Pop 2009 - polecam

Data: 2011-04-07 18:32:53
Autor: Skylla
Pop 2009 - polecam
GorÄ…co polecam rosyjskiiego "Popa" - film z 2009 r.
http://www.filmweb.pl/film/Pop-2009-559758
Naprawdę doskonałe kino. Temat, scenariusz i warsztat.
Najlepszy film jaki widziałem dotąd w tym roku.
S.

Data: 2011-04-07 23:04:20
Autor: frank drebin
Pop 2009 - polecam
Skylla wrote:
[...]

jak tak, to daj jakiÅ› namiar.
Napisy są? Bo rosyjski ostatni raz miałem w '88 roku.

Data: 2011-04-08 10:08:25
Autor: Skylla
Pop 2009 - polecam
W dniu 2011-04-07 23:04, frank drebin pisze:
Skylla wrote:
[...]

Może ci jeszcze piwko przywieźć? ;-)
Namiar masz w linku, no nie?
S.

Data: 2011-04-08 12:54:34
Autor: Seoman
Pop 2009 - polecam
Skylla wrote:
jak tak, to daj jakiÅ› namiar.
Napisy są? Bo rosyjski ostatni raz miałem w '88 roku.
Może ci jeszcze piwko przywieźć? ;-)

To ja też poproszę!

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-04-08 18:03:42
Autor: frank drebin
Pop 2009 - polecam
Skylla wrote:
[...]

eeeee tam, liczyłem na jakiegoś torrencika bo wyszukiwarka wypluwa za dużo wyników :)
A na poważnie to gdzie oglądałeś?

Data: 2011-04-14 14:30:18
Autor: PC
Pop 2009 - polecam

U¿ytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:inkovl$csf$1news.onet.pl...
Gor±co polecam rosyjskiiego "Popa" - film z 2009 r.
http://www.filmweb.pl/film/Pop-2009-559758
Naprawdê doskona³e kino. Temat, scenariusz i warsztat.
Najlepszy film jaki widzia³em dot±d w tym roku.
S.
a gdzie ogladales? daj namiar na jakis torerent

Pop 2009 - polecam