Popis głupoty w wykonaniu Kochanowskiego.

Data: 2009-09-24 13:17:50
Autor: Antenka
Popis głupoty w wykonaniu Kochanowskiego.
On 24 Wrz, 22:10, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:
- Nie lubię feministek, bo one nie lubią kobiet. Feministki to kobiety
niespełnione w normalnych rolach - ocenił Janusz Kochanowski. Jego zdaniem
sprawa Alicji Tysiąc jest politycznie wykorzystywana zarówno przez
feministki, jak i drugą stronę. A w Strasburgu jej proces z "Gościem
Niedzielnym" miałby inny finał niż w Polsce.

http://www.tvn24.pl/-1,1621025,0,1,feministki-to-kobiety-niespelnione...

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Gość ma absolutną rację.

Antenka

Popis głupoty w wykonaniu Kochanowskiego.