Popierdoleństwo wychowanych na prymitywnej propagandzie

Data: 2013-04-02 01:16:00
Autor: boukun
Popierdoleństwo wychowanych na prymitywnej propagandzie
Dziś przypominamy niezwykłe losy aktorki, która z narażeniem życia walczyła z niemieckim okupantem i komunistycznym reżimem.

http://film.wp.pl/idGallery,11301,idPhoto,338828,galeria.html

I gdzie ten kurwa niby reżim komunistyczny jest? Kto go zabił i jak?

Co za pojebane matołectwo, wychowane na UBeckiej propagandzie...

boukun

Data: 2013-04-02 02:10:29
Autor: miś z okienka

[...]

  nie ma...

Zal dupe sciska?

Data: 2013-04-02 14:46:04
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kjd7oa$s38$2node2.news.atman.pl...

[...]

Jak kurwa nie ma jak jest...

Powieszono chociaż jednego komunistę?

....nie łapiesz, komuniści nadal rządzą i ich UBeckie dizieci... To jak żeście kurwa z tym komunizmem walczyli?

boukun

Data: 2013-04-02 17:16:12
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kjekel$6ns$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie ma.

Powieszono chociaż jednego komunistę?

...nie łapiesz, komuniści nadal rządzą i ich UBeckie dizieci...

Rzadza ci, ktorych ludzie wybieraja. Jesli wybiora komuchow i zlodzieji, to problem spoleczenstwa a nie wladzy.

 To jak żeście
kurwa z tym komunizmem walczyli?

To byla walka o wolnosc. Ogol ma wolnosc, na jaka zasluguje.

Data: 2013-04-02 22:34:47
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kjesnq$mh8$1node1.news.atman.pl...

[...]

Buuaaahhhaaahhhaaaa!!!
Rządzą ci, których okrągłostołowa banda wystawi, motłoch nie ma nic do gadania, co jedynie może przyklepać...

To jak żeście
kurwa z tym komunizmem walczyli?

To byla walka o wolnosc. Ogol ma wolnosc, na jaka zasluguje.

I wszystko poszło się jebać, 13 grudnia 1981 roku i nic na ten kurewski system z tego wynikły nie poradzisz...

boukun

Data: 2013-04-03 12:47:59
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kjfftk$kk$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie do konca. Po pierwszych wolnych wyborach w 1981 roku do Sejmu weszlo sporo opcji politycznych nieobecnych przy okraglym meblu. Teraz ich niema. Nic nie ma powmiedzy stronami nocnej zmiany i wyglada na to, opcja bolkowa pozostanie na nastepna kadencje.

Data: 2013-04-03 14:18:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kjh6hp$2n1$1node1.news.atman.pl...

[...]

Do szkółki! 1981 rok???????? Pierwsze wolne wybory???????

ubawiony nieuctwem

Data: 2013-04-03 16:05:39
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:515c1e1c$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

1991 rok - Sejm I kadencji przyglupi wesolku!

Data: 2013-04-03 21:15:58
Autor: boukun
[...]

W 1981 roku to się zaczęła ta niewola na dobre, od stanu wojennego nie było już wolności w Polsce.... Jeśli masz na myśli 1989 rok, to SBecja dopuściła trochę niezależnego asortymentu dla podpuchy, żeby zalegalizować złodziejstwo majątku narodowego Polaków. Te głupcy nawet się nie pokapowiali o co chodzi i tak jak dzisiaj wielu nadal klaszcze za tym kurewskim, złodziejskim kapitalizmem...

boukun

Data: 2013-04-03 12:56:43
Autor: miś z okienka
Popierdoleństwo wychowanych na prymitywnej propagandzie

I wszystko poszło się jebać, 13 grudnia 1981 roku i nic na ten kurewski system z
tego wynikły nie poradzisz...

Ty poradzisz?...  Jesli nie potrafisz rozpoznac i zdefiniowac problemu, to rzeczywiscie nic nie poradzisz.

Data: 2013-04-02 15:02:15
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-02 01:16, boukun pisze:
Dziś przypominamy niezwykłe losy aktorki, która z narażeniem życia walczyła z niemieckim okupantem i komunistycznym reżimem.

boukun

Czytałeś  komentarze pod artykułem? Komentujące walkę z komuna o prawo do bezrobocia, i innego q*twa jakie niesie kapitalizm? Gratulacje, znalazłeś towarzyszkę broni/walki w robieniu z ludzi bydła roboczego.

Data: 2013-04-02 22:36:02
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kjel0t$79q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja przynajmniej nie udaję, że Polacy z komunistami od Jaruzela przegrali...

boukun

Data: 2013-04-08 22:17:20
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-02 22:36, boukun pisze:

[...]

