Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszliście w koalicję!

Data: 2010-01-23 21:45:11
Autor: Artur Borubar
Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszliście w koalicję!
Grzegorz Napieralski przekonuje, że Oleksy i Miller przychodzą do SLD nie po to by zastępować młodszych, ale żeby pomóc. Tak przewodniczący SLD skomentował powrót do ugrupowania dwóch działaczy sojuszu.
Leszek Miller został w środę przyjęty do jednego z łódzkich kół SLD. Z kolei Józef Oleksy zadeklarował chęć wstąpienia do jednego z warszawskich kół partii. Miller i Oleksy to osoby które piastowały najwyższe funkcje w państwie - ocenił szef SLD i dlatego lepiej żeby były w Sojuszu, niż poza nim.

Grzegorz Napieralski przyznał, że obaj byli premierzy odeszli z partii sami, ale w SLD jest wciąż dla nich miejsce. Błędy w odejściu leżały po obu stronach, ale wszystkie rany się już zagoiły - dodał Grzegorz Napieralski.

Obaj politycy zrezygnowali z członkostwa w SLD w 2007 roku. Józef Oleksy - w wyniku ujawnionych nagrań z rozmowy z Aleksandrem Gudzowatym, w których ostro krytykował swoich partyjnych kolegów. Leszek Miller - na znak protestu przeciw nierekomendowaniu go przez kierownictwo SLD jako kandydata na listach Lewicy i Demokratów.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7488181,_Oleksy_i_Miller_wracaja_do_SLD_zeby_pomoc_.html

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-23 21:52:25
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 21:45, Artur Borubar pisze:
[...]

Żenada.. Kto taką "ciepłą kluchę" jak Napieralski wybrał na przewodniczącego? To musiał być jakiś sabotaż wyborczy... Przecież taki facet to nawet nie powinien pełnić funkcji sprzątacza w partii prawdziwie lewicowej.

Data: 2010-01-23 21:58:43
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjfnib$jg9$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
przemo ma sie czego wstydzic..a stoi za nimi murem
awe

Data: 2010-01-23 22:01:55
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 21:58, awe pisze:
[...]

Jasne, zrozumiałe. - bo "Przemo" to chciałby żeby  na czele lewicy stali durnie nie potrafiące samodzielnie myśleć.

Data: 2010-01-23 22:27:57
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjfo4f$l7f$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
to komleksy komunistycznego drwala po przyzakladowej szkolce, powiadam Ci tacy sa najgorsi
awe

Data: 2010-01-24 08:28:25
Autor: Artur Borubar
Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszliście w koalicję!
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

to komleksy....

Co to są "komleksy", analfabeto? Może melexy, którymi Karski i Zbonikowski (PiS!) rozbijali się po pijaku na Cyprze. Za państwowe pieniądze zresztą.

Data: 2010-01-24 10:11:40
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjgsqt$p82$1news.onet.pl...
[...]

zwykla literowka glabie, a jak chcialbys zapytac co to jest glabie, to jestes nia cioto ty
awe

Data: 2010-01-24 00:39:44
Autor: Marek
On 23 Sty, 22:01, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-01-23 21:58, awe pisze:

> U ytkownik "Jadrys"<C...@yahoo.com>  napisa w wiadomo ci

>>> Przemek

> -- -- -- -- -- -- -
> przemo ma sie czego wstydzic..a stoi za nimi murem
> awe

Jasne, zrozumia e. - bo "Przemo" to chcia by eby  na czele lewicy stali
durnie nie potrafi ce samodzielnie my le .

Nie trzeba tego chciec... tak po prostu jest .

Data: 2010-01-23 22:11:40
Autor: abc
Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszliście w koalicję!
Żenada.. Kto taką "ciepłą kluchę" jak Napieralski wybrał na przewodniczącego?

Chyba Miller.  Faworytem Kwaśniewskiego był zdaje się Olejniczak.

Data: 2010-01-23 23:39:50
Autor: Ensitherum
Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszliście w koalicję!
jakoś wcześniej nie przeszkadzała ci koalicja PO z SLD, gnoju.

Data: 2010-01-24 08:32:49
Autor: Artur Borubar
Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszliście w koalicję!

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał

jakoś wcześniej nie przeszkadzała ci koalicja PO z SLD, gnoju.

Nigdy takiej koalicji nie było, śmieciu.

Przemek

Data: 2010-01-24 09:39:48
Autor: Ensitherum
Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszliście w koalicję!
Nigdy takiej koalicji nie było, śmieciu.

była np w komisji do spraw beatyfikacji Blidy.

Data: 2010-01-24 12:09:40
Autor: Artur Borubar
Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszliście w koalicję!

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał

była np w komisji do spraw beatyfikacji Blidy.

Przytocz coś na ten temat. Zaznaczam, że twoje konfabulacje mnie nie interesują.

Przemek

Data: 2010-01-24 11:13:36
Autor: | heÂŽsk |
Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszli¶cie w koalicj ę!
On Sat, 23 Jan 2010 21:45:11 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Grzegorz Napieralski przekonuje, ?e Oleksy i Miller przychodzÂą do SLD nie po to by zast?powa? m?odszych, ale ?eby pomĂłc. Tak przewodniczÂący SLD skomentowa? powrĂłt do ugrupowania dwĂłch dzia?aczy sojuszu.
Leszek Miller zosta? w Âśrod? przyj?ty do jednego z ?Ăłdzkich kĂł? SLD. Z kolei JĂłzef Oleksy zadeklarowa? ch?? wstÂąpienia do jednego z warszawskich kĂł? partii. Miller i Oleksy to osoby ktĂłre piastowa?y najwy?sze funkcje w pa?stwie - oceni? szef SLD i dlatego lepiej ?eby by?y w Sojuszu, ni? poza nim.

 Miller swego czasu bratal sie z Lepperem (dla sklerotykow z PiS
 przypominam, ze Lepper byl wicepremierem w rzadzie Kaczynskiego),
 a Oleksy napil sie bimbru,oszczekal Kwasniewskiego i polowe lewicy.
 Teraz beda "pomaga" grzesiowi w utrzymaniu koryta.

--

 HeSk

Popatrzcie pisuarowe gnoje z kim weszliście w koalicję!