Pop?och i panika w PO

Data: 2011-02-12 14:45:23
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
... PR-owiec Tuska szuka pracy, bo obywatele nie nabiorą się ponownie na
politykę miłości :

 http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/321811,pr-owiec-tuska-szuka-pracy-poploch-i-panika-w-po.html

"Najwierniejszy osobisty PR-owiec premiera Donalda Tuska Igor
Ostachowicz odwiedza różne firmy w poszukiwaniu pracy - pisze Polska The
Times" powołując się na kręgi biznesowe. Dla PO to ostateczny alarm:
jest źle.

"Igor nie zostawi premiera teraz, ale szuka sobie szalupy ratunkowej, bo
po wyborach może się wszystko zdarzyć" - relacjonuje polityk PO. Te
nerwowe ruchy jednego z ostatnich zaufanych doradców premiera doskonale
obrazuje atmosferę w partii. Jak pisze "Polska The Times" w PO panuje
panika, popłoch, poczucie osamotnienia, niezrozumienia nagłej
antyrządowej fali, poczucie oblężonej twierdzy, wszechogarniająca
nieufność, wyczekiwanie, że gdzieś za rogiem czai się wróg, zewnętrzny,
ale i wewnętrzny, nasłany przez Grzegorza Schetynę.

Ci którzy odwiedzili ostatnio KPRM lub spotykali się z premierem i jego
współpracownikami mówią: "Siedzą zamknięci w panice i naradzają się, co
dalej. Jest poczucie, że to może być już tylko równia pochyła. Narasta
świadomość, że potrzebne jest już jakieś przesilenie. Ale jakie? Moim
zdaniem bez rekonstrukcji rządu się nie obejdzie . W każdym razie pewne
jest jedno: czeka nas gorąca wiosna" - ocenia jeden z polityków z
kierownictwa PO.

Z premieram spotykają się przede wszystkim Ostachowicz, Paweł Graś,
rzadziej Tomasz Arabski oraz Jan Krzysztof Bielecki. W ostatnich
tygodniach coraz częściej na politycznych naradach w gabinecie premiera
pojawia się minister zdrowia i wiceszefowa PO Ewa Kopacz i Cezary
Grabarczyk. "Przeważa narzekają, że nikt nas już nie kocha" - mówi ten
polityk. "

Data: 2011-02-12 14:56:10
Autor: zinek
Pop?och i panika w PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d568ef7$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

to dowodzi jakie to sprzedajne, koniniunkturalne kurwy...
zenada.

Data: 2011-02-12 14:57:59
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 14:56, zinek pisze:
to dowodzi jakie to sprzedajne, koniniunkturalne kurwy...
zenada.

Lecieli cały czas na kreowaniu swojego wizerunku, a nie realnej pracy
dla dobra Polski.

Data: 2011-02-12 15:01:32
Autor: zinek
Pop?och i panika w PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d5691ec$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no tak - rozj... caly kraj nieudolnoscia, zlodziejstwem i koniunkturalizmem i partiotami w rdozaju micha i zbycha ...
a teraz uciekaja z tonacego okretu ... rzygac sie chce.
najgorszy rzad od `89...

Data: 2011-02-12 15:06:55
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 15:01, zinek pisze:
no tak - rozj... caly kraj nieudolnoscia, zlodziejstwem i
koniunkturalizmem i partiotami w rdozaju micha i zbycha ...
a teraz uciekaja z tonacego okretu ... rzygac sie chce.
najgorszy rzad od `89...

Zauważ, że teraz trwa dyskusja merdialna, czy przyśpieszyć wybory, czy
nie. Nie ma dyskusji co zostało zrobione, a co nie.

Znowu mydlenie oczu na potęgę.

Data: 2011-02-12 15:27:41
Autor: zinek
Pop?och i panika w PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d569403$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

dokladnie. czuja w kosciach chlopaki, ze jesienia moze byc max 20 % albo nawet 15.

Data: 2011-02-12 15:02:36
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 14:45 :

[...]

PO przyzwyczaiło się do stałego ok 40-to procentowego poparcia, a tu okazuje się, że o poparcie trzeba walczyć. ciekawa kampania wyborcza się zapowiada.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 15:04:26
Autor: zinek
Pop?och i panika w PO

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij63tt$fnn$1inews.gazeta.pl...
[...]

spoko - wystawia mira i zbycha zeby naolywali do glosowania na PO :) no i jeszcze pare akcji kretyna pod zyrandolem i dopelni sie los konformistow. na szczescie.

Data: 2011-02-12 15:05:40
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
PO przyzwyczaiło się do stałego ok 40-to procentowego poparcia, a tu okazuje się, że o poparcie trzeba walczyć. ciekawa kampania wyborcza się zapowiada.

Wybory to temat zastępczy. Istotne jest to co z pustych obietnic PO
zostało wykonane.

Data: 2011-02-12 15:11:51
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 15:05 :

Wybory to temat zastępczy. Istotne jest to co z pustych obietnic PO
zostało wykonane.
najważniejsza rzecz w demokracji - wybory, tematem zastępczym? bez jaj. przecież dla nich cały czas politycy starają się, a to składać jakieś sensowne i dające poparcie obietnice, a to w jakiś dobry sposób wyjaśnić obywatelom: "chcecie pieniędzy, to weźcie się do jakiejś sensownej pracy". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 15:17:28
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
najważniejsza rzecz w demokracji - wybory, tematem zastępczym? bez jaj.

Bez jaj to możesz zaraz ty być. W demokracji ważna jest realizacja
obietnic wyborczych.

Data: 2011-02-12 15:22:27
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 15:17 :

najważniejsza rzecz w demokracji - wybory, tematem zastępczym? bez jaj.

Bez jaj to możesz zaraz ty być. W demokracji ważna jest realizacja
obietnic wyborczych.

przecież obywatele właśnie głosując na tego, a nie innego kandydata wybierają tego, który obietnice realizuje. nie chcesz chyba powiedzieć, że wybory i glosowanie to jakaś loteria. ja traktuję wybory ludzi odnoszące się do kandydatów bardzo poważnie. skoro około trzydzieści kilka procent obywateli chce głosować na Platformę to widać że Platforma im odpowiada i spełnia wg nich obietnice wyborcze.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 15:32:04
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
skoro około trzydzieści kilka procent obywateli chce głosować na Platformę to widać że Platforma im odpowiada i spełnia wg nich obietnice wyborcze.

