Popis głupoty Pana Premiera Tuska

Data: 2011-04-23 10:27:25
Autor: brat_olin
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
"u2" <u_2@o2.pl> wrote

.. nie rozumiem jak można być tak bezdennie głupim :
http://blogmedia24.pl/node/47669

Pytanie dziennikarki: "Panie premierze, jak pan skomentuje słowa
Jarosława Kaczyńskiego, który powiedział, że nie stawi się na
przesłuchanie rosyjskich prokuratorów"?

Premier Tusk odpowiedział: "To, że tak będzie się chciał zachować
Jarosław Kaczyński, nie dziwi mnie. Wiem, czego można się spodziewać po
tym człowieku. My, jako Polska, wypełnimy nasze zobowiązania, jakie
podjąłem wobec premiera Putina w Smoleńsku. Jeżeli Jarosław Kaczyński
nie stawi się na przesłuchanie w ciągu najbliższych dwóch tygodni, a
więc do czasu aż rosyjscy prokuratorzy zakończą przesłuchania, rząd
polski rozważy po tym terminie dostarczenie Jarosława Kaczyńskiego na
przesłuchanie do Moskwy pod rygorem zastosowania środka przymusu."

To musi falszywka - i musi od Slawka Nowaka.  Tusk nie jest TAK glupi.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-04-23 10:31:07
Autor: u2
W dniu 2011-04-23 10:27, brat_olin pisze:
To musi falszywka - i musi od Slawka Nowaka.  Tusk nie jest TAK glupi.

Nowak ryje po Donkiem po przejściu do Bronka gafy ? :)

Popis głupoty Pana Premiera Tuska