Popiełuszko zginął za wiarę :)))

Data: 2010-06-08 06:17:07
Autor: Wiekop
Popiełuszko zginął za wiarę :)))
    Witam.
   "Popiełuszko zginął za wiarę" twierdzi Partia Kościelna (czarni).
 Przecież wiadomo, że Popiełuszko zginął za poglądy polityczne.
Jak zwykle Partia Kościelna kłamie.

Data: 2010-06-07 22:19:26
Autor: DJ MC Donald Musk
On 8 Cze, 06:17, "Wiekop" <rede...@sed.pl> wrote:
    Witam.
   "Popiełuszko zginął za wiarę" twierdzi Partia Kościelna (czarni).
 Przecież wiadomo, że Popiełuszko zginął za poglądy polityczne.
Jak zwykle Partia Kościelna kłamie.

a ty komuchu z PO skad sie tu znalazles?

Data: 2010-06-08 01:04:43
Autor: Hans Kloss
Popiełuszko zginął za wiarę :)))
On 8 Cze, 06:17, "Wiekop" <rede...@sed.pl> wrote:

 Przecież wiadomo, że Popiełuszko zginął za poglądy polityczne.

Skąd wiadomo? Z "analiz" Urbacha czy z przemówień jaruzelskiego?
J-23

Data: 2010-06-08 10:33:25
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 10:04, Hans Kloss pisze:
On 8 Cze, 06:17, "Wiekop"<rede...@sed.pl>  wrote:

  Przecież wiadomo, że Popiełuszko zginął za poglądy polityczne.

Skąd wiadomo? Z "analiz" Urbacha czy z przemówień jaruzelskiego?
J-23

Te analizy i przemowienia to polityka. Animatorzy tych analiz i przemowien nie interesowali sie wiara jako taka, jesli ta nie wlazila na ich polityczne podworko. Polityka jest kurewsko niebezpieczna ale i niebezpiecznie kurewska. Popieluszko wiedzial o tym ale parl do przodu. A dzisiejsze zagrozenia nie sa wcale mniejsze a sprawcy wielu nieszczesc wcale nie maja dosc.

Data: 2010-06-08 10:46:21
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Jun 2010 10:33:25 +0200, Bartek napisał(a):

[...]

Ple, ple, ple... Plus jakiś kalamburek, a wszystko po  to, żeby pokazać
dobroć ateistycznego systemu, który za wiarę nie zabijał, tylko za
politykę. Bo za politykę to mniejszy grzech, czy jak? Jak to jest Bartuś, za polityke można zabijać? Wiesz ja się zastanawiam czy
ty aby nie podsuwasz prostej myśli, że jakby siedział cicho to by żył,
czyli sam sobie winien, co? Dosyć to świńskie, ale ufam, że jakoś sobie to racjonalnie ułożysz? Zrób to, żeby ci później nie było trudno przemawiać w języku miłości, he,
he.
I na koniec: realsoc, jak każdy totalny system ideologiczny nie lubił
żadnej konkurencji więc ją zwalczał zaciekle. Ludzie ginęli za wiarę, nawet
ci polityczni też, bo przecież zabijano ich za to, że nie  w i e r z y l i
w komuszyzm, tylko w coś innego.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-08 11:05:37
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 10:46, Piotr pisze:
[...]

Piotrus, to ze glupi nie jestes, wcale nie upowaznia Cie do glupkowatego przypisywania mi idiotyzmow. Nie pochwalam ateistycznego systemu, zabijania za wiare czy polityke! Pokazuje jedynie, ze to co bylo niebezpieczne wtedy niebezpiecznym jest i teraz. Wszystkie 96 ofiar ostatniej tragedii to ofiary szeroko rozumianej polityki.
Z ostatnim zdaniem, od slow "I na koniec:" zgadzam sie, mozna to tez tak ujac zakladajac, ze politycy zawsze chcieli i chca zeby im wierzyc, zeby wierzyc w nich samych i w to co tak ochoczo pieprza.

Data: 2010-06-08 11:21:06
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Jun 2010 11:05:37 +0200, Bartek napisał(a):

 Pokazuje jedynie, ze to co bylo niebezpieczne wtedy niebezpiecznym jest i teraz.