No to dyskutuj o tych spełnionych obietnicach, bo ja nie widzę ani
jednej zrealizowanej porządnie.

Data: 2011-02-12 15:43:35
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 15:32 :

[...]

to nie glosuj na Platformę. nikt Ci przecież nie nakazuje. skoro uważasz, że Platforma źle rządzi masz całe spektrum do wyboru.
chcesz rano, w południe i wieczorem być informowany o nowych "porażających" faktach dotyczących dowolnego zdarzenia w Polsce? możesz głosować na tych którzy dadzą Ci to. ja chcę mieć święty spokój, więc oddam swój głos na tych, którzy mi go zapewnią. na tym właśnie polegają wybory.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 15:49:21
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
No to dyskutuj o tych spełnionych obietnicach, bo ja nie widzę ani
jednej zrealizowanej porządnie.
to nie glosuj na Platformę.

Jak chcesz mieć święty spokój to nie dyskutuj.

A ja nadal będę rządzących rozliczał z ich pustych obietnic.

Data: 2011-02-12 15:54:40
Autor: jadrys
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 15:49, u2 pisze:

A ja nadal będę rządzących rozliczał z ich pustych obietnic.

  Ale tylko wtedy gdy głosowałeś na nich. Tylko wtedy gdy oni zawiedli twoje zaufanie.

Data: 2011-02-12 15:56:29
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 15:54, jadrys pisze:
A ja nadal będę rządzących rozliczał z ich pustych obietnic.

 Ale tylko wtedy gdy głosowałeś na nich. Tylko wtedy gdy oni zawiedli
twoje zaufanie.

Durnyś. Ja rozliczam wszystkich rządzących, niezależnie czy na nich
głosowałem, czy nie.

Data: 2011-02-12 16:11:09
Autor: jadrys
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 15:56, u2 pisze:
[...]

Bardzo ci się dziwię że tak postępujesz. Przecież nie możesz do nich mieć pretensji skoro nie glosowałeś na nich. Gdzie tu logika?

Data: 2011-02-12 16:16:22
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 16:11, jadrys pisze:
[...]

Bo Polska jest najważniejsza. Ale nie oczekuję, że to zrozumiesz. Ty się
dawno wyzułeś ze wszystkich narodowych cech.

Data: 2011-02-12 16:28:51
Autor: jadrys
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 16:16, u2 pisze:
[...]

O ile mnie pamięć nie myli to ty byleś na grupie wniebowzięty gdy jankeskie żołdactwo zaczęło deptać polską ziemię.. Nie mylę się, prawda agencie?

Data: 2011-02-12 16:49:17
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 16:28, jadrys pisze:
[...]

Znowu wkładasz swoje słowa w usta twojego przeciwnika. Dziwnie znajoma
to metoda czerwonych propagandystów.

Data: 2011-02-12 16:03:35
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> jankeskie żołdactwo zaczęło deptać polską ziemię.. Nie mylę się, prawda
> agencie?

Znowu wkładasz swoje słowa w usta twojego przeciwnika. Dziwnie znajoma
to metoda czerwonych propagandystów.

bo to przeciecie kolejny umyslowo ociezaly kacap, wiec wszedzie widzi agentow
jankeskich. Taka wlasnie tepa propagande w sieci prowadza prosowieckie przyglupy,
przeciwko Polakom.

Data: 2011-02-12 17:06:02
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 17:03,  obserwator pisze:
> [...]
jankeskich. Taka wlasnie tepa propagande w sieci prowadza prosowieckie przyglupy,

Jadryś i inne czerwone ścierwa to rzeczywiście przygłupy. I działają na
naszą szkodę, na szkodę Polski i Polaków.

Data: 2011-02-12 18:05:46
Autor: Rudy 102
Pop?och i panika w PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d56afef$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Jadryś i inne czerwone ścierwa to rzeczywiście przygłupy. I działają na
naszą szkodę, na szkodę Polski i Polaków.

Patrzcie, patrzcie! Prawdziwy Polak się odezwał! PZPR-owskie scierwo! Dyrektor PGR!

JanKos

Data: 2011-02-13 17:30:24
Autor: jadrys
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 17:06, u2 pisze:
[...]

To ty działasz na szkodę Polski odwracając zagrożenie jakie płynie do nas z oddawania sie pod but jankesa na rzekome zagrożenie dla Polaków ze strony Rosji.

Data: 2011-02-12 18:04:40
Autor: Rudy 102
Pop?och i panika w PO

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij6b0n$bhs$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

jankeskich.
Taka wlasnie tepa propagande w sieci prowadza prosowieckie przyglupy,

Przecież ty Jurek jesteś takim kacapem! Przypomnieć kim był twój tatuś? Przypomnieć ci o tym, że mieszkaliście w pożydowskich hanajkach! Poźniej twój tatuś wstąpił do PZPR i przenieśliście się do bloków! Powiedz no Juruś, dlaczego prysnąleś w 1984 do Austrii? Powiedz Jureczku, nie wstydź się! Forum z ciekawością wysłucha twoich opowieści jaki to z ciebie patriota prawdziwie polski!

JanKos

Data: 2011-02-13 17:29:49
Autor: jadrys
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 16:49, u2 pisze:
[...]

Nie wiem o czym prawisz, agencie.

Data: 2011-02-12 18:01:34
Autor: Rudy 102
Pop?och i panika w PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d56a44b$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przestań pomiatać Polską zidiociały kmiocie!

JanKos

Data: 2011-02-12 16:36:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
jadrys wrote:

[...]

Jeśli ktoś mami ludzi obietnicami, a później nic nie robi, aby je spełnić, to oznacza, że podstępem zdobył władzę. Dlaczego zatem takiego kogoś mamy nie rozliczać? Nawet gdyśmy na niego nie głosowali.
--
Pit

Data: 2011-02-12 15:41:45
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
jadrys wrote:

> [...]

