Pontiac Fiero

Data: 2010-07-12 14:42:51
Autor: Paweł
Pontiac Fiero
Użytkownik "Stefan" <stefan@costam.wp.pl> napisał w wiadomości news:i12vlo$b0b$1inews.gazeta.pl...
Z jakimi wydatkami trzeba sie liczyc w zwiazku z utrzymaniem takiego auta, przy codziennym uzytkowaniu? Wg spritmonitor (<http://hph.pl/OA>) spalanie od 8-12L/100km, wiec nie az takie duze. Duzo trzeba w czesci inwestowac aby utrzymac je na chodzie?

Jakieś 10 lat temu miałem Fiero GT 2,8 z manualną skrzynią biegów. Marzenie mojej młodości.
W zasadzie cały czas stał po serwisach. Brak części i sypiące się wiecznie sprzęgło to był dramat.
Dodatkowo kłopoty z elektryką. By było zabawnie - akumulator jest z tyłu pod elektrycznie otwieraną klapą. W moim egzemplarzu nie można było jej otworzyć ręcznie. Podpinałem się więc z kablami pod przedni reflektor by dać trochę prądu - wystarczająco dużo by otworzyć tylną klapę.

Palił dużo. Po mieście do 16L/100km

Dziś wspominam te czasy z rozrzewnieniem, mimo, że sprzedałem go za połowę włożonych w niego pieniędzy.
Jeśli nie masz własnego garażu i zmysłu mjsterkowicza to daj sobie spokój. --
Paweł

Pontiac Fiero