A po co? Kontekst jest jasny - Popiełuszko zginął za wiarę, został
zamordowany za głoszenie tego w co wierszył, czyli prawdy. Na jakiego wała twoja argumentacja, jak nie po to, żeby pomniejszyć wagę
tamtego wydarzenia? Na co argumentacja, że to nie za wiarę, tylko politykę?
Hę?
Piotr
PS. Nie przypisuję ci "idiotyzmów", tylko nienajlepszą wolę. To dużo
gorzej.

Data: 2010-06-08 04:04:56
Autor: zbig
Popiełuszko zginął za wiarę :)))
On 8 Cze, 11:21, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 08 Jun 2010 11:05:37 +0200, Bartek napisa (a):

>  Pokazuje jedynie, ze to co bylo
> niebezpieczne wtedy niebezpiecznym jest i teraz.

A po co? Kontekst jest jasny - Popie uszko zgin za wiar , zosta
zamordowany za g oszenie tego w co wierszy , czyli prawdy.
Na jakiego wa a twoja argumentacja, jak nie po to, eby pomniejszy wag
tamtego wydarzenia? Na co argumentacja, e to nie za wiar , tylko polityk ?
Choćby po to aby mówić prawdę.
Jerzy Popiełuszko był człowiekiem wierzącym, dzielnym człowiekiem,
który zginął w walce o wolną Polskę. Podobnie jak górnicy z Wujka czy
robotnicy z gdyni i Gdańska. To , że był akurat księdzem nie oznacza ,
że zginął za wiarę. Za wiarę zginął św.Piotr oraz wielu innych
męczenników. Popiełuszko jest męczennikiem ale nie za wiarę. Nikt od
niego nie żądał, żeby przestał wierzyć tylko chciano przerwać jego
działalność opozycyjną.

Data: 2010-06-08 15:46:14
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Jun 2010 04:04:56 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Za wiarę zginął św.Piotr oraz wielu innych
męczenników. Popiełuszko jest męczennikiem ale nie za wiarę. Nikt od
niego nie żądał, żeby przestał wierzyć tylko chciano przerwać jego
działalność opozycyjną.

I nie chciano "dać do myślenia" innym księżom? :-)
Ciekawe.
Ale, ale, problem w tym, że usiłujesz oddzielić wiarę od działalności
człowieka. Taki schizofreniczny postulat jest bodajże w kanonie
politpoprawnej durnoty, ale po co go mieszać do działania naszego
błogosławionego Jerzego? My katole w to nie wierzymy, człowiek jest
całością i jeżeli działa uczciwie, to nie umie oddzielić wiary od tego co
robi. Piotr

Data: 2010-06-08 07:13:26
Autor: zbig
On 8 Cze, 15:46, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

błogosławionego Jerzego? My katole w to nie wierzymy, człowiek jest
całością i jeżeli działa uczciwie, to nie umie oddzielić wiary od tego co
Pozwól , ze ja jako katolik, nie dam sobie narzucić bajania typu mowa-
trawa. Znaczne pokłady aktywności człowieka nie maja nic wspólnego z
wiarą. I jeśli przez przypadek ktoś mnie kiedyś kropnie, dajmy na to,
że mu uwiodłem żonę, to nie znaczy,że zginąłem za wiarę.

Data: 2010-06-08 16:42:16
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Jun 2010 07:13:26 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

Ksiądz Jerzy uwiódł Piotrowskiemu żonę? Chłopie skoncentruj się... "Znaczne pokłady aktywności" Popiełuszki to było duszpasterstwo, to co
mówił ma podstawy w ludzkiej duchowości, dobro, prawda, nadzieja,
wybaczenie... A ty zbigu masz komuszy punkt widzenia, że jak ksiądz mówi o nieprawości
(np: władzy), to nie jest już księdzem, to co mówi nie jest kazaniem, a sam
przekaz nie ma nic wspólnego z wiarą. Karkołomne dosyć, panie katolik.
Ale niech ci, he, he. Ty mnie lepiej powiedz po co to robisz?
Piotr

Data: 2010-06-09 02:21:04
Autor: zbig
Popiełuszko zginął za wiarę :)))
On 8 Cze, 16:42, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 8 Jun 2010 07:13:26 -0700 (PDT), zbig napisa (a):

Ksi dz Jerzy uwi d Piotrowskiemu on ? Ch opie skoncentruj si ...
"Znaczne pok ady aktywno ci" Popie uszki to by o duszpasterstwo, to co
m wi ma podstawy w ludzkiej duchowo ci, dobro, prawda, nadzieja,
wybaczenie...
A ty zbigu masz komuszy punkt widzenia, e jak ksi dz m wi o nieprawo ci
(np: w adzy), to nie jest ju ksi dzem, to co m wi nie jest kazaniem, a sam
przekaz nie ma nic wsp lnego z wiar . Karko omne dosy , panie katolik.
Ale niech ci, he, he. Ty mnie lepiej powiedz po co to robisz?