Jeśli ktoś mami ludzi obietnicami, a później nic nie robi, aby je spełnić, to oznacza, że podstępem zdobył władzę. Dlaczego zatem takiego kogoś mamy nie rozliczać? Nawet gdyśmy na niego nie głosowali.

jak mozna wymagac logicznego myslenia od faceta, ktory ciagnie za soba stopke
wychwalajaca komunizm? Ten facet pochwala rowniez mord ktory zostal dokonany
na Polskich oficerach w Katyniu.

Ja nie rozumiem jak mozna z kims takim w ogole dyskutowac i probowac mu
udawadniac brak logiki. Duren nie rozumie co to logika. Gdyby rozumial, nie bylby durniem. Ponadto do dno moralne (vide jego
wypowiedzi o homoseksualistach czy eutanazji).

Data: 2011-02-12 17:42:14
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO

jadrys wrote:

> [...]

Gdyby rozumial, nie bylby durniem. Ponadto do dno moralne (vide jego
wypowiedzi o homoseksualistach czy eutanazji).

Nie przesadzaj. Jadryś dobrze wie co to logika, to łebski facet, tyle tylko, że ideowy komunista. Ja go nawet w jakiś sposób szanuję za te jego poglądy, choć moje są zupełnie inne, ale też za to, że, poza jednym wyjątkiem, nie zdarzyło mi się, aby mnie obraził podczas dyskusji. Czasem nawet dość mocno spieraliśmy się, ale kulturalnie.

Osobiście wolę jak Jadryś chwali swój komunizm, niż jak Kawecki, Stefek, czy Heniek - ich kapitalizm. Buca spodetatyr staram się omijać z daleka i mocno się dziwię, że inni mają ochotę ciągnąć jego porąbane wątki.
Ty, nie obraź się, jakbyś czasem z chamstwa zrezygnował byłoby lepiej.
--
Pit

Data: 2011-02-12 16:59:35
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
[...]

Nie rozumiem jak mozna dyskutowac kims takim jak jadrys? czlowiek kulturalny z
kims kto jawnie popiera komunizm nie dyskutuje. Podobnie jak nie dyskutuje sie
z kims kto popiera nazizm. Ten facet jadrys, popiera takze mordertwo ktorego dokonali ruskie na Polakach
w Katyniu. Chcesz z kims takim dyskutowac? Rownie dobrze mozesz isc do
szpitala dla umyslowo chorych i podyskutowac z jakims umyslowo uposledzonym.
Bedziesz mial taki sam efekt i satysfakcje z dyskusji.

Z prowokatorami i propagatorami zbrodniczych ideii sie po prostu nie
dyskutuje. Niektorzy Polacy nadal tego nie potrafia zrozumiec i dlatego mamy
takie a nie inne rezultaty.
[...]

bede pisal to co uwazam, a ty jak jestes taki miekki facet to pozniej nie
narzekaj na obecna sytuacje Polski.

Data: 2011-02-12 19:10:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

[...]

Myślisz, że chamstwem można lepszą Polskę zbudować?

Ty mi mówisz o słabości? A czymże jest poddawanie się nurtowi schamienia, jak nie słabością?
--
Pit

Data: 2011-02-12 18:16:04
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
Myślisz, że chamstwem można lepszą Polskę zbudować?

ty swoja ulegloscia wobec chamstwa, tez jej lepszej nie zbudujesz. Z komunistami rozmawiano grzecznie i kulturalnie i taki a nie inne mamy teraz
efekty. Z bandziorem tez rozmwiasz grzecznie i mu kulturalnie tlumaczys, ze
jest szanowny oprych jest niegrzeczny i zle robi?
Ty mi mówisz o słabości? A czymże jest poddawanie się nurtowi schamienia, jak nie słabością?

no to dyskutuj z chamami i przestepcami kulturalnie dalej:)

albo zacznij myslec po prostu LOGICZNIE.

Data: 2011-02-12 18:24:44
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO

 Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a): i  nie zapominaj o jednym, ze chcesz dyskutowac kulturalnie z tymi, ktorzy nie
maja zadnych skrupulow nazywac polskich oficerow ktorych ruskie zamordowali
brutalnie w Katyniu, kapitalistami oraz ze nalezalo ich tak okrutny, nieludzki
sposob zamordowac. To sa slowa tego *kulturalnego* jadrysia z ktorym na
poziomie chcesz dyskutowac. Podawalem przeciez linki do jego wypowiedzi.

Masz troche wyobrazni? To sprobuj wyobrazic sobie czy ten jadrys rozmwaialby z
toba kulturalnie wowczas w Katyniu w ktorym ty znalazbys sie jako polski oficer?

My Polacy mamy jedna powazna wade, latwo przebaczamy nawet tym ktorzy o to
przebaczenie nas nigdy nie prosili. --

Data: 2011-02-12 19:57:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

[...]

Pisałem Ci, że poglądy Jadrysia dobrze znam, ale nadal wolę z nim dyskutować niż patrzeć jak chamstwem walczysz z chamstwem. Nie przysparza Ci to zwolenników, a raczej źle świadczy o całym towarzystwie, które reprezentujesz. Ja nie należę do PiSu, i mnie nie zależy na tym, żeby członkom PiS-u wyrabiać markę. Każdy pracuje na siebie...

Dyskusje mają to do siebie, że czytają je inni i mogą wyciągać wnioski.
Mnie zależy, żeby te wnioski były właściwe.
--
Pit

Data: 2011-02-12 19:11:49
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

> [...]

