Popis głupoty Pana Premiera Tuska

Data: 2011-04-23 01:29:33
Autor: zbig
Popis głupoty Pana Premiera Tuska
On 23 Kwi, 10:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nie rozumiem jak mo na by tak bezdennie g upim :

http://blogmedia24.pl/node/47669

Pytanie dziennikarki: "Panie premierze, jak pan skomentuje s owa
Jaros awa Kaczy skiego, kt ry powiedzia , e nie stawi si na
przes uchanie rosyjskich prokurator w"?

Premier Tusk odpowiedzia : "To, e tak b dzie si chcia zachowa
Jaros aw Kaczy ski, nie dziwi mnie. Wiem, czego mo na si spodziewa po
tym cz owieku. My, jako Polska, wype nimy nasze zobowi zania, jakie
podj em wobec premiera Putina w Smole sku. Je eli Jaros aw Kaczy ski
nie stawi si na przes uchanie w ci gu najbli szych dw ch tygodni, a
wi c do czasu a rosyjscy prokuratorzy zako cz przes uchania, rz d
polski rozwa y po tym terminie dostarczenie Jaros awa Kaczy skiego na
przes uchanie do Moskwy pod rygorem zastosowania rodka przymusu."

Dobre!

Popis głupoty Pana Premiera Tuska