[OT] Ponury dowcip z okazji śmierci Jaruzelskiego

Data: 2014-05-27 12:49:41
Autor: karol.rychlinski
[OT] Ponury dowcip z okazji śmierci Jaruzelskiego
Żal mi dupę ściska i nie wiem z kim się tym podzielić, ale piszę co następuje:

Jakieś dwa miesiące temu jechałem tramwajem nr 33 bez biletu i dostałem mandat, którego nie zapłaciłem, bo był źle wypełniony. Kontroler zamiast taryfy ulgowej, co mi przysługuje, wypisał taryfę normalną oraz opłatę dodatkową...  Nie wiem za co i on też nie wie, ale wypisał. Nie zapłaciłem.

Wczoraj odebrałem polecony, w którym towarzyszka Joanna Biernacka z ZTM, Z-ca Dyrektora Pionu Handlowego ZTM, kierownik Działu Windykacji, na podstawie Kodeksu Wykroczeń z 1971 r. (przed stanem wojennym) grozi mi karą aresztu i ograniczenia wolności. W piśmie oficjalnym, na papierze Zarządu Transportu Miejskiego, Warszawa. Zgodnie z art. 121 § 1 KW. Pismo datowane na 07.05.2014

Lektura, kurwa, Kodeksu Wykroczeń z 1971 r., to w 2014 r., czyli prawie 45 lat później - no to po prostu jest, kurwa, zajebany surrealizm. Warto przeczytać na sejmowej stronie aktów prawnych ten KW i się przy tym uwalić. Czytałem fragmenty i myślałem, ze wykituję. Naprawdę niezłe.

Nadmienię tylko, że wszystkie kwoty wymienione w Kodeksie, oczywiście są kwotami przed denominacją... a ja mam zapłacić za przejazd według tego kodeksu...

Daję link to tego posranego badziewia, bo sprawa nadaje się do Trybunału Konstytucyjnego.

i podpisuję się pod bluzgiem;

https://www.youtube.com/watch?v=ZKNcv2EE67s

CANARIS

Data: 2014-05-28 00:13:36
Autor: karol.rychlinski
[OT] Ponury dowcip z okazji śmierci Jaruzelskiego
CANARIS

Według dzisiejszego prawa, według Kodeksu Wykroczeń z 1971 r., podpisanego przez Józefa Cyrankiewicza,

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Cyrankiewicz

za jazdę bez biletu środkami lokomocji, grozi do 3 miesięcy więzienia. SJUREK IRECKI, kontroler nr 0398

I hasełka;

LOGOS
CZARNY KWADRAT
ALTER EGO
PERSONA NON GRATA
RODZIMY KOŚCIÓŁ POLSKI

- TA KSIĄŻKA JEST MOKRA
- CZY KĄPAŁ SIĘ PAN Z NIĄ W WANNIE?

LIMES
CHORY OBŁOCZNIE
KURZA KLATKA
KLATKI DLA KURCZAKÓW
KESON - to też klatka, tylko że nurkowa
SERCE W KLATCE

- PROSZĘ NIE ZAMYKAĆ DRZWI...

KARDYNAŁ
ORANIENBURG - czyli Pałac Branickich
ZX80 KOMPUTER ODRA
ELWRO
KONSOLA
METODA JEDNEGO GROSZA
KLUB ZŁOTEJ PIĘĆDZIESIĄTKI
CZERWONY SAMOCHÓD
FERRARI
DUBAI
OMEGA
DWUGŁOSKA
DYFTONG
MECZET
Z.e.US
ZUS
ZAKŁAD
ZAKŁADY
ZAKŁADY OPTYCZNE
ZAKŁADY TYTONIOWE
ZAKŁADY BUKMACHERSKIE
CYRIX
CYBER
BIUROTECHNIKA
I.M.M.
I.T.R.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY
TOSKAŃSKI PORZĄDEK
OBELISK
NUMER REJESTRACYJNY
REJESTRACJA
NUMEROLOGIA
EZOTERYKA
MISTYCYZM
PISMO RUNICZNE
RUNY
NURY
*RUN
§
MELIADY
TEOGONIA
FUNT KŁAKÓW
DWUZNACZNOŚĆ
DREWNIANA JESIONKA
OKRĄGŁE KÓŁECZKO

Data: 2014-05-29 17:50:06
Autor: Nostradamus
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:658897e4-85a8-40da-8a00-b9b817e77c6f@googlegroups.com...

[...]

Kontroler jest od łapania takich drobnych złodziejaszków jak ty. Nie ma się co chwalić jazdą na "gapę".
I po co nie pytany chwalisz się zawodem mamusi??

Data: 2014-05-29 23:55:23
Autor: karol.rychlinski
[OT] Ponury dowcip z okazji śmierci Jaruzelskiego
I po co nie pytany chwalisz siďż˝ zawodem mamusi??

Moja mama zajmuje się czym innym. Odzyskuje zagrabione mienie. Ruchomości i nieruchomości.
Teren na Koparkach na przykład zmienia właściciela. Kierepko nigdy nie był właścicielem Koparek, mimo, że się tak przedstawiał wszem  wobec.
Między innymi i dlatego, że Kierepko od czasu do czasu oskarżał niektórych ludzi o kłusownictwo na Koparkach, niejawnie. A za obgryzanie paznokci, w niejawnych aktach osobowych wpisywano ludziom kanibalizm...

Helmutt Vetter

Data: 2014-05-30 02:19:39
Autor: karol.rychlinski
[OT] Ponury dowcip z okazji śmierci Jaruzelskiego
Kanibalizm wpisywano też za usunięcie zębami skórki przy paznokciu, w miejscu publicznym albo nie. Wpisanie w niejawnych aktach osobowych parametru kanibalizm, wiązało się z wyzerowaniem punktów za pochodzenie.. To oznaczało, że dana osoba nie mogła znaleźć legalnej pracy, nawet jako pomocnik murarza. Nie przysługiwała jej też ewentualna renta z tytułu orzeczenia grupy inwalidzkiej. Jak nie odprowadzasz składek na ZUS, to renta inwalidzka nie przysługuje.

Piotr Śmietański

[OT] Ponury dowcip z okazji śmierci Jaruzelskiego