Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL

Data: 2010-07-02 14:18:33
Autor: heÂŽsk
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL

chcecie tego? to nie idzcie na wybory. mohery pojda.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 14:21:26
Autor: Tomy M.

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:o6mr26p2citjusbr5i2e6ujuq57iivnup64ax.com...

chcecie tego? to nie idzcie na wybory. mohery pojda.

Nie tylko mohery ale też wszyscy z kręgu JKM i połowa SLD.
Komorowski nie ma już praktycznie szans na wygraną.

Tomy M.

Data: 2010-07-02 14:49:43
Autor: heÂŽsk
On Fri, 2 Jul 2010 14:21:26 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> [...]

Nie tylko mohery ale też wszyscy z kręgu JKM i połowa SLD.
Komorowski nie ma już praktycznie szans na wygraną.

to dobrze. wygrana (?) prezesa pis oznacza koniec pis.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 14:50:29
Autor: Neko
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał

to dobrze. wygrana (?) prezesa pis oznacza koniec pis.

Niestety jest to bardzo prawdopodobne. Mowie o rozpadzie PIS

Data: 2010-07-02 16:29:28
Autor: awe

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0knbj$642$1news.onet.pl...
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał

to dobrze. wygrana (?) prezesa pis oznacza koniec pis.

Niestety jest to bardzo prawdopodobne. Mowie o rozpadzie PIS
-- -- -- -- --
neko JK zostanie prezydentem a PiS pociagna mlodzi
awe

Data: 2010-07-02 14:27:09
Autor: Neko
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał

chcecie tego? to nie idzcie na wybory. mohery pojda.

Mogl Tusk wystawic kogos innego a nie debila z wąsem.

Juz jednego wąsacza mielismy. Wystarczy.

Wystawil polglowka to niech teraz zbiera ziarno.

Kolejny powod aby nie glosowac na Komora: to jego
wstretna zona. Ktoz by mogl patrzec na takiego wrednego
potwora? To juz wole kota Kaczynkiego jako pierwsza dama nizeli
wrednego kaszalota.

Co jest lepsze: kot czy kaszalot? :>

Data: 2010-07-02 14:34:50
Autor: awe

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0klvi$1gi$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- --
Kot
awe

Data: 2010-07-02 14:39:21
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Niewykluczone, że prezydent Kłamczyński za mąż wyjdzie. Za jakiegoś przystojnego chłopaka. Będzie miło popatrzeć!

Data: 2010-07-02 14:44:28
Autor: Neko
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Niewykluczone, że prezydent Kłamczyński za mąż wyjdzie. Za jakiegoś przystojnego chłopaka. Będzie miło popatrzeć!

A niech se wychodzi! Mamy XXI wiek. Wolnosc i swoboda!

Data: 2010-07-02 14:51:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0kn04$4s9$1news.onet.pl...
[...]

Oczyma wyobraźni widzę tę uroczystość ślubną.
Widzę jak Prymas Polski udziela ślubu Prezydentowi i jego mężowi.

Data: 2010-07-02 14:55:11
Autor: Neko
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Oczyma wyobraźni widzę tę uroczystość ślubną.
Widzę jak Prymas Polski udziela ślubu Prezydentowi i jego mężowi.

Ja moge byc swiadkiem. :)

Data: 2010-07-02 14:57:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0knkd$70c$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Oczyma wyobraźni widzę tę uroczystość ślubną.
Widzę jak Prymas Polski udziela ślubu Prezydentowi i jego mężowi.

Ja moge byc swiadkiem. :)

A co na to PiS-owcy?

Data: 2010-07-02 15:01:42
Autor: Neko
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

A co na to PiS-owcy?

Nie wiem. Nie interesuja mnie inni PISowcy.

Cos Ci powiem: ja nie planowalem isc na wybory.
W maju jeszcze zarzekalem sie ze leje na to wszystko.
I przysiegalem, ze juz nigdy nie wrzuce cokolwiek do urny.

Bo i tak to co zrobie wlasnymi rekoma to bede mial. Nikt
mi nic nie da za darmo, nikt mi nie pomoze, a ja juz polityka rzygam.

