Ponoc Reagan obalil komunizm, kupa smiechu

Data: 2009-11-10 11:47:04
Autor: Józek
Ponoc Reagan obalil komunizm, kupa smiechu
Zacznę od tego że komunizmu żadnego nie było!a zwłaszcza w Polsce.
Do władz doszli, może nie złodzieje, ale ludzie którym idea komunizmu
krępowała ręce i nie tylko. Byli bogaci, mieli władze ale żyli w klatkach.
Może te klatki były ze złota ale klatki. Nie mogli jeżdzić po świecie,
budować pałaców, mieć własnych limuzyn i samolotów.
System którym przewodzili krępował im wszelkie ruchy.
Widząc jak Świat się skurczył a sami dusząc się w zamknietym
nie klimatyzowanym systemie w zmowie lub nie, rozpoczeli kontrolowany
demontaż systemu, przejmując wszelkie profity z tego płynące przez
następne 50 lat.
W 1980 roku Kania w przemowie jako I sekretarz powiedział że
on nie obejmuje stanowiska dla pieniedzy bo ma 7(siedem) milionów zł.
Podejżewam że podobnie było i w ZSRR z Gorbaczowem włącznie,
i to oni w sposób kontrolowany, a mieli na to odpowiednie narzędzia,
(typu SB,WSI,  ,,Boleki")
Największymi przegranymi w Polsce, posiadającymi wiedze a może i nie tylko,
są Jaruzelski i Kiszczak, oczywiście i Kania.

Józek

Data: 2009-11-10 12:26:42
Autor: ;heÂŽsk;
Ponoc Reagan obalil komunizm, kupa smiechu
On Tue, 10 Nov 2009 11:47:04 +0100, "Józek" <stasdam@poczta.onet.pl>
wrote:

Zacznę od tego że komunizmu żadnego nie było!a zwłaszcza w Polsce.

 jasne. to co w takim razie obalila ta "cholota z Solidarnosci" ?
 kapitalizm czy jakas inna forme przejsciowa ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-10 13:23:43
Autor: Józek

wrote:

Zacznę od tego że komunizmu żadnego nie było!a zwłaszcza w Polsce.

jasne. to co w takim razie obalila ta "cholota z Solidarnosci" ?
kapitalizm czy jakas inna forme przejsciowa ?

-- HeSk

Poczytaj encyklopedie, co to jest komunizm i komunista!
Solidarność była, ........... do stanu wojennego.
A póżniej, po stanie wojennym jak sam napisałeś do władzy doszła
,w ,,Solidarności", chołota.
Józek

Data: 2009-11-10 13:45:56
Autor: boukun

wrote:

[...]

Spod wiadomego sztandaru i tożsamości...

boukun

Data: 2009-11-10 14:31:29
Autor: :heÂŽsk:
Ponoc Reagan obalil komunizm, kupa smiechu
On Tue, 10 Nov 2009 13:23:43 +0100, "JĂłzek" <stasdam@poczta.onet.pl>
wrote:

> jasne. to co w takim razie obalila ta "cholota z Solidarnosci" ?
> kapitalizm czy jakas inna forme przejsciowa ?

Poczytaj encyklopedie, co to jest komunizm i komunista!

 jasne. w PRL nie bylo komunizmu a politbiuro bylo kolkiem rozancowym.

Solidarno¶ć była, ........... do stanu wojennego.

 i co? sama sie rozwiazala? slyszales o WRON czy rzniesz glupa?

A póżniej, po stanie wojennym jak sam napisałe¶ do władzy doszła
,w ,,Solidarno¶ci", chołota.

 w cudzyslowiu. tak Solidarnosc okreslaja komuchy.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-10 15:12:19
Autor: boukun

wrote:

> [...]

Solidarno¶ć była, ........... do stanu wojennego.

i co? sama sie rozwiazala? slyszales o WRON czy rzniesz glupa?

WRON przygotowywał biesiadny stół i dzisiejsze kółka różańcowe...

boukun

Data: 2009-11-10 12:26:52
Autor: matusm
Ponoc Reagan obalil komunizm, kupa smiechu

Największymi przegranymi w Polsce, posiadającymi wiedze a może i nie tylko,
są Jaruzelski i Kiszczak, oczywiście i Kania.

Józek

Wspolczuje,jestes  sierota ,,,,,,,nie wszystko i nie dla wszystkich
jest przeliczalne na USD czy Euro  ,tamto pokolenie  kolumbow bylo bardzo ideowe ,zreszta dlatego odzyskalismy niepodleglosc w 1918 bo oni przejeli ideowosc od poprzedniego pokolenia
itd.Nie kazdy jest sprzedajna kurwa albo sbekiem.
Taki Wiesiek Gomulka to nawet zaprowadzil partyjna wstrzemiezliwosc zlodziejstwa

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-11-10 12:48:54
Autor: Józek

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdbil9$jgf$1news.onet.pl...

[...]

Nie miałem , i nie było moim zamiarem bronić tamtego systemu i tych panów,
stwierdzam tylko fakty.
Podobnie jak miliony zostałem wpuszczony w maliny, delikatnie ujmując.
Tak tym systemie jak i poprzednim stwierdzam że królują jak to określiłeś
,,sprzedajna kurwa albo(z) sbekiem"
Pokaż mi tych od 1980 roku którzy nie wszystko przeliczają na USD czy Euro?

Pozdrawiam
Józek

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-11-10 15:34:40
Autor: matusm
[...]

Np,,,,,,,,,
http://www.isakowicz.pl/

miliony uczciwych ludzi
nawet nie  wliczajac mojej skromnej osoby
chociaz ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-11-10 22:19:01
Autor: Józek

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdbtlc$maa$1news.onet.pl...

[...]

Ja nie pisałem o milionach, tylko o osobnikach dzierżących
władze. I często przywłaszczających sobie przywileje zwycięzców!
Zobacz kto nami rządził: elektryk, kierowca stara28, niedoszły magister,
malarz wysokościowy..................

Pozdrawiam
Józek

Ponoc Reagan obalil komunizm, kupa smiechu