Ponownie "jaki to film"?

Data: 2011-11-03 14:17:21
Autor: fenek
Ponownie "jaki to film"?
Użytkownik <imadlo64@wp.pl> napisał w wiadomości news:42f80df9-cdca-4259-8b3c-b9e782be5ca2g7g2000vbv.googlegroups.com...
Ja też może dołączę do "poszukiwaczy"...Film o chłopaku, który zdobył
nową grę(horror) komputerową.

"Brainscan"

Drugi film, też raczej starawy, to grupa nastolatków, którzy (przez
pomyłkę, dla hecy-nie pamiętam) zostają zamknięci na noc w jakimś
centrum handlowym. Ścigają i roboty-strażnicy. O ile pamiętam jeżdżący
na gąsienicach (nie jest to oczywiście Class 1999).

A tego drugiego sam jestem ciekaw.

Data: 2011-11-03 22:58:44
Autor: Radek
Ponownie "jaki to film"?
Fenek!!!
Jesteś wielki!!!!
Dzięki, to ten film!

A co do tego drugiego, to marne nadzieje, bo wysłałem już czujki w różne miejsca w necie, ale jak dotąd nikt na nic nie wpadł...:(