Pop czy GO?

Data: 2009-05-29 21:29:24
Autor: Szymon
Pop czy GO?
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:gvp17q$kbn$1news.interia.pl...
witam

za 5zł, zeby dostać promocyjne... cholera niema tego już? Nie umiem
znaleść na stronie www. Znalazłem masz za staż, 30%, ale 25zł to już
znacznie podnosi kwote doładowania. moze sie jednak opłaci? PRomocja
będzie do wszystkich, na stacjonarne czy tylko orange?

Za 5 zł nie ma, trzeba za 25

NOG: czy po doładowaniu dostane minuty non stop z dni Pogadaj sobie
równocześnie ?

non stop dostaniesz po doładowaniu najpierw za 25, potem za 100. Pogadaj sobie po doładowaniu za 100

POP: są jakieś równoważne bonusy?

http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_pop_promo?category=PREPAID_POP_PROMO&stamp=1243625067287

JEśli zmienie pop na Go, to strace transfer kupiony w usłudze " Orange
E-mail" (oficjalnie tak, a w praktyce?)

Kiedyś była zasada, że jeśli usługa jest dostępna w nowej taryfie to przechodzi. Jak jest w praktyce to nie wiem

Wiem ze wszystkie odpowiedzi na moje pytania są zaszyte w 200 stronach
regulaminów promocji, ale mam nadzieje ze ktoś z czytających zlituje sie
i poradzi mi najkorzystniejsze rozwiazanie

Zależy na czym Ci najbardziej zależy

Pop czy GO?