Ponownie "jaki to film"?

Data: 2011-11-02 08:11:50
Autor: Rais
Ponownie "jaki to film"?
imadlo64@wp.pl pisze:

Drugi film, też raczej starawy, to grupa nastolatków, którzy (przez
pomyłkę, dla hecy-nie pamiętam) zostaj± zamknięci na noc w jakim¶
centrum handlowym. ¦cigaj± i roboty-strażnicy. O ile pamiętam jeżdż±cy
na g±sienicach (nie jest to oczywi¶cie Class 1999).

Ja to widziałem ale za cholere nie moge sobie przypomnieć co to.

Roboty strażnicy na g±sienicach to się jednoznacznie kojarzy z Doktorem.
Raczej starawy? To znaczy?

Data: 2011-11-02 20:08:25
Autor: Onet
Ponownie "jaki to film"?
Strzelam, że jakie¶ lata 90-te...
A co to za film "Doktor"? To dokładny tytuł?

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j8qqfm$b5c$1@news.onet.pl...
imadlo64@wp.pl pisze:

Drugi film, też raczej starawy, to grupa nastolatków, którzy (przez
pomyłkę, dla hecy-nie pamiętam) zostaj± zamknięci na noc w jakim¶
centrum handlowym. ¦cigaj± ich roboty-strażnicy. O ile pamiętam jeżdż±cy

Data: 2011-11-02 20:15:56
Autor: Rais
Ponownie "jaki to film"?
W dniu 2011-11-02 20:08, Onet <imadlo64 pisze:
Strzelam, że jakie¶ lata 90-te...
A co to za film "Doktor"? To dokładny tytuł?

Nie. To serial "Doctor Who", a roboty na g±sienicach to Dalekowie.

Data: 2011-11-02 20:19:41
Autor: Onet
Ponownie "jaki to film"?
Aa faktycznie....Dalekowie...Pamiętam...
A film, którego tytuł uporczywie usiłuję sobie przypomnieć ogl±dałem chyba na VHSie z wypożyczalni...Wła¶nie chyba z lat 90-tych.

Użytkownik "Rais" <R@is> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4eb196e8$0$5805$65785112@news.neostrada.pl...