Poniedzialkowe polowania

Data: 2009-05-25 07:04:52
Autor: :[heÂŽsk]:
Poniedzialkowe polowania
Jak co tydzien policjanci w skorach ustawiaja sie na
w stalych punktach i miasta i lapia kierowcow ktorzy nie wlaczyli swiatel mijania. z daleka juz wylapuja
delikwenta i kosza,kosza, kosza... to nic, ze widocznosc
jest na setki metrow, ze swieci slonce. swiatla mijania
musza byc wlaczone! szerokiej drogi swiatlolubni.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-25 08:27:06
Autor: mateusx6
Poniedzialkowe polowania

Użytkownik "":[heRsk]:"" <full?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:hn9k15hn9dqhmlo4cinh3c0iuo1od0qoml4ax.com...
[...]

ale ze co? jezdzisz autem za x tys zl i zal Ci tych paru zl rocznie za zuzycie niby wiecej paliwa?

Data: 2009-05-25 08:51:06
Autor: WIHEDCNF
Poniedzialkowe polowania

Użytkownik "":[heRsk]:""
cytat:
[...]

Nie raz i nie dwa udało mi się uniknąć kolizji tylko dlatego, że nadjeżdżający pojazd miał włączone światła mijania - światła - nawet w jasny dzień widać na kilometr, czego nie mozna powiedzieć o  aucie w ciemnym kolorze nadwozia bez świateł na ocienionej drodze w lesie

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-25 09:52:26
Autor: Robert_J
Poniedzialkowe polowania
nadjeżdżający pojazd miał włączone światła mijania - światła - nawet w jasny dzień widać na kilometr, czego nie mozna powiedzieć o  aucie w ciemnym kolorze nadwozia bez świateł na ocienionej drodze w lesie

Nie prowokuj Neelixa ;-). On zaraz się włączy i będzie Cię gonił do okulisty, bo nie dostrzegasz koloru skarpetek komara odległego o kilometr ;-). A tak na poważnie to zgadzam się z Tobą, mimo że osobiście uważam przepis o światłach za przesadzony.

Data: 2009-05-25 08:55:41
Autor: J.F.
Poniedzialkowe polowania
On Mon, 25 May 2009 07:04:52 +0200,  :[heÂŽsk]: wrote:
[...]

Widac przeczytali post takiego jednego ze on zawsze bezpiecznik
spalony wstawia, i teraz na niego poluja :-)

A ty to widziales czy przegapiles ?

http://gazetaolsztynska.wm.pl/Policyjna-meganka-spadla-z-rampy,70218?img_id=7&pg=1#shrtctgal

J.

Data: 2009-05-25 09:18:46
Autor: Uncle Pete
Poniedzialkowe polowania
:[heÂŽsk]: wrote:
[...]

A ja wczoraj bliżej wieczora przez dłuższy czas jechałem w korku za takim wesołym Polo (blondyna za kierownicą i facet na przednim siedzeniu pasażera z nogą w oknie), któremu ze wszystkich świateł świecił się tylko lewy stop. Z przodu, jak się później okazało, też miał "wszystkie bezpieczniki przepalone". I właśnie żałowałem, że obok nie było policji. Akurat sam jestem przeciwnikiem włączonych świateł w dzień, ale, kuźwa, czy tak trudno zrozumieć, że dla bezpieczeństwa jeździć bez świateł mają wtedy jeździć wszyscy! Więc wlepianie mandatów za jazdę bez świateł jest IMHO jak najbardziej na miejscu.

Piotr

Data: 2009-05-25 12:00:28
Autor: wojtek
Poniedzialkowe polowania
Jazda w dzień na światłach  przy ładnej widoczności to idiotyzm. Jest wiele wypadków pokazujących że niby światła pomagają ale wiele razy naciołem się na auto które zostało "zakryte"  przez inny pojazd ze światłami i było gorąco. No i jeszcze idioci co myślą że jak słońce w oczy to na drogowych ich lepiej widać.... szlag by trafił. U mnie zasadnicze NIE powoduje to że światła sie poprostu wypalają (odbłyśniki ) i po dwóch latach jazdy non stop na światłach mamy gówno nie światła. W dzień nic nie dają a w nocy my sami nic nie widzimy.

wojtek

Data: 2009-05-25 13:54:23
Autor: Uncle Pete
Poniedzialkowe polowania
wojtek wrote:
[...]