Pisałem Ci, że poglądy Jadrysia dobrze znam, ale nadal wolę z nim dyskutować niż patrzeć jak chamstwem walczysz z chamstwem. Nie przysparza Ci to zwolenników, a raczej źle świadczy o całym towarzystwie, które reprezentujesz. Ja nie należę do PiSu, i mnie nie zależy na tym, żeby członkom PiS-u wyrabiać markę. Każdy pracuje na siebie...

a ty sobie przysparzasz? Pelowcy i SLD caly czas walcza poslugujac sie
chamskimi metodami.  Na tej grupie ta dyskusja z cycami, boukunami i
jadrysiami trwa od lat. No i co? Ile masz zwolennikow? Jesli ty nie rozumiesz takich prostych mechanizmow, ktore ci probowalem
wytlumaczyc, ze nie dyskutuje sie z kims kto popiera morderstwo katynskie na
polskich oficerach, to przyro mi, ale dla mnie to jest glupota.

Takich ludzi sie podsumowuje jednoznacznie, a nie im tlumaczy oczywistosci.

Dyskusje mają to do siebie, że czytają je inni i mogą wyciągać wnioski.
Mnie zależy, żeby te wnioski były właściwe.

Mozesz byc pewien, ze kto ma wyciagnac wnioski wlasciwe, to je wyciagnie i na
pewno twoje dyskusje nie poprawia sytuacji. Opozycji caly czas sie zarzuca, ze jest zbyt slaba i daje sobie skakac po glowach.

Ludzie nigdy nie pojda za slabymi (ty niestety do takich nalezysz), ale za
silnymi, bo tacy sa ludzie.

Nawet kabaretowcy z czasow perelu wiedzieli, ze *chamstwu nalezy sie
przeciwstawiac silom i godnosciom osobista*.

Trzeba sie wiec dostosowac do regul gry, narzuconych przez przceiwnika. Prawde
trzeba glosic odwaznie, a chamskiego przeciwnika walic w pysk.

masz tez problemy z logicznym mysleniem?

Data: 2011-02-12 20:21:09
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 20:11 :
[...]

więc jaka jest prawda głoszona przez ciebie? taka że jak przyjmie się metody i reguły przeciwnika to się z nim wygra? przecież skoro zamienisz ich na siebie to przegrasz.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 19:31:51
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

więc jaka jest prawda głoszona przez ciebie? taka że jak przyjmie się metody i reguły przeciwnika to się z nim wygra? przecież skoro zamienisz ich na siebie to przegrasz.

nie znasz regul gry? jak staja na przeciwko siebie dwie armie ( w tym jedna
bardzo agresywna i nie przestrzegajaca zadnych regul uznanych za
cywilizowane), to bezdiesz ja kulturalnie przekonywal? Lech Kaczynski tak wlasnie kulturalnie potraktowal PO, dlatego przegral.

Data: 2011-02-12 20:36:42
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 20:31 :
[...]
cały problem polega wg mnie na niezrozumieniu. to jest tylko grupa dyskusyjna, nie dwie armie idące na śmierć i życie. ale skoro uważasz że tu chodzi o przyszłość Polski to jest to twoje widzenie, nie wnikam.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 20:12:10
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
> [...]

cały problem polega wg mnie na niezrozumieniu. to jest tylko grupa dyskusyjna, nie dwie armie idące na śmierć i życie. ale skoro uważasz że tu chodzi o przyszłość Polski to jest to twoje widzenie, nie wnikam.

Nie. Caly problem polega na dezinformacji i manipulacji ktora jest prowadzona
na grupach dyskusyjnych w sieci.

Pisalem juz na ten temat wielokrotnie. Pit Kowalski albo Nowak, mnie
specjalnie jednak nie rozczarowal:) Juz pitowi nowakowi, to tlumaczylem dlaczego zdecydowalem sie wejsc na ta
grupe. Facet nie zrozumial, albo udaje, ze nie rozumie. --

Data: 2011-02-13 00:09:59
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

> [...]

prowadzona na grupach dyskusyjnych w sieci.

Pisalem juz na ten temat wielokrotnie. Pit Kowalski albo Nowak, mnie

[...]

Juz pitowi nowakowi, to tlumaczylem dlaczego zdecydowalem sie wejsc na ta
grupe. Facet nie zrozumial, albo udaje, ze nie rozumie.

Wiesz na czym polega dezinformacja na tej grupie.
Mały przykładzik wątku, może nie faktycznego, ale mniej więcej tak sprawa wygląda (grzeczne dzieci już śpią więc, za przeproszeniem, sobie pozwolę na nieco mięsa):

Ty - Polska gospodarka leci na łeb na szyję, a rząd...
Ktoś - Pocałuj mnie w dupę.
Ty - Zrób mi laskę palancie.
Ktoś - Wal się ćwoku.
Ty - S*j pedale.
Ktoś II - Spadaj poj*e.
Ty - Na drzewo poku*u.
Ktoś III - Je*j się.

I tak przez trzy dni, a meritum sprawy ucieka.
Tak właśnie dyskutujecie i zdaje Wam się, że jesteście bóg wie kim.
--
Pit

Data: 2011-02-12 23:38:44
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
[...]

i to ja niby takie teksty tu puszczalem pierwszy? Tak?  Mam ci sie tlumaczyc
moze, ze nie jestem wielbladem?
Za slabo obserwujesz ta grupe, albo w tej chwili celowoprowokujesz i w takiej
sytuacji musze ci niestety powiedziec znowu wprost: pieprzysz jak potluczony.
Idz spac i nie popros Boga o rozum.

Data: 2011-02-13 01:09:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

[...]

Nie, ale wdajesz się w pyskówki, a wtedy temat wątku odpływa.
Zresztą napisałem Ci wyżej od czego zaczynasz - zobacz pierwsze sława przykładowego "dialogu".

Za slabo obserwujesz ta grupe, albo w tej chwili celowoprowokujesz i w
takiej sytuacji musze ci niestety powiedziec znowu wprost: pieprzysz jak
potluczony. Idz spac i nie popros Boga o rozum.

Codziennie proszę p. Boga o rozwagę, ale dziś na pewno poproszę i o rozwagę dla Ciebie, a także o mniej pychy i więcej pokory.
--
Pit

Data: 2011-02-13 00:42:59
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

> tlumaczyc moze, ze nie jestem wielbladem?

