Poniedzialkowy torwar

Data: 2009-09-08 18:04:32
Autor: Rasheed
Poniedzialkowy torwar
Slowenia - Wielka brytania

1. 80% kibicow - Slowency, 1 % - nawet nie wiem czy to Brytyjczycy, ale flagi mieli :)
2. Mensah - koles dawal rade, jestem pod wrazeniem, gdyby nie On przewaga bylaby 3 razy wieksza i to w ataku i w obronie. Biore go w drafcie, jakos tak 12-13 runda.
3. Przeklenstwa Slowencow sa bardzo podobne do naszych
4. Hubertowi udalo sie wniesc niezla lunete do aparatu :)

Serbia - Hiszpania

1. 80% kibicow - Slowency kibicujacy Serbii
2. Rubio musi sie jeszcze duuuuuuzo uczyc... Dobrze, ze ma jeszcze czas
3. Pau po dobrym poczatku do konca meczu prawie nic nie pokazal, a te osoboste (1/8 + 1 niecelny powtorzony) masakra
4. Marc Gasol jeszcze slabiej...

Rasheed

Data: 2009-09-08 18:14:42
Autor: Budzik
Poniedzialkowy torwar
Osobnik posiadający mail rasheed@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

tak sie wlasnie zastanawiałem czy ty idziesz tam grac czy ogladac.
:)

W Poznaniu - zdecydowana przewaga Macedonczyków na trybunach, ale w dopingu królowali Grecy - wynik zrobił swoje...
Ale fajny transparent mieli - Kick HELL-Ass

A w meczu Izrael - Chorwacja - 20 chorwatów kontra 4 poznaniaków - mysle ze wyszlismy na remis.
Ale widzów malutko - maks 1/3 areny wypełniona...

....i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski

Data: 2009-09-08 11:36:28
Autor: L'e-szczur
Poniedzialkowy torwar
On 8 Wrz, 20:14, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Osobnik posiadający mail rash...@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

wyszlismy na remis.
Ale widzów malutko - maks 1/3 areny wypełniona...

Taaa. A widziales jak zapelnione sa trybuny w Turcji na meczach
siatkarzy? 30-40 osob na mecz i glownie wczasowicze brani z lapanki na
ulicy.
To sie nazywa organizacja ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 22:05:37
Autor: Pawel Grzeda
Poniedzialkowy torwar
L'e-szczur pisze:

Taaa. A widziales jak zapelnione sa trybuny w Turcji na meczach
siatkarzy? 30-40 osob na mecz i glownie wczasowicze brani z lapanki na
ulicy.
To sie nazywa organizacja ;-)

Kwestia popularnosci sportu w danym kraju. Dzisiaj przed Hala Ludowa dostalem "zaproszenie" (ulotke a4 na eleganckim, kredowym papierze) na MŚ w koszykowce 2010 wlasnie w Turcji.

pozdr
PG

Data: 2009-09-08 13:21:24
Autor: L'e-szczur
Poniedzialkowy torwar
On 8 Wrz, 22:05, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

Kwestia popularnosci sportu w danym kraju. Dzisiaj przed Hala Ludowa
dostalem "zaproszenie" (ulotke a4 na eleganckim, kredowym papierze) na

Akurat w Turcji jest teraz Ramadan i chłopaki po zachodzi sie obzeraja
zamiast isc na mecz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 06:21:09
Autor: Budzik
Poniedzialkowy torwar
Osobnik posiadający mail leszczur@acn.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ciekawsze jest to ze wlasnie chwyciłem gazete ze srody, 02.09 i pisze ze prawie wszystkie bilety wyprzedane.
To ja tego nie rozumiem...

