Ponownie KK do p?acenia za zakupy USA

Data: 2011-02-26 10:02:07
Autor: Tomek z Wawy
Ponownie KK do p?acenia za zakupy USA
Jak masz konto PayPal w PLN to podepnij którąkolwiek debetówkę, a
najlepiej eKonto w mBanku, zrób przelew na PayPal w PLN i tam
przewalutuj na USD i zapłać. Kursy są przyzwoite i mniej złodziejskie
niż w naszych bankach.

Data: 2011-02-26 23:09:58
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Tomek z Wawy pisze:
Jak masz konto PayPal w PLN to podepnij którąkolwiek debetówkę, a
najlepiej eKonto w mBanku, zrĂłb przelew na PayPal w PLN i tam
przewalutuj na USD i zapłać. Kursy są przyzwoite i mniej złodziejskie
niĹź w naszych bankach.

Na tej grupie "przyzwoite" kursy są wyznaczane przez Polbank. PayPal niestety od tego poziomu przyzwoitości dość odbiega... :-(

--
MiCHA

Data: 2011-02-27 11:38:56
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 26 Feb 2011 23:09:58 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

[...]

Odbiega ale nie tak bardzo. Kursy paypala się zrobiły całkiem znośne.

--
Kojer

Data: 2011-02-27 04:14:39
Autor: mucher
On 27 Lut, 11:38, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> Na tej grupie "przyzwoite" kursy s wyznaczane przez Polbank. PayPal
> niestety od tego poziomu przyzwoito ci do odbiega... :-(

Odbiega ale nie tak bardzo. Kursy paypala si zrobi y ca kiem zno ne.

Właśnie sprawdziłem - 3% spread przy USD. No nie umywa się to do
polbanku - a nawet co poniektórych kart które idą przez bankowe kursy..

mucher

Data: 2011-02-27 13:44:36
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 27 Feb 2011 04:14:39 -0800 (PST), mucher napisał(a):

[...]

_Znośne_ nie oznacza najlepsze. Ale się poprawiło bo kiedyś były
beznadziejne. Sam mam polbankowe karty więc nie korzystam z przewalutowania
paypala, ale dla niektórych to może być całkiem atrakcyjna opcja. --
Kojer

Ponownie KK do p?acenia za zakupy USA