Ksiądz Popiełuszko w jakiś sposób uwiódł Piotrowskiego. Był on w swój
zdegenerowany sposób zafascynowany Popiełuszką, nie mógł pozwolić żeby
człowiek, który ma tak wielki wpływ na ludzi (dla niego niezrozymiały)
dalej działał.
Jeśli ksiądz na kazaniu mówi o nieprawościach władzy powołując się na
pismo święte albo encykliki papieski to jest to normalne. Ale jeśli
mówi, że należy głosować na PiS a nie na PO, bo PO to są źli ludzie,
to jest to ordynarna agitka polityczna funkcjonariusza okreslonego
obozu politycznego a nie księdza i nie ma nic wspólnego z wiarą.
Ksiądz realizuje wówczas plan polityczny jego popleczników i
mocodawców polegający na utorowaniu PiSowi powrotu do władzy licząc na
konkretne korzyści z tego tytułu, także materialne.

Data: 2010-06-09 13:50:11
Autor: Wiekop

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ksiądz realizuje wówczas plan polityczny jego popleczników i
mocodawców polegający na utorowaniu PiSowi powrotu do władzy licząc na
konkretne korzyści z tego tytułu, także materialne

    Nie ma co się dziwić. Partia Katolicka uznaje Trójcę Świętą :
Władza, Seks, Pieniądze.

Data: 2010-06-08 12:20:44
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 11:21, Piotr pisze:
[...]

No dobra Pietrek, wierzysz w to co piszesz, OK! Jest juz blogoslawionym, to bede sie modlil do Niego bys mi niczego nie wmawial, nie dawal falszywego swiadectwa. Nie chce i nigdy nie chcialem pomniejszac wagi tamtego wydarzenia. Bog tak chcial i co ja tu moge pomniejszac czy powiekszac. Wierze tylko w cos innego niz Ty, tj ze to nie za wiare a za polityke, podobnie jak te 96 ofiar tupolewa. Ogladalem wczoraj spektakl na TV1 i zachowanie wtedy takiego Kiszczaka kojarzylo mi sie z zachowaniem Jarusia teraz. Zero refleksji, zero wyrzutow sumienia, zero pokory, tylko sama nedza polityki i przeogromne parcie do wladzy. Zrozumienie tych analogii nie przerasta Twoich mozliwosci a to duzo gorzej niz gdybys tylko wierzyl w to co plecie slynny polityk, ktoremu ja przestalem wierzyc w momencie kiedy zglosil swoja kandydature do stanowiska po bracie.

Data: 2010-06-08 06:20:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 8 Jun 2010 06:17:07 +0200, Wiekop napisał(a):

    Witam.
   "Popiełuszko zginął za wiarę" twierdzi Partia Kościelna (czarni).
 Przecież wiadomo, że Popiełuszko zginął za poglądy polityczne.
Jak zwykle Partia Kościelna kłamie.

Dokładnie. Był on przekupniem który ze świątyni uczynił sobie targowisko,
do odprawiania swoich seansów nienawiści.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-08 06:42:37
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:v6ln44fknxqf$.ygqdnpxiwa8c$.dlg40tude.net...
[...]

a niby kogo on nienawidzil
awe

Data: 2010-06-08 06:44:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 8 Jun 2010 06:42:37 +0200, awe napisał(a):

[...]

Mniej więcej tych samych których ty nienawidzisz.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-08 07:18:07
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 06:44, Grzegorz Z. pisze:

Dokładnie. Był on przekupniem który ze świątyni uczynił sobie targowisko,
do odprawiania swoich seansów nienawiści.

a niby kogo on nienawidzil

Mniej więcej tych samych których ty nienawidzisz.

