Popękane drogi - Polska zrujnowana

Data: 2012-03-18 15:20:07
Autor: boukun
Popękane drogi - Polska zrujnowana
Nie tylko autostrady nowo budowane w Polsce s± popękane, ale i podrzędne ulice we wszystkich miastach s± popękane, nie mówi±c już o dziurach i wybojach... Polska dzisiaj jest w katastrofalnym stanie...

http://youtu.be/CQazVUzpOP0

boukun

Data: 2012-03-18 19:40:15
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-18 15:20, boukun pisze:
[...]

Efekty zwycięskiego  puczu "S" w końcu XX wieku.

Data: 2012-03-18 19:47:42
Autor: boukun
Popękane drogi - Polska zrujnowana

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jk5a6f$ddi$2node2.news.atman.pl...
[...]

Efekty zwycięstwa żydostwa nad Polakami..

boukun

Data: 2012-03-19 19:47:30
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-18 19:47, boukun pisze:

Efekty zwycięskiego  puczu "S" w końcu XX wieku.

Efekty zwycięstwa żydostwa nad Polakami..

boukun

Jakby nie patrzeć - ty dołożyłe¶ do tego swoj± cegiełkę..

Data: 2012-03-19 19:49:35
Autor: boukun
Popękane drogi - Polska zrujnowana

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jk7v03$6sm$3node2.news.atman.pl...
[...]

Spierdalaj, nie obracaj kota ogonem. Twój zbrodniarz Jaruzelski tylko im otworzył drogę, poskramiaj±c mnie i miliony uwalniaj±cych się Polaków...

boukun

Data: 2012-03-20 00:50:03
Autor: Jadrys
On Mon, 19 Mar 2012 19:49:35 +0100, "boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

> Jakby nie patrzeć - ty dołożyłeś do tego swoją cegiełkę..

Spierdalaj, nie obracaj kota ogonem. TwĂłj zbrodniarz Jaruzelski
tylko im
otworzył drogę, poskramiając mnie i miliony uwalniających się
PolakĂłw...

boukun

To nie Jaruzelski cię poskromił, a ideały o które walczyłeś...

--
Kapitalista tym sie róni od czowieka, e brak mu cech ludzkich. Jest to tylko czekopodobny stwór...

Data: 2012-03-20 01:18:25
Autor: boukun

Użytkownik "Jadrys" <kpp@lp.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.6390292692559739066news.atman.pl...

> [...]

PolakĂłw...

boukun

To nie Jaruzelski cię poskromił, a ideały o które walczyłeś...

Ideały, o które walczyłem mnie nie poskromiły, bo walczę o nie do dziś... Zbrodniarz Jaruzelski poskromił miliony, ale nie mnie..., a tylko w Solidarności milionowej Polaków przed stanem wojennym była siła...

boukun

Data: 2012-03-20 22:41:06
Autor: Jadrys
On Tue, 20 Mar 2012 01:18:25 +0100, "boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:
> To nie Jaruzelski cię poskromił, a ideały o które walczyłeś...

Ideały, o które walczyłem mnie nie poskromiły, bo walczę o nie do
dziĹ›...
Zbrodniarz Jaruzelski poskromił miliony, ale nie mnie..., a tylko w
Solidarności
milionowej Polaków przed stanem wojennym była siła...

boukun

Ślepa siła.. Ukierunkowana na destrukcje siła sterowana z zagranicy...

--
Kapitalista tym sie róni od czowieka, e brak mu cech ludzkich. Jest to tylko czekopodobny stwór...

Data: 2012-03-21 00:52:32
Autor: boukun

Użytkownik "Jadrys" <kpp@lp.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.6265524818520405747news.atman.pl...
> [...]

boukun

Ślepa siła.. Ukierunkowana na destrukcje siła sterowana z zagranicy...

Jeśli nawet, to wyrwaliśmy się spod całkowitej kontroli krajowym wtyczkom syjonistów i dlatego nas zbrodniarz Jaruzelski z inicjatywy Geremka zdławił... A mogliśmy stanowić sól tej ziemi...

I teraz ta destrukcja zagraniczna, za sprawÄ… stanu wojennego Jaruzelskiego zbiera dopiero prawdziwe ĹĽniwa...

boukun

Popękane drogi - Polska zrujnowana