Nie, ale wdajesz się w pyskówki, a wtedy temat wątku odpływa.
Zresztą napisałem Ci wyżej od czego zaczynasz - zobacz pierwsze sława przykładowego "dialogu".

jakie pyskowki? pyskowki wywoluja tutaj ci, co chca aby temat watku sie
rozplynal. Zle obserwujesz grupe i wyciagasz absurdalne wnioski. Przejrzy archiwum grupy i sprawdz co pisalem. Nie dyskutuje na pewno z
jadrysiami, bokunami,cycami, herskami, lornami, zahirami wielonikowymi.

Jestes nieobiektywny i stronniczy.

> [...]

Codziennie proszę p. Boga o rozwagę, ale dziś na pewno poproszę i o rozwagę dla Ciebie, a także o mniej pychy i więcej pokory.

daj sobie spokoj ze mna, troszcz sie naprawde ale o siebie. Ja pokore mam w doopie, bo nie zamierzam zostac swietym.

Data: 2011-02-13 02:16:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO

 obserwator wrote:

> [...]

jakie pyskowki? pyskowki wywoluja tutaj ci, co chca aby temat watku sie
rozplynal. Zle obserwujesz grupe i wyciagasz absurdalne wnioski.

Nie rozumiesz co czytasz. Napisałem, że dajesz się wciągać, ale to mówi samo za siebie, że pyskówki zaczynają inni...

Przejrzy archiwum grupy i sprawdz co pisalem. Nie dyskutuje na pewno z
jadrysiami, bokunami,cycami, herskami, lornami, zahirami wielonikowymi.

Jestes nieobiektywny i stronniczy.

Tak jestem subiektywny w tej sprawie, bo zależy mi na tym, aby z racji moich poglądów nie identyfikowano mnie z grupą, która robi tutaj złą robotę.

> [...]

daj sobie spokoj ze mna, troszcz sie naprawde ale o siebie.
Ja pokore mam w doopie, bo nie zamierzam zostac swietym.

Gdybyś miał trochę pokory i przyjął, to co piszę bez nadętych emocji, ten wątek zupełnie inaczej by się potoczył. Nie idź ta drogą, bo ci się nos wydłuży jak Palikotowi, a gęba zmarszczy jak u Niesioła.
Chyba nie popierasz ich postaw?
--
Pit

Data: 2011-02-13 01:58:39
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak  pisze:

> [...]

Nie rozumiesz co czytasz. Napisałem, że dajesz się wciągać, ale to mówi samo za siebie, że pyskówki zaczynają inni...

to ty kompletnie nie rozumiesz co ja pisze. Tlumacz to tym co pyskowki tu
wywoluja, a nie mnie.
> [...]

Tak jestem subiektywny w tej sprawie, bo zależy mi na tym, aby z racji moich poglądów nie identyfikowano mnie z grupą, która robi tutaj złą robotę.

jaka zla robote? Ja sie z toba nie identyfikuje. Dlaczego sie identyfikujesz
wiec ze mna i probujesz mnie cenzurowac? PiS nie popierasz, wiec o co ci chodzi?

> [...]

Gdybyś miał trochę pokory i przyjął, to co piszę bez nadętych emocji, ten wątek zupełnie inaczej by się potoczył. Nie idź ta drogą, bo ci się nos wydłuży jak Palikotowi, a gęba zmarszczy jak u Niesioła.

ale ja nie mam najmiejszego zamiaru byc pokornym? nie rozumiesz tego?
To ty sie zmien, a nie probuj zmieniac innych, bos pelen pychy wlasnie sam jestes.

Data: 2011-02-13 02:43:10
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO

 obserwator wrote:

> [...]

Przejrzy archiwum grupy i sprawdz co pisalem. Nie dyskutuje na pewno z
jadrysiami, bokunami,cycami, herskami, lornami, zahirami wielonikowymi.

Z dobrego serca to czynię.

> [...]

daj sobie spokoj ze mna, troszcz sie naprawde ale o siebie.
Ja pokore mam w doopie, bo nie zamierzam zostac swietym.

To widać, ale jeszcze mam nadzieją, że się kiedyś zmienisz.
--
Pit

Data: 2011-02-13 02:31:38
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
 obserwator wrote:
Z dobrego serca to czynię.

ale ja cie o to nie prosilem. Nie dawaj rad jesli cie o to nie prosza. Badz kulturalny najpierw sam.

> daj sobie spokoj ze mna, troszcz sie naprawde ale o siebie.
> Ja pokore mam w doopie, bo nie zamierzam zostac swietym.

To widać, ale jeszcze mam nadzieją, że się kiedyś zmienisz.

nie,nie zmienie sie. To ty sie zmien i nie badz takim pokornym dupkiem

Data: 2011-02-13 00:11:06
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-13 00:09, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
I tak przez trzy dni, a meritum sprawy ucieka.

Jakie kurwa meritum ?

Data: 2011-02-13 01:14:40
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
u2 wrote:

W dniu 2011-02-13 00:09, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
I tak przez trzy dni, a meritum sprawy ucieka.

Jakie kurwa meritum ?

O taki polski mikrokomputer ośmiobitowy z epoki stanu wojennego, o Meritum 1
z Mery-Elzab w Zabrzu. :)
--
Pit

Data: 2011-02-13 01:15:40
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-13 01:14, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
u2 wrote:

[...]

Aha, to trzeba było tak najsamprzód.

Data: 2011-02-12 20:55:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
Marek Czaplicki wrote:

[...]

Jeśli przyszłość Polski ma polegać na tym, że chamstwem mamy odpowiadać na chamstwo, to Polska w końcu stanie się krajem chamów. Mnie się taka Polska nie podoba, dlatego ja wnikam.
--
Pit

Data: 2011-02-12 20:15:23
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
[...]

tak, przyszlosc Polski zalezy od milosci, ale do swoich wrogow, a nie przyjaciol.
Ty jestes tego kolejnym przykladem.

Data: 2011-02-12 20:04:09
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 19:57, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
 Ja nie należę do PiSu, i mnie nie zależy na tym, żeby członkom PiS-u wyrabiać markę.

A skąd wiesz że obserwator należy do PiSu ?