Polacy przegrali z wami, przegrali z solidarnymi. W czym wy byliście solidarni i z kim knuliście przeciwko Polsce i Polakom?

Data: 2013-04-08 22:39:48
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kjv8jo$akq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Myslisz Jadrysiu, ze skoro boukun jest frustratem, to juz wszyscy? Ja dopiero zaczalem zyc w III RP i nie ukrywam, ze chcialbym wiecej - doczekac konca tego pol-peerelku.

Data: 2013-04-09 10:21:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-08 22:39, jr pisze:

[...]

Nie, boukun nie jest frustratem. On tylko ma problemy z przyznaniem sie do winy, za swoje błędy obciąża innych.

Ze mna jest odwrotnie - o mdłości przyprawiają mnie te lisie uśmieszki na obliczach urzędników bankowych, ta konieczność posiadania oczu dookoła głowy żeby nie zostać okradzionym, nawet w biały dzień, wśród marmurów, ci żebracy na ulicach, albo kolejki po darmową miskę zupy. Z drugiej to manifestowanie jak to Polska robi się bogata poprzez pryzmat limuzyn p. Kulczyka czy Żaka..
Jak sobie wyobrażasz życie przeciętnego Polaka gdy zniknie ostatecznie ten "pół-peerelek"?

Data: 2013-04-09 22:52:52
Autor: jr

[...]

A jak zyje przecietny Francuz lub Szwed, ktory nie znal czerwonego chlewa?

Data: 2013-04-12 12:28:07
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-09 22:52, jr pisze:

[...]

Szwed żyje w komunie, wiesz że tam właściciel sadu nie ma prawa zabronić rozbić turyście namiotu w tym sadzie? Natomiast do czego równasz właścicieli nieomal połowy wysp Pacyfiku i wielkich wpływach w Afryce do obywateli kraju nad Wisłą?

Data: 2013-04-12 14:16:49
Autor: jr

| Szwed żyje w komunie

W Szwecji nie ma komunizmu - tam jest kapitalizm.

, wiesz że tam właściciel sadu nie ma prawa zabronić
| rozbić turyście namiotu w tym sadzie?

Do dwoch dni mozesz rozbic namiot gdzie chcesz. Tak jest w wiekszosci panstw kapitalistycznych. W Polsce tez tak bedzie, jak skonczy sie pol-peerelek zawlaszczony przez czerwone swinie.

Data: 2013-04-09 22:53:20
Autor: jr
(...)

[...]

Ty chyba byles jakims czerwonym prokuratorem. Masz obsesje obwiniania wszystkich
o wszystko (na przyklad mnie o rzekoma kradziez sygnetu). Takich jak ty powinno
sie leczyc terapia szokowa.

Data: 2013-04-12 12:28:01
Autor: Trybun
(...)
W dniu 2013-04-09 22:53, jr pisze:

Ty chyba byles jakims czerwonym prokuratorem. Masz obsesje obwiniania wszystkich
o wszystko (na przyklad mnie o rzekoma kradziez sygnetu). Takich jak ty powinno
sie leczyc terapia szokowa.

Nie byłem nikim takim, po prostu wysokie poczucie sprawiedliwości. A już wręcz nienawidzę różnych żerowań, prześladowań itd jakich się dopuszcza na słabszych.

Data: 2013-04-12 15:38:23
Autor: jr
(...)

| Nie byłem nikim takim, po prostu wysokie poczucie sprawiedliwości. A już
| wręcz nienawidzę różnych żerowań, prześladowań itd jakich się dopuszcza
| na słabszych.

Wrecz przeciwnie - usprawiedliwiasz je na kazdym kroku (na przyklad tych, ktorzy zarzucali mi kradziez sygnetu).

Data: 2013-04-02 17:45:08
Autor: xan
W dniu 02.04.2013 01:16, boukun pisze:
[...]

Podajesz sprzeczność - UB budowało system komunistyczny zaczęło zaraz po przejściu zaprzyjaźnionych z nimi wojsk braci sowietów :D

Data: 2013-04-02 22:38:37
Autor: boukun
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjeue4$4oh$1news.icm.edu.pl...
[...]

Ja nie podaję sprzeczności, ja wiem doskonale, że myśmy przegralki z reżimem tzw. "komunistycznym" od Jaruzela... Ja nie robię z siebie idioty i nie pierdolę głodnych kawałków, że Polska jest wolna od komunistów...

boukun

Data: 2013-04-03 13:22:19
Autor: jr
[...]

Nie ma sprzecznosci, jest ciaglosc tradycji: UB kreowalo 'inteligencje' PRL.  SB kladlo fundamenty pod III RP w internatach i wiezieniach stanu wojennego.

Popierdoleństwo wychowanych na prymitywnej propagandzie