Poparzyliscie sie barszczem?

Data: 2017-07-27 14:14:36
Autor: Yerine Ictimai
Poparzyliscie sie barszczem?
andrzej.ozieblo@gmail.com Wrote in message:

Włóczę się teraz na rowerze po pięknych nadmorskich ścieżkach. Często mocno zarośniętych. Niestety również barszczem. Uważam na niego, ale niewiele trzeba by w niego wjechać.

A to rośnie nad morzem tylko?
Powiem że w okolicach gdzie mieszkam jak jezdze po lesie bardziej
 muszę uważać na róźne sterczące pniaki i korzenie, jak
 przypieprze stopa (znajdujaca sie na pedale) to paluch
 wybity

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-07-27 13:36:07
Autor: andrzej.ozieblo
W dniu czwartek, 27 lipca 2017 14:14:40 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
> [...]

> Włóczę się teraz na rowerze po pięknych nadmorskich ścieżkach. Często mocno zarośniętych. Niestety również barszczem. Uważam na niego, ale niewiele trzeba by w niego wjechać. A to rośnie nad morzem tylko?

To niestety rośnie wszędzie. Głównie przy drogach i na wszelkiego typu nieużytkach. Tu gdzie jestem, okolice Czołpina (środkowe wybrzeże) widzę tego sporo. Niestety niektóre szlaki rowerowe, np. fragmentu tzw. szlaku zwiniętych torów, są zarośnięte i można ławo wpaść na barszcz.

Poparzyliscie sie barszczem?