Poniżej pasa

Data: 2011-11-10 10:52:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Poniżej pasa
-- -- - Pani poseł (niestety) Julia Pitera, uważa zwrot poniżej pasa za wielce obraźliwy. To przekroczyło wszelkie możliwe granice! Ja sobie nie życzę, by takie teksty padały z trybuny sejmowej - tak powiedziała ta specjalistka od walki z korupcją, głównie umysłową.

Zastanawia mocno sytuacja, kiedy to powszechny raczej i popularny zwrot, budzi taki niesmak pani Julii. Sam słyszałem przynajmniej kilkakrotnie, kiedy to tak delikatna i o wyjątkowym poczuciu smaku pani poseł, zwrotu poniżej pasa używała w publicznych dyskusjach. Sądzę, że nie miała wtedy jakiś złych skojarzeń. I naglę, bęc!

Niestety, wychodzi chyba na to, że pani poseł Pitera na widok Biedronia ma natychmiastowe skojarzenia seksualne. Albo Biedroń ją kręci, albo (a może jedno i drugie) od dłuższego czasu chodzi seksualnie niespełniona i ta kombinacja wywołała u niej rodzaj orgazmu skutkujący ślinotokiem i pianą w kąciku ust. Tyle, że jeśli ten Biedroń ją faktycznie kręci, to niech próbuje, acz sukcesów jej  nie wróżę. Biedronia bowiem kręcą z kolei zupełnie inne osobniki, czasami dużo bardziej seksowne i ładniejsze od Pitery. Brutalna to prawda, ale prawda. I tu zresztą dochodzimy do kolejnego i na razie ostatniego wniosku, że pani poseł poczuła się dotknięta również dlatego, iż sama poniżej tego pasa raczej niewiele ma. I Biedroń bezczelnie choć bezwiednie jej o tym przypomniał.?
czwartek, 10 listopada 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/11/2450.html

Data: 2011-11-10 11:15:31
Autor: jerzy.n
Poniżej pasa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ebb9ef9$0$8457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To takie proste ,Ona jest tylko głupia i szkoda czasu na dorabianie ideologii do jej wypowiedzi...

Poniżej pasa