Ponieśli wielką porażkę w wyborach parlamentarnych. "Rozstaję się z kochanką"

Data: 2011-10-16 18:59:19
Autor: raff
Ponieśli wielką porażkę w wyborach parlamentarnych. "Rozstaję się z kochanką"
Wikiński chce wrócić do pracy na Politechnice Radomskiej, gdzie będzie prowadził wykłady. Jak podkreśla - już jako szeregowy członek SLD (w poniedziałek zrezygnował z funkcji wiceprzewodniczącego SLD na Mazowszu) - będzie przyglądał się pracy nowego Sejmu. - Będę też obserwował postępy w budowie toru formuły 1 w Radomiu, który - jak zapowiadał w kampanii kandydat, a teraz poseł z Ruchu Palikota Armand Ryfiński - będzie w tym mieście budowany - powiedział ironicznie Wikiński.

Dlaczego tylko tor Formuly 1, a nie kosmodrom, ja sie pytam ?

R.

Data: 2011-10-16 21:12:26
Autor: pluton
Ponieśli wielką porażkę w wyborach parlamentarnych. "Rozstaję się z kochanką"

Dlaczego tylko tor Formuly 1, a nie kosmodrom, ja sie pytam ?

Kosmodrom mial w programie PiS.

Nullification

Ponieśli wielką porażkę w wyborach parlamentarnych. "Rozstaję się z kochanką"