Ponownie raport, tym razem z Śląskiego

Data: 2010-12-17 23:11:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ponownie raport, tym razem z Śląskiego
Witam!
Właśnie wróciłem z Beskidu Śląskiego. Jakby się kto wybierał na tury albo
rakiety to polecam okolice Błotnego i Stołowa. Śnieg momentami, pardą, po
jaja, a bywało że i po klatę się zapadałem (a mam prawie 180cm wzrostu).
Kijek rozłożony na 125cm wchodził luźno w śnieg miejscami i po rękojeść.

--
Pozdrowienia,

Ponownie raport, tym razem z Śląskiego