Data: 2011-02-12 19:16:34
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO

Pit Kowalski albo Nowak pisze:

>  Ja nie należę do PiSu, i mnie nie zależy na tym, żeby > członkom PiS-u wyrabiać markę. ale wyraznie probujesz ich ustawiac, kiedy probuja dyskutowac na tym samym
poziomie ktory im sie narzuca?
Chamstwo drugiej strony cie nie razi i chcesz nawet chamow edukowac?

Ciekawe:)

Data: 2011-02-12 20:52:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

> [...]

poziomie ktory im sie narzuca?
Chamstwo drugiej strony cie nie razi i chcesz nawet chamow edukowac?

Bo, widzisz ja już taki jestem, że jak mi chamskie zachowanie nie podoba, to staram się nie zachowywać po chamsku (czasem może nie wychodzi, ale...). Nie podoba mi się zachowanie Palikota, czy Niesioła i je neguję, to staram się nie być ani jednym ani drugim. Argument, że jestem chamski bo druga strona zachowuje się chamsko przypomina mi zachowanie chłopców z piaskownicy.
--
Pit

Data: 2011-02-12 20:23:59
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
[...]

jaki jestes , to ja juz tez teraz wiem. Poprostu: jak widzisz bande ktora
atakuje kogos chamsko i ten zaczyna im odplacac na ich poziomie, to zwracasz
uwagew nie bandzie lobuzow, tylko temu co ich sie nie boi i stawia im czola.

A ja jestem taki, ze chama traktuje po chamsku i ty nie bedziesz mnie pouczal,
bo cie o to nie prosze. Gdybys byl rzeczywiscie taki wrazliwy na cudza kulture, to bys w ogole z
notorocznymi i niereformowalnymi chamami nie dyskutowal.

Na tej grupie kultury nie ma i ty wykladow nie musisz tu robic.

Data: 2011-02-12 22:53:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

[...]

No i nie dyskutuję. Dla przykładu z burakiembacą, który w niemal każdym wątku musi kogoś obrazić. Nie dyskutuję z kimś, kto mnie chamsko obrazi, ale dopóki tego nie zrobi, to nie mam powodu, by nie prostować jego pokrętnych myśli. Błądzących trzeba nawracać, a nie potępiać.

Na tej grupie kultury nie ma i ty wykladow nie musisz tu robic.

Prawda boli, co?
Szkoda, że robisz sobie we mnie wroga, bo zaznaczyłem, że nie mam zamiaru Ciebie obrażać. Dałem Ci jedynie tzw. przyjacielską radę, bo widzę jak dajesz się wciągać w pyskówki, a gdy już zdrowo komuś nawtykasz, to ten ktoś podaje Cię za przykład pisowskiego chamstwa. Nie ważne, że on zaczął i nawet był w tym "lepszy" od Ciebie, ważne że to Ty w podsumowaniu wyszedłeś na chama. Łatka jest łatką vide Kowal ukradł, cygana powiesili.
Ależ wcale nie musisz słuchać moich rad.
--
Pit

Data: 2011-02-12 22:25:41
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
> [...]

No i nie dyskutuję. Dla przykładu z burakiembacą, który w niemal każdym wątku musi kogoś obrazić. Nie dyskutuję z kimś, kto mnie chamsko obrazi, ale dopóki tego nie zrobi, to nie mam powodu, by nie prostować jego pokrętnych myśli. Błądzących trzeba nawracać, a nie potępiać.

coz za samouwielbienie. Ten facet obraza wszytkich Polakow ciagnac za soba ten
ogon o komunizmie. Nie wiesz kto nam zainplatowal komunizm?

A gdyby ktos na tej grupiem ciagnal taki sam ogon i wychwalal nazim, tez bys znim dyskutowal uprzejmie?

To nie jest male dziecko, ten jadrys. To jest dorosly czlowiek. Nie rozumiesz, ze nie dykutuje sie uprzejmie z kims, dla kogo morderstwo polskich oficerow w Katyniu, bylo czym na co zasluzyli?

A na potwierdzenie tych pogladow, ciagnie jeszcze za soba ten ogon o komunizmie?

Pozorna uprzejmosc,moze byc bardzo zwodnicza.
Niektorzy sowieccy oprawcy potrafili byc bardzo uprzejmi ze swoimi ofiarami.
Nie znasz historii? Dyskutujac uprzejmie z kims takim jak ten jadrys,
uwiarygadniasz tego czlowieka w oczach innych ludzi i lagodzisz przekaz ktory
ten czlowiek na tej grupie propaguje, szczegolnie wsrod osob mlodych.

Jednym slowem sieje zlo, a ty go popierasz.

Piszac, ze ten glupek jest lebski, robisz mu dobra opinie. Sprawdz sobie w googlach, kim on jest. Pisalem przeciez, ze zajmuje sie burdelami.

> Na tej grupie kultury nie ma i ty wykladow nie musisz tu robic.

Prawda boli, co?

Jaka prawda? Okazalo sie, ze pomylilem sie w ocenie twojej osoby i to mnie
wkurwia, ze tyle glupkow pisze na tej grupie.
Prawda jest taka jaka ci napisalem o tobie. Niecierpie takich mialkich i zachowawczych, strachliwych, gietkich jak glisty
ludzi.

Pisze to, tylko dlatego, aby inni to zauwazyli kim jestes naprawde.

[...]

a mnie nie szkoda ze ci odpowiadam w ten sposob, bo to ty pierwszy zrobiles
sobie we mnie wroga.

Gdybys byl naprawde obiektywny, to zauwazybys, ze to mnie tu wielokrotnie atakowano. Twoje posty odbieram jako kolejna probe ocenzurowania moich
wypowiedzi na tej grupie.

Widzisz, kazdy sadzi po sobie i ja wiem jakbym ja sie zachowal gdybys ty
znalazl sie na moim miejscu.

Ależ wcale nie musisz słuchać moich rad.

ani mi sie sni sluchac rad kogos takiego jak ty. A teraz przeczytaj sobie moje pozostale teksty do ciebie i spriobuj zrozumiec
co mysle o tobie.

Data: 2011-02-12 23:58:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

> [...]

bys znim dyskutowal uprzejmie?