Ale wydarzylo sie 10 kwietnia. Na pamiec dla Wielkiego Patrioty
jakiego Polska nie miala od czasu Pilsudskiego (to jest moja
opinia i nikt nie musi sie ze mna zgadzac) zaglosuje na brata.

Bo nie mam alternatywy. Gdyby w wyborach startowal Religa
to bym na niego zaglosowal. Jest tylko jeden probllem. Religa zmarl...

Po prostu ...

Mamy zenujaca klase polityczna. Ludzi chciwych, oportunistow,
leni i bandytow politycznych. Kaczynskiemu przynajmniej dobrze
z oczu patrzy. A ja to cenie. Jednak powtarzam: gdyby nie katastrofa
lezalbym w dniu wyborow na hamaku...

This is it!

Data: 2010-07-02 17:21:53
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2de243$1news.home.net.pl...

[...]

jak to co. hurra!!
awe

Data: 2010-07-02 15:10:22
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2de0ddnews.home.net.pl...

[...]

Bogdan ty jestes dupa a nie czlowiek ktory ma wyobraznie:-)
awe

Data: 2010-07-02 14:53:49
Autor: Neko
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał

"debila" powiadasz? dlaczego to on jest kandydatem, a nie ty?

Coz za glupie pytanie? A czemu nie jestem ksiedzem?
Nie zajmuje sie polityka. Generalnie to sie nia brzydze.

i do dzis was to boli ?

Co boli?

"polglowka" powiadasz? dlaczego to on jest kandydatem, a nie ty?

Wystarczy jedno glupie pytanie w jednym poscie. Dwa glupie pytania
to juz za duzo.

"wtretna" ? znacie sie ?

Tak. Znamy sie.

"potwora" ?

Loch Ness, Godzilla, Potwory i Społka.

coz, o gustach sie nie dyskutuje.

No i ?

to twoj problem.

Gdzie tu widzisz problem? To jest wybor: kot czy kaszalot.
Ja tu nie widze zadnego problemu. Ty widzisz?

przegrales. wracasz do KF

Dziekuje. Nagrode wyslij DHL-em.

Data: 2010-07-02 15:35:08
Autor: raff
W dniu 2010-07-02 14:53, Neko pisze:
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał

Heniu, wracaj tam, skad wypelzles:
http://bezpomyslu.blox.pl/resource/im000965smietnik.jpg

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-02 17:12:18
Autor: awe

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i0kpuv$e0o$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
henia wolaja psy na smietniku a on tu siedzi
awe

Data: 2010-07-02 14:34:20
Autor: awe
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL
chcemy
awe

Data: 2010-07-02 14:43:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0km9b$2f1$1news.onet.pl...
chcemy
awe

Towarzyszu awe, ilu was jest?

Data: 2010-07-02 14:44:52
Autor: Neko
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Towarzyszu awe, ilu was jest?

Jest nas miliony!

Data: 2010-07-02 15:12:10
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2ddef2$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0km9b$2f1$1news.onet.pl...
chcemy
awe

Towarzyszu awe, ilu was jest?
-- -- -- -- -- -- -- -
sadze ze wiekszosc:-) a tak przy okazji towarzyszem nigdy nie bylem. owszem setki lat towarzyszami byli moi przodkowie
awe

Data: 2010-07-02 15:16:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0kofq$9s3$1news.onet.pl...

[...]

Ale będziesz. W IV PRL.

Data: 2010-07-02 15:16:53
Autor: Neko
Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Ale będziesz. W IV PRL.

Kazdy ma taki PRL na jaki sobie zasluzyl...

Data: 2010-07-02 16:30:27
Autor: awe

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0kosu$b67$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Ale będziesz. W IV PRL.

Kazdy ma taki PRL na jaki sobie zasluzyl...
cos w tym stylu, ale jak bedzie IV RP to Bogdan bedzie mial prawo mowic do mnie towarzyszu i co mu sie tylko podoba. Niech se gada
awe

Poniedziałek, 05 lipca. Witajcie w IV PRL