Popieram!

Data: 2010-11-30 16:59:13
Autor: `heÂŽsk
Popieram!
Cieniusko... oj cieniusko...

"Dołącz do 6 136 osób, które podpisały się pod deklaracją"

ponad m-c i tylko tylu ?!! "popieram, popieram najmocniej".
cenzuruja wlasny portal ? nawet za komuny takich jaj nie bylo! ciekaw jestem ilu podpisze cenzurowanie w internecie tresci krytykujacych prezesa PiS?

Data: 2010-11-30 17:03:01
Autor: abc
Popieram!
Cieniusko... oj cieniusko...

Ostatnie wydarzenia w Olsztynie pokazały, że degeneracja moralna naszego
społeczeństwa powoli sięga zanitu. Przykład Olsztyna, gdzie I turę wyborów
prezydenckich wygrał podejrzany o gwałt na ciężarnej, były komunistyczny
cenzor, pokazuje jakimi wartościami się kierujemy.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/adamski_jestesmy_coraz_bardziej_zdegenerowani_moralnie

Data: 2010-11-30 17:04:03
Autor: Neko
Popieram!
Użytkownik "`heRsk" <fakt.brednie@interia.pl> napisał

"Dołącz do 6 136 osób, które podpisały się pod deklaracją"

Nieeeeeeeee. 6.136 kiloosób.

Data: 2010-12-01 09:49:29
Autor: Dobrodziej
Popieram!

Użytkownik "`heRsk" <fakt.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:nl7af6pts7rp1i0th28viijpkm1hc98q464ax.com...
[...]

Prezes PiS znów wyszedł na głupa! Nawet najwierniesi mu pretorianie nie podpisali się pod tą odezwą!

d.

Popieram!