To nie jest male dziecko, ten jadrys. To jest dorosly czlowiek.

Ale dopóki żyje jest nadzieja... Castro też już ponoć na różańcu się modli.

[...]

Ja nie tylko znam tę historię, ja nawet spotkałem się oko w oko z takimi ludźmi. Byli do rany przyłóż, ale jak przyszło co do czego...

Niemniej, dopóki jest pokój, istnieje szansa zapobieżeniu wojnie.

[...]

Ja go nie popieram, co nie znaczy, że mam z nim nie rozmawiać. Powiem więcej mam czasem niedosyt, że nie mogę z nim rozmawiać częściej.

Piszac, ze ten glupek jest lebski, robisz mu dobra opinie.

A nie jest? W rozmowie z nim nie masz szans, chyba że wykażesz więcej pokory, bo pycha Cię gubi.

> [...]

glisty ludzi.

Pisze to, tylko dlatego, aby inni to zauwazyli kim jestes naprawde.

I myślisz, że w Twoje świadectwo uwierzą?

[...]

Kubeł zimnej wody na głowę i przeczytaj mój pierwszy post jaszcze raz.

Gdybys byl naprawde obiektywny, to zauwazybys, ze to mnie tu wielokrotnie
atakowano. Twoje posty odbieram jako kolejna probe ocenzurowania moich
wypowiedzi na tej grupie.

Dałeś się wciągnąć w chamstwo, a to błąd.

[...]

Czytam, czytam i postaram się nawet odpowiedzieć. :)
--
Pit

Data: 2011-02-12 23:33:49
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
Czytam, czytam i postaram się nawet odpowiedzieć. :)

... nie ma musisz juz odpowiadac. Ja z toba juz dyskutowac na pewno nie bede.

Data: 2011-02-13 00:00:43
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 23:58, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Czytam, czytam i postaram się nawet odpowiedzieć.

Staraj się. Moze się tobie kiedyś uda.

Data: 2011-02-12 22:54:16
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 22:53, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Prawda boli, co?

Oj boli, och jak boli :)

Data: 2011-02-12 20:14:46
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
u2 wrote:

W dniu 2011-02-12 19:57, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
 Ja nie należę do PiSu, i mnie nie zależy na tym, żeby
członkom PiS-u wyrabiać markę.

A skąd wiesz że obserwator należy do PiSu ?

Nie wiem, ale nawet jeśli nie należy, to niech nie dorabia zwolennikom PiS-u ryja. Tu też, zresztą., bo jakim cię widzą...
--
Pit

Data: 2011-02-12 19:19:47
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
u2 wrote:

> A skąd wiesz że obserwator należy do PiSu ?

Nie wiem, ale nawet jeśli nie należy, to niech nie dorabia zwolennikom PiS-u ryja. Tu też, zresztą., bo jakim cię widzą...

ale ciebie nie razi, ze pelowcy czy zwolennicy komuny (vide jadrys) dorabiaja
 sobie ryja? Cos mi sie wydaje, ze grasz tu role tzw. dobrego policjanta:)

Data: 2011-02-12 20:37:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO

u2 wrote:

> [...]

dorabiaja
 sobie ryja?

Cos mi sie wydaje, ze grasz tu role tzw. dobrego policjanta:)

Bardo dobrze, że sobie dorabiają ryja. Im ten ryj będzie dłuższy tym będzie bardziej widoczny i więcej ludzi go w końcu zobaczy.
--
Pit

Data: 2011-02-12 20:16:39
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
Bardo dobrze, że sobie dorabiają ryja. Im ten ryj będzie dłuższy tym będzie bardziej widoczny i więcej ludzi go w końcu zobaczy.

acha, ales ty naiwny:)))

Data: 2011-02-12 23:14:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):

Bardo dobrze, że sobie dorabiają ryja. Im ten ryj będzie dłuższy tym
będzie bardziej widoczny i więcej ludzi go w końcu zobaczy.

acha, ales ty naiwny:)))

Może trochę, ale za to moje intencje są bardziej czyste, a czystość nadaje większy kontrast wszelkim brudom.
--
Pit

Data: 2011-02-12 22:30:29
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

> acha, ales ty naiwny:)))

Może trochę, ale za to moje intencje są bardziej czyste, a czystość nadaje większy kontrast wszelkim brudom.

tylko ci sie wydaje.

Data: 2011-02-12 22:04:19
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 20:14, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
u2 wrote:

[...]

Nie bój się, strach jest cechą maluczkich.

Data: 2011-02-12 23:11:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO

u2 wrote:

[...]

Nie boją się tylko głupcy. Człowiek rozumny ma świadomość strachu. Bohaterowie nie zostają nimi dlatego, że się nie boją, tylko dlatego, iż mimo strachu dokonują niezwykle męskich czynów. Im świadomość strachu jest u nich większa, tym bardziej męskie są ich czyny.
--
Pit

Data: 2011-02-12 23:14:27
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 23:11, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Nie bój się, strach jest cechą maluczkich.
Nie boją się tylko głupcy. Człowiek rozumny ma świadomość strachu.

Ty się boisz, jesteś tylko człowiekiem, ja jestem Bogiem.

Data: 2011-02-12 23:25:19
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 23:24, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Ty się boisz, jesteś tylko człowiekiem, ja jestem Bogiem.
Nie bluźnij!

Nie pierdol :)

Data: 2011-02-12 21:37:17
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
[...]

powtarzam, to moze dyskutuj, skoro musisz dyskutowac na tej grupie, ze sciana
albo z kims ze szpitala dla umyslowo chorych, efekt bedzisz mial ten sam.

> Dyskusje mają to do siebie, że czytają je inni i mogą wyciągać wnioski.
Mnie zależy, żeby te wnioski były właściwe.

zdaje sobie z tego spawe i wiem ze czytaja te dyskusje tez sluzby.
Twoj *wystep* pod moim adresem odbieram jako kolejna probe przywolania mnie do
porzadku.

Jak bede chcial to sie sam przywolam, towarzyszu:)

Data: 2011-02-12 22:39:05
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 22:37,  obserwator pisze:
[...]

