Poniedzialkowy torwar

Data: 2009-09-09 02:28:55
Autor: sooobi
Poniedzialkowy torwar
On 8 Wrz, 18:04, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
Slowenia - Wielka brytania

1. 80% kibicow - Slowency, 1 % - nawet nie wiem czy to Brytyjczycy, ale
flagi mieli :)

Zebys widzial jak wczoraj dopingowali Anglie jak wychodzila na
prowadzenie

2. Mensah - koles dawal rade, jestem pod wrazeniem, gdyby nie On przewaga
bylaby 3 razy wieksza i to w ataku i w obronie. Biore go w drafcie, jakos
tak 12-13 runda.

To dobrze ze nie widziales co robil wczoraj. MAKABRA(gorzej z wysokich
gra tylko M.Gasol). Wchodzil w dwutakt z 3 punktow podawal w kosmos.
Boisko IQ=0.

Za to ja widzialem swietny mecz Krstica z Hiszpania a ze Slowenia
podobna zagral slabizne ale ja nie widzialem wiec tak jak Ty bierzesz
Mensah w 13 po jednym meczu to ja Krstica w 13 rowniez po 1 meczu:)

2. Rubio musi sie jeszcze duuuuuuzo uczyc... Dobrze, ze ma jeszcze czas

Rubio jest po prostu SLABY. Widzialem oba mecze Hiszpani i ten chlopak
nic nie wnosi do gry. W ataku nie straszy rzutem, minieciem tez nie za
bardzo. Przekozluje pilke oddaje i koniec. W obronie skacze jest
agresywny i chwala mu za to ale ogolnie lipa.

3. Pau po dobrym poczatku do konca meczu prawie nic nie pokazal, a te
osoboste (1/8 + 1 niecelny powtorzony) masakra

Za to Pau wczoraj pokazal KLASE. Gdyby nie oni Hiszpani dostaliby w
dupe od Anglikow. Rzucal za 3 zbieral w ataku, Klasa przez duze K.

4. Marc Gasol jeszcze slabiej...

Bez komentarza.

Poniedzialkowy torwar