"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
że jego więzienna cela jest taka obszerna."  Anthony de Mello SJ

Data: 2009-09-09 00:46:29
Autor: L'e-szczur
Poniedzialkowy torwar
On 9 Wrz, 08:21, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Osobnik posiadający mail leszc...@acn.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
> ulicy.
> To sie nazywa organizacja ;-)

ciekawsze jest to ze wlasnie chwyciłem gazete ze srody, 02.09 i pisze ze

Moze to luzna interporetacja zwrotu "prawie wszystkie"? 150 biltow
sprzedanych na 6000 dostepnych na upartego tez da sie nazwac "prawie
wszystkimi" ;-)
Chociaz w siatkowce puste trybuny mi nie przeszkadzaja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 08:02:24
Autor: Budzik
Poniedzialkowy torwar

> [...]

Moze to luzna interporetacja zwrotu "prawie wszystkie"? 150 biltow
sprzedanych na 6000 dostepnych na upartego tez da sie nazwac "prawie

no tak, tylko pytanie o cel.
Przeciez wszystkim powinno zalezec na sprzedaniu maksymalnej ilosci biletów a takie doniesienia czy brak promocji chociazby w lokalnym radio teog celu nie wspomaga.

DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

Data: 2009-09-11 09:50:28
Autor: Hubertus Blues
Poniedzialkowy torwar
Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail rasheed@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
(...)

[...]

Cholera! To pewnie wejściówkę dało sie nabyć przed meczem.
A ja cholera (prawie) cały tydzień spędziłem w drodze miedzy miastami-organizatorami Eurobasketu, Poznań-Bydgoszcz-Gdańsk.
Gdybym sam nie wiedział, że Eurobasket tam jest/będzie to bym się jako przejezdny/przyjezdny nie dowiedział.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-09-11 16:47:20
Autor: Budzik
Poniedzialkowy torwar
Osobnik posiadający mail hbedyk@poczta.onet.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

bez problemu.
co prawda kasa na poziomie europejskim - przeczepa kempingowa(...), a była.

Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
i kupic wózek dziecięcy. ;-)

Data: 2009-09-09 02:28:55
Autor: sooobi
Poniedzialkowy torwar
On 8 Wrz, 18:04, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
Slowenia - Wielka brytania

1. 80% kibicow - Slowency, 1 % - nawet nie wiem czy to Brytyjczycy, ale
flagi mieli :)

Zebys widzial jak wczoraj dopingowali Anglie jak wychodzila na
prowadzenie

2. Mensah - koles dawal rade, jestem pod wrazeniem, gdyby nie On przewaga
bylaby 3 razy wieksza i to w ataku i w obronie. Biore go w drafcie, jakos
tak 12-13 runda.

To dobrze ze nie widziales co robil wczoraj. MAKABRA(gorzej z wysokich
gra tylko M.Gasol). Wchodzil w dwutakt z 3 punktow podawal w kosmos.
Boisko IQ=0.

Za to ja widzialem swietny mecz Krstica z Hiszpania a ze Slowenia
podobna zagral slabizne ale ja nie widzialem wiec tak jak Ty bierzesz
Mensah w 13 po jednym meczu to ja Krstica w 13 rowniez po 1 meczu:)

2. Rubio musi sie jeszcze duuuuuuzo uczyc... Dobrze, ze ma jeszcze czas

Rubio jest po prostu SLABY. Widzialem oba mecze Hiszpani i ten chlopak
nic nie wnosi do gry. W ataku nie straszy rzutem, minieciem tez nie za
bardzo. Przekozluje pilke oddaje i koniec. W obronie skacze jest
agresywny i chwala mu za to ale ogolnie lipa.

3. Pau po dobrym poczatku do konca meczu prawie nic nie pokazal, a te
osoboste (1/8 + 1 niecelny powtorzony) masakra

Za to Pau wczoraj pokazal KLASE. Gdyby nie oni Hiszpani dostaliby w
dupe od Anglikow. Rzucal za 3 zbieral w ataku, Klasa przez duze K.

4. Marc Gasol jeszcze slabiej...

Bez komentarza.

Poniedzialkowy torwar