Nienawisc to okropnie brzydka wada, przez te wade sie czasami brzydko wpada. Tak mowi znane powiedzonko, ale skad sie biora tacy nienawistnicy jak chociazby ten nieszczesnik awe?

Data: 2010-06-08 09:51:22
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7fwuy3yg65mk$.pzc582brh9h2.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
chodzi ci o tych co stali tam gdzie ZOMO?
awe

Data: 2010-06-08 10:28:54
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huksid$ji0$1news.onet.pl...

[...]

Ty PSYCHOPATO jesteś gorzszy od zomowca!

Data: 2010-06-08 12:51:59
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0dff45$0$2585$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
ale nie bylo tak? kto dal im wladze w PL? Armia czerwona? Kto tam stanowil trzon - korpus tej calej buraczanej elyty. Zydzi z UB polokowani na strategicznych stanowiskach? Kogo dzis promuje TVN24, Polsat, GW? Wladzunia myslisz ze wypadla im z raczek 20 lat temu? Kto kreci ta cala gielda, tymi spoleczkami? Te cale elyty, te artysci ze Srelu to co kurwa jest?
awe

Data: 2010-06-08 12:50:50
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hul74v$lv5$1news.onet.pl...

[...]

Coś zadziwiająco jesteś dziś miły. Rozmówka z adminem była, co? ;-))) Uważaj awe, szukują się na ciebie.

Data: 2010-06-08 21:42:06
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0e2088$0$19169$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ja zawsze jestem bardzo mily, nie podniecam sie tak jak wy. zawsze jest we mnie zdrowy dystans..
byla byla, admin powiedzial, awe wal w tych cepow, komuchow zeby Polska byla Polska, kto to widzial zeby to bydlo sie tak panoszylo na polskiej grupie dyskusyjnej, a mi nie pozostalo nic innego jak powiedziec "tak jest" a potem zameldowac ze wykonalem zadanie:-)
awe

Data: 2010-06-08 08:07:26
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Jun 2010 06:20:46 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Dokładnie. Był on przekupniem który ze świątyni uczynił sobie targowisko,
do odprawiania swoich seansów nienawiści.

He, he, pewnie nie wiedział jeszcze jak gwno pojmuje "miłość". "Panowie" z
SB mu to pałką wyjaśnili.
Kawał z ciebie gnoja, zgrzesiu. --

Data: 2010-06-08 06:50:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-08 06:17, Wiekop pisze:
     Witam.
    "Popiełuszko zginął za wiarę" twierdzi Partia Kościelna (czarni).
  Przecież wiadomo, że Popiełuszko zginął za poglądy polityczne.
Jak zwykle Partia Kościelna kłamie.

E, zaraz tam kłamie - po prostu nagina trochę rzeczywistość.. i to być może nie w złej wierze.  A swoją drogą, dlaczego dzisiaj nie znajdzie się wśród  księży podobny Popiełuszki? Dzisiaj kiedy robotnicy naprawdę potrzebują wsparcia..

Data: 2010-06-08 07:32:13
Autor: Wiekop

Użytkownik "Wiekop" <rederty@sed.pl> napisał w wiadomości news:hukg8d$hmj$2node1.news.atman.pl...
    Witam.
   "Popiełuszko zginął za wiarę" twierdzi Partia Kościelna (czarni).
 Przecież wiadomo, że Popiełuszko zginął za poglądy polityczne.
Jak zwykle Partia Kościelna kłamie.

    Partii Kościelnej to kłamstwo jest potrzebne do beatyfikacji
Popiełuszki. Cel uświęca środki. Nie pierwszy raz w historii.

Data: 2010-06-08 08:09:36
Autor: Piotr
[...]

Komu wiadomo? "Swiat" się już wypowiedział?
A zabójcy byli oczywiście wierzący, tylko niepraktykujący, co?
Piotr

Data: 2010-06-08 19:55:00
Autor: 'heÂŽsk'
On Tue, 8 Jun 2010 06:17:07 +0200, "Wiekop" <rederty@sed.pl> wrote:

    Witam.
   "Popiełuszko zginął za wiarę" twierdzi Partia Kościelna (czarni).
 Przecież wiadomo, że Popiełuszko zginął za poglądy polityczne.
Jak zwykle Partia Kościelna kłamie.

 A co sadzisz, o jego mordercach? Rowni kolesie, co ?

--

 HeSk

Popiełuszko zginął za wiarę :)))