Popiół z węgla kamiennego - co z nim zrobić?

Data: 2010-12-27 12:26:33
Autor: jasiek
Popiół z węgla kamiennego - co z nim zrobić?

Użytkownik "Krzysiek" <anonim@anonim.pl> napisał w wiadomości news:if9rmp$o21$1news.onet.pl...
Co zrobić z popiołem powstałym po spalaniu węgla w sezonie grzewczym?
W tym roku nikt mi nie chce wziąć takiego odpadu.

U mnie postawiono specjalne zbiorniki/kontenery na popiól, wcześniej ludzie wrzucali do kontenera na zwykłe śmieci i "władze gminy" denerowały się, ale nie mogły nic zrobić. Teraz są kontenery i jest spokój, a zdaje mi się, że część popiołu wraca przy posypywaniu dróg (lepsze to dla aut roślinek niż sól), a reszta idzie pod budowę nowych dróg.

pogadajcie z radnymi gminy/dzielnicy czy kto tam u Ciebie rządzi i nich może coś oni pomyślą. w końcu za coś kasę biorą ( i to nie małą).

jasiek

Popiół z węgla kamiennego - co z nim zrobić?