Popis głupoty Pana Premiera Tuska

Data: 2011-04-23 10:24:12
Autor: u2
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
... nie rozumiem jak można być tak bezdennie głupim :

http://blogmedia24.pl/node/47669

Pytanie dziennikarki: "Panie premierze, jak pan skomentuje słowa
Jarosława Kaczyńskiego, który powiedział, że nie stawi się na
przesłuchanie rosyjskich prokuratorów"?

Premier Tusk odpowiedział: "To, że tak będzie się chciał zachować
Jarosław Kaczyński, nie dziwi mnie. Wiem, czego można się spodziewać po
tym człowieku. My, jako Polska, wypełnimy nasze zobowi±zania, jakie
podj±łem wobec premiera Putina w Smoleńsku. Jeżeli Jarosław Kaczyński
nie stawi się na przesłuchanie w ci±gu najbliższych dwóch tygodni, a
więc do czasu aż rosyjscy prokuratorzy zakończ± przesłuchania, rz±d
polski rozważy po tym terminie dostarczenie Jarosława Kaczyńskiego na
przesłuchanie do Moskwy pod rygorem zastosowania ¶rodka przymusu."

Data: 2011-04-23 01:29:33
Autor: zbig
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
On 23 Kwi, 10:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nie rozumiem jak mo na by tak bezdennie g upim :

http://blogmedia24.pl/node/47669

Pytanie dziennikarki: "Panie premierze, jak pan skomentuje s owa
Jaros awa Kaczy skiego, kt ry powiedzia , e nie stawi si na
przes uchanie rosyjskich prokurator w"?

Premier Tusk odpowiedzia : "To, e tak b dzie si chcia zachowa
Jaros aw Kaczy ski, nie dziwi mnie. Wiem, czego mo na si spodziewa po
tym cz owieku. My, jako Polska, wype nimy nasze zobowi zania, jakie
podj em wobec premiera Putina w Smole sku. Je eli Jaros aw Kaczy ski
nie stawi si na przes uchanie w ci gu najbli szych dw ch tygodni, a
wi c do czasu a rosyjscy prokuratorzy zako cz przes uchania, rz d
polski rozwa y po tym terminie dostarczenie Jaros awa Kaczy skiego na
przes uchanie do Moskwy pod rygorem zastosowania rodka przymusu."

Dobre!

Data: 2011-04-23 10:27:25
Autor: brat_olin
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
"u2" <u_2@o2.pl> wrote

[...]

To musi falszywka - i musi od Slawka Nowaka.  Tusk nie jest TAK glupi.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-04-23 10:31:07
Autor: u2
W dniu 2011-04-23 10:27, brat_olin pisze:
To musi falszywka - i musi od Slawka Nowaka.  Tusk nie jest TAK glupi.

Nowak ryje po Donkiem po przej¶ciu do Bronka gafy ? :)

Data: 2011-04-23 11:38:14
Autor: Marian
Popis głupoty Pana Premiera Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]
więc do czasu aż rosyjscy prokuratorzy zakończ± przesłuchania, rz±d
polski rozważy po tym terminie dostarczenie Jarosława Kaczyńskiego na
przesłuchanie do Moskwy pod rygorem zastosowania ¶rodka przymusu."

Koniecznie w kajdanach i etapem!  Do wyboru: na piechotę albo kibitk±.
IYKWIM

--

M.

Data: 2011-04-23 11:58:32
Autor: cytryna
> [...]

> przesłuchanie do Moskwy pod rygorem zastosowania ¶rodka przymusu."

Koniecznie w kajdanach i etapem!  Do wyboru: na piechotę albo kibitk±.

Namiestnika Tuska stać nie na takie numery, a że czasy bardziej nowoczesne
warto pomy¶leć o transporcie w dybach statkiem powietrznym Tu154M 102.

Data: 2011-04-24 07:31:13
Autor: cirrus
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżt±.óńęt.pł> napisał w wiadomo¶ci news:iou6ls$kts$1news.onet.pl...
[...]