Przecież powiedziałem, że jestem przeciwnikiem jazdy na światłach w dzień. Ale dla mnie jeszcze większym idiotyzmem jest sytuacja, kiedy część jeździ ze światłami, a część nie. To jest po prostu jeszcze bardziej niebezpieczne.

Piotr

Data: 2009-05-25 13:54:26
Autor: Adam Szewczak
Poniedzialkowe polowania

Użytkownik "wojtek" <aaa@bbb.ccc> napisał w wiadomości news:gvdq7k$hq$1news.onet.pl...
[...]

    Nie jezdze nowymi samochodami, ale powaznie po ~2 latach odblysniki ida ?
To ja jednak wole te wyprodukowane 20 lat temu ;P

Mnie tam bardziej przeszkadzaja Ci co jezdza na p/m w ciagu dnia i motocyklisci na dlugich.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-25 16:44:22
Autor: Maverick
Poniedzialkowe polowania
Adam Szewczak wrote:
UÂżytkownik "wojtek" <aaa@bbb.ccc> napisaÂł w wiadomoÂści news:gvdq7k$hq$1news.onet.pl...
U mnie zasadnicze NIE powoduje to Âże ÂświatÂła sie poprostu wypalajÂą (odbÂłyÂśniki ) i po dwĂłch latach jazdy non stop na ÂświatÂłach mamy gĂłwno nie ÂświatÂła. W dzieĂą nic nie dajÂą a w nocy my sami nic nie widzimy.

    Nie jezdze nowymi samochodami, ale powaznie po ~2 latach odblysniki ida ? To ja jednak wole te wyprodukowane 20 lat temu ;P

No przeciez napisal - przy jezdzie non stop ;)

Mnie tam bardziej przeszkadzaja Ci co jezdza na p/m w ciagu dnia i motocyklisci na dlugich.

+1
--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-25 17:02:47
Autor: Adam Szewczak
Poniedzialkowe polowania

Użytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gveas6$r8m$2inews.gazeta.pl...
Adam Szewczak wrote:
U?ytkownik "wojtek" <aaa@bbb.ccc> napisa3 w wiadomo?ci news:gvdq7k$hq$1news.onet.pl...
U mnie zasadnicze NIE powoduje to ?e ?wiat3a sie poprostu wypalaj? (odb3y?niki ) i po dwóch latach jazdy non stop na ?wiat3ach mamy gówno nie ?wiat3a. W dzien nic nie daj? a w nocy my sami nic nie widzimy.

[...]

    +1 to co ? ;P

No ale jak te non stop przeliczyc. Bo dla mnie non stop to wsiadasz do samochod i wlaczasz swiatla, wysiadasz wylaczasz.
Ja jakos na swiatlach jezdze od 10 lat i nic mi sie z odblysnikami nie stalo.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-25 17:12:11
Autor: Maverick
Poniedzialkowe polowania
Adam Szewczak wrote:
UÂżytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisaÂł w wiadomoÂści news:gveas6$r8m$2inews.gazeta.pl...
Adam Szewczak wrote:
U?ytkownik "wojtek" <aaa@bbb.ccc> napisa3 w wiadomo?ci news:gvdq7k$hq$1news.onet.pl...
U mnie zasadnicze NIE powoduje to ?e ?wiat3a sie poprostu wypalaj? (odb3y?niki ) i po dwĂłch latach jazdy non stop na ?wiat3ach mamy gĂłwno nie ?wiat3a. W dzien nic nie daj? a w nocy my sami nic nie widzimy.
[...]

Popieram :)

No ale jak te non stop przeliczyc. Bo dla mnie non stop to wsiadasz do samochod i wlaczasz swiatla, wysiadasz wylaczasz.

Tak tez moze byc - stad " ;) " na koncu...

Ja jakos na swiatlach jezdze od 10 lat i nic mi sie z odblysnikami nie stalo.

Zalezy od jakosci odblysnikow i lamp - zauwaz ze starsze auta jeszcze czesto z matowymi (a raczej zmatowialymi) lampami.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-25 20:19:38
Autor: Adam Szewczak
Poniedzialkowe polowania

Adam Szewczak wrote:
[...]

    Tzn masz na mysli ze promien swiatla byl zalamywany przez klosz a nie przez odblysnik jak teraz :)
No masz w moim jednym samochodzie lampy maja 21 lat i swieca swietnie ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-05-26 10:16:33
Autor: Tomasz K. Czarnecki
Poniedzialkowe polowania

[...]

