Data: 2009-05-15 02:10:42 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Ponowne rozpoczecie przygody z motocyklami - specjalne sprzeglo i co wybrac. | |
On Wed, 13 May 2009 11:01:51 +0200, michal <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:
[...] Jest jeszcze jeden warunek- sprzeglo musi chodzic naprawde lekko, bo lewa dlon to tylko 1 palec pelnej dlugosci - reszta jak to u stolarza... zuzyla sie po drodze :-( . Ktos widzial/wie jak zrobic Poguglaj za "easy pull clutch" albo "E Z pull clutch" - to takie przekładnie wstawiane między dźwignię sprzęgła a linkę albo przedłużki zwiększające dźwignię zapewnianą przez klamkę sprzęgła. Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-05-15 10:04:12 | |
Autor: Monster | |
Ponowne rozpoczecie przygody z motocyklami - specjalne sprzeglo i co wybrac. | |
Leszek Karlik pisze:
Poguglaj za "easy pull clutch" albo "E Z pull clutch" - to takie bawiłem się czymś takim w Sportsterze,dalej twardo było,obstawiałbym rozwiązanie jak w Jawach czy ruskach,można wspomagać sprzęgło nogą lub wręcz ruszać bez dotykania klamki,ew przy hydraulicznych dodatkowa pompa pod kciukiem jak w GP,można też zrezygnować z tylnego hamulca i skorzystać z tej pompy -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-05-15 14:39:19 | |
Autor: michal | |
Ponowne rozpoczecie przygody z motocyklami - specjalne sprzeglo i co wybrac. | |
"Leszek Karlik" Poguglalem i znalazlem cos co sie nazywa "Twist clutch". Uruchamiasz sprzeglo obracajac manetke- tak jak rolgaz. Moze sie nada. -- Michal |