Ciebie to kibitk± dp psychiatryka.

--
stevep

Data: 2011-04-23 12:05:59
Autor: jadrys
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
W dniu 2011-04-23 10:24, u2 pisze:
  rzÄ…d
polski rozważy po tym terminie dostarczenie Jarosława Kaczyńskiego na
przesłuchanie do Moskwy pod rygorem zastosowania środka przymusu."

Nie takie głupie.. Takie coś powinno się stać regułą. Precz z przywilejami dla wybrańców.

Data: 2011-04-23 09:27:29
Autor: Hans Kloss
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
On 23 Kwi, 12:05, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie takie głupie.. Takie co¶ powinno się stać reguł±. Precz z
przywilejami dla wybrańców.
 Takich "wybrańców" którzy nie podlegaj± obowi±zkowi stawiania się
przed organem wymiaru sprawiedliwo¶ci obcego państwa jest w Polsce ok.
37 milionów.
J-23

Data: 2011-04-23 22:34:50
Autor: pluton
[...]

No to zrobmy wariatowi ekstradycje.

Nullification

Data: 2011-04-23 22:41:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-23 18:27, Hans Kloss pisze:
On 23 Kwi, 12:05, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Nie takie głupie.. Takie coś powinno się stać regułą. Precz z
przywilejami dla wybrańców.
  Takich "wybraĹ„cĂłw" ktĂłrzy nie podlegajÄ… obowiÄ…zkowi stawiania siÄ™
przed organem wymiaru sprawiedliwości obcego państwa jest w Polsce ok.
37 milionĂłw.
J-23

No nie wiem jak te sprawy wyglądają gdy prokuratury dwu krajów prowadzą wspólnie śledztwo.
A tak nawiasem, - był (i chyba jest nadal) zapis w konstytucji zapis o niewydawaniu obywateli Polski pod jurysdykcję zagranicznych sądów. Jednak nikt nawet nie zająknął się o prawach tego młodego Polaka (głośna sprawa sprzed kilku lat) przed wydaniem go Belgii.

Data: 2011-04-23 13:43:49
Autor: Hans Kloss
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
On 23 Kwi, 22:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jednak nikt nawet nie zaj±kn±ł się o prawach tego młodego Polaka (gło¶na
sprawa sprzed kilku lat) przed wydaniem go Belgii.
 Całe mnóstwo ludzi się "zaj±knęło". Milczało tylko tuskodoństwo i
platfonstwo.
J-23

Data: 2011-04-23 23:01:09
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-23 22:43, Hans Kloss pisze:
On 23 Kwi, 22:41, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Jednak nikt nawet nie zająknął się o prawach tego młodego Polaka (głośna
sprawa sprzed kilku lat) przed wydaniem go Belgii.
  CaĹ‚e mnĂłstwo ludzi siÄ™ "zajÄ…knęło". MilczaĹ‚o tylko tuskodoĹ„stwo i
platfonstwo.
J-23

No tak, oczywiście masz rację, - ci decyzyjni nie mieli nic do powiedzenia.

Data: 2011-04-23 13:47:13
Autor: Hans Kloss
On 23 Kwi, 10:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nie rozumiem jak można być tak bezdennie głupim :

http://blogmedia24.pl/node/47669
 Jeżeli to prawda to nie ma żadnych w±tpliwo¶ci- Tusk to wariat-
zwariował, zidiociał, pojebało go i wyżarło mu resztki mózgu. On
najwyżej swojego fiuta może wysłać do Moskwy na przesłuchanie pod
rygorem przymusi albo pluta, co zreszt± na jedno wychodzi.
J-23

Data: 2011-04-24 07:34:13
Autor: pluton
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
Jeżeli to prawda to nie ma żadnych w±tpliwo¶ci- Tusk to wariat-

dobry z ciebie pisiorek, dobry.

Nullification

Popis głupoty Pana Premiera Tuska