Wydaje mi się że tutaj większe znaczenie będzie miało zmatowienie/czystość reflektorów czy stan żarówek (jak długo świeciły) niż
wypalenie odbłyśników.
Dla mnie plagą polskich dróg są samochody które mają swiatła tak ustawione, a właściwie nie ustawione, że świecą wszędzie tylko nie
na drogę przed pojazdem. Czasem jadąc w nocy przed takim trzeba porządnie lusterka poprzestawiać żeby nie być oślepianym

Tomasz

Data: 2009-05-25 18:56:55
Autor: Lopez
Poniedzialkowe polowania
Jest przepis?? Jest.
Więc o co chodzi??

Data: 2009-05-25 19:23:06
Autor: freddi
Poniedzialkowe polowania
Jest przepis?? Jest.
Więc o co chodzi??

ehh,mentalnosc niewolnika.
Jezeli jakis przyglup wymysli ze kierowcy obowizakowo musza jezdzic w zoltych skarpetkach a potem sejm bez czytania to zatwierdzi to tez bedziesz jezdzil w zoltych skarpetkach? Zapewne znajdzie sie uzasadnienie czemu w nich jest bezpieczniej niz w czarnych.
Dokladnie taki sam sens ma jezdzenie w sloneczny dzien na swiatlach jak jezdzenie w zoltych skarpetkach.
Gdyby kiedys niemcy sprzeciwili sie Hitlerowi a nie slepo go sluchali nie bylo by wojny.

Data: 2009-05-25 21:01:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Poniedzialkowe polowania
freddi pisze:

Gdyby kiedys niemcy sprzeciwili sie Hitlerowi a nie slepo go sluchali nie bylo by wojny.

Byłaby.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-05-25 22:12:41
Autor: J.F.
Poniedzialkowe polowania
On Mon, 25 May 2009 19:23:06 +0200,  freddi wrote:
Gdyby kiedys niemcy sprzeciwili sie Hitlerowi a nie slepo go sluchali nie bylo by wojny.

Tylko ze oni wcale nie chcieli mu sie sprzeciwiac :-)

A wojna by byla, i kto wie czy nie gorsza :-)

J.

Data: 2009-05-25 23:25:35
Autor: WIHEDCNF
Poniedzialkowe polowania

Użytkownik "freddi"

Jezeli jakis przyglup wymysli ze kierowcy obowizakowo musza jezdzic w zoltych skarpetkach

no cóż, na przygłupa jedynie ty tytaj pozujesz

Data: 2009-05-26 08:54:34
Autor: Mario
Poniedzialkowe polowania
WIHEDCNF pisze:

Użytkownik "freddi"

Jezeli jakis przyglup wymysli ze kierowcy obowizakowo musza jezdzic w zoltych skarpetkach

no cóż, na przygłupa jedynie ty tytaj pozujesz

dlaczego?
Bo jest przeciwny włączaniu św.mijania w słoneczny dzień?
No tak, to typowe dla oświeconych... ech..

mario

Data: 2009-05-26 13:14:56
Autor: J.F.
Poniedzialkowe polowania
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:gvf2vq$dka$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "freddi"
Jezeli jakis przyglup wymysli ze kierowcy obowizakowo musza jezdzic w zoltych skarpetkach

no cóż, na przygłupa jedynie ty tytaj pozujesz

Poczekaj poczekaj - moze nie w zoltych skarpetkach, ale w pomaranczowej kamizelce :-)

J.

Data: 2009-05-26 14:09:06
Autor: Mario
Poniedzialkowe polowania
J.F. pisze:
[...]

a Ty wcale się nie śmiej, bo to naprawde jest możliwe
Kiedyś słyszałem tekst w telewizorze jakiegoś mądrali, w stylu "aby ubrać kamizelkę, trzeba wyjść z pojazdu i wtedy jest się niewidocznym".
Serio. Przecież 20lat temu też każdy by się uśmiał z mijania w dzień. Prawda?

pozdrawiam
mario

Data: 2009-05-26 22:37:11
Autor: J.F.
Poniedzialkowe polowania
On Tue, 26 May 2009 14:09:06 +0200,  Mario wrote:
J.F. pisze:
[...]

Mandat by dostal :-)

J.

Poniedzialkowe polowania