Data: 2014-03-08 20:28:54 | |
Autor: August | |
Ponowna instalacja klienta email - Nokia E72 | |
Witam,
Jak przeprowadzić ponowną instalację modułu klienta email w Symbianie ? Z pwowdu dziwnych objawów, interesuje mnie Reinstalacja aktualnej (starszej) wersji bądź nowszej wersji (która to instalacja była dawno temu anulowana). Narzędzia: Nokia Ovi Suite (nie pokazuje aktualizacji) lub telefon (aktualizacja nie pokazuje się ponownie, w podstawowym logu widzę dawno temu anulowaną aktualizację jedynie). pozdrawiam, |
|
Data: 2014-03-09 18:34:45 | |
Autor: Tomek | |
Ponowna instalacja klienta email - Nokia E72 | |
Użytkownik "August" napisał:
Z pwowdu dziwnych objawów, interesuje mnie Reinstalacja aktualnej (starszej) wersji bądź nowszej wersji Czy te dziwne objawy objęte są jakąś tajemnicą, że nie wspomniałeś o co dokładnie w nich chodzi? |
|
Data: 2014-03-09 21:22:19 | |
Autor: August | |
Ponowna instalacja klienta email - Nokia E72 | |
Użytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl> napisał w wiadomości news:lfi8nj$7p5$1node1.news.atman.pl...
Z pwowdu dziwnych objawów, interesuje mnie Reinstalacja aktualnej (starszej) wersji bądź nowszej wersji Program Email po próbie połączenia (z jakąkolwiek zdefiniowaną skrzynką) bez zwłoku synalizuje _szare kółko_ statusu połączenia. Dzieje się to niezależnie od statusu połaczenia danych [czy przez 'zdefinowane połączenie', czy 'zawsze pytaj']. Po szybkości odpowiedzi programu (niemal od razu) wnioskuję że coś go boli. Żadną metodą nie mogę otrzymać zielonego statusu. Wynikiem jest zawsze czerwone skreślone. Cięzko to wytłumaczyć. Przesył danych nie wystepuję moim zdaniem, żadnego komunikatu o błędnych danych połaczenia, itp. |
|
Data: 2014-03-09 22:14:57 | |
Autor: August | |
Ponowna instalacja klienta email - Nokia E72 | |
Czy te dziwne objawy objęte są jakąś tajemnicą, że nie wspomniałeś o co dokładnie w nich chodzi? Chyba już namierzyłem przyczyny. Problemy z wymuszaniem SSLa. |