Pierdolić takich "towarzyszy" ;)

Data: 2011-02-12 21:56:34
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-12 22:37,  obserwator pisze:
> zdaje sobie z tego spawe i wiem ze czytaja te dyskusje tez sluzby.
> Twoj *wystep* pod moim adresem odbieram jako kolejna probe przywolania
mnie d porzadku.

> Jak bede chcial to sie sam przywolam, towarzyszu:)

Pierdolić takich "towarzyszy" ;)

racja, teraz to szczury ktore kultury chca uczyc.

Przypomnialem sobie w kontekscie tej *kultury towarzysza* Pita, pewne bardzo
trafne i niestety nadal aktualne, wypowiedzi Marszalka Piłsudskiego:

    * &#8211; Panie Marszałku, a jaki program tej partii?
      &#8211; Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
          o Opis: rozmowa hrabiego Skrzyńskiego z Piłsudskim na temat
możliwości założenia przez Piłsudskiego partii politycznej.

    * Podczas kryzysów &#8211; powtarzam &#8211; strzeżcie się agentur. Idźcie swoją
drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co
służą obcym.
          o Opis: z przemówienia na Zjeździe Legionistów w Kaliszu 7 sierpnia
1927.

    * Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi. --

Data: 2011-02-12 23:22:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]
mnie d porzadku.

> Jak bede chcial to sie sam przywolam, towarzyszu:)

Jacy Wy śmieszni obaj jesteście, aż mi Was żal.
Dobranoc rebiata, umyć rączki, zrobić siusiu i do lulu.

Ja "towarzysz", jadrys widziałeś to?
ROTFL
--
Pit

Data: 2011-02-12 22:42:22
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

Jacy Wy śmieszni obaj jesteście, aż mi Was żal.
Dobranoc rebiata, umyć rączki, zrobić siusiu i do lulu.

Ja "towarzysz", jadrys widziałeś to?
ROTFL

chyba wiekszej komedii anizli ty w tym watku odstawiles na tej grupie,juz
dawno nie bylo.

Pamietaj, stara zasada; po czynach ich poznacie, jest niezawodna.

Skompromitowales sie na calego. Nie bede sie z ciebie smial, bo to tragiczne.

Data: 2011-02-13 00:12:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO

 obserwator wrote:

> [...]

Pamietaj, stara zasada; po czynach ich poznacie, jest niezawodna.

Skompromitowales sie na calego. Nie bede sie z ciebie smial, bo to

Tragiczne jest Wasze podejście do dyskusji i dążenie do samozagłady.
W ogóle wykazujecie brak instynktu zachowawczego.
--
Pit

Data: 2011-02-13 00:13:23
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-13 00:12, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Tragiczne jest Wasze podejście do dyskusji i dążenie do samozagłady.
W ogóle wykazujecie brak instynktu zachowawczego.

Pierdolić instynkt samozachowawczy.

Data: 2011-02-13 00:47:58
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-13 00:12, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
> Tragiczne jest Wasze podejście do dyskusji i dążenie do samozagłady.
> W ogóle wykazujecie brak instynktu zachowawczego.

Pierdolić instynkt samozachowawczy.

:))....ale ty masz przeciez bardzo silny i wiesz jak o niego walczyc. Ten
biedny pit powinien sie od ciebie uczyc, a nie ciebie ustawiac i probowac
rownac do poziomu ponizej morza.

Data: 2011-02-13 02:25:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

biedny pit powinien sie od ciebie uczyc, a nie ciebie ustawiac i probowac

Ja mu dałem dobrą radę. Czytam tu i ówdzie o "pisuarach, którzy tylko tak potrafią dyskutować", właśnie tak. Sami się zniżacie do poziomu morza. Ja delikatnie zwróciłem Wam uwagę. Nie chcecie jej przyjąć, trudno...
--
Pit

Data: 2011-02-13 02:46:17
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
[...]

jak chamsko klamia i wulgarnie dyskutuja pelowcy, sld-owcy, palikoty,
niesiolowskie- to jakos nie protestujesz. Tylko z pokora to chamstwo
akceptujesz i *kulturalnie* zwracasz uwge nie tym ktorym powinienes.

Ciekawe czy protestowales glosno kiedy obrazano, pomawiano i ponizano
S.P..Prezydenta Kaczynskiego?

To co czytasz na temat PiS to jest wlasnie konsekwencja twoje tzw. pokory i
*kultury*.
Kaczynski moze milczec i nawet nie oddychac, a i tak beda sie go czepiac, bo
to banda degeneratow, komunistow, lajdakow i umyslowo ograniczonych
kretynow,bez wiedzy i wyobrazni.

Tego lajna zadna kulturalna dyskusja sie nie przekona.

Pokore mozesz sobie wsadzic w obliczu takiej bandy w cztery litery.

Data: 2011-02-13 00:45:29
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):

Tragiczne jest Wasze podejście do dyskusji i dążenie do samozagłady.
W ogóle wykazujecie brak instynktu zachowawczego.

mylisz sie ,to ty zatraciles kompletnie instynk samozachowawczy.

Pokora to sobie mozesz kibel wytapetowac.

Data: 2011-02-12 23:24:12
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 23:22, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jacy Wy śmieszni obaj jesteście, aż mi Was żal.
Dobranoc rebiata, umyć rączki, zrobić siusiu i do lulu.

Ja "towarzysz", jadrys widziałeś to?
ROTFL

Jadrysia wzywasz na pomoc ? Wy z jednej paki ? Coś wątpię :)

Data: 2011-02-13 17:30:54
Autor: jadrys
Pop?och i panika w PO
[...]

Widziałem.. I wcale nie jestem zaskoczony - wiedziałem że przez swoją kulturę kiedyś tak zostaniesz nazwany przez osobników którym ten Twój styl prowadzenie dyskusji jest  zupełnie obcy. :-D

Data: 2011-02-13 22:50:53
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
jadrys wrote:

[...]

Zawsze liczyłem się z tym, że taki moment kiedyś nastąpi, co mnie jednak nie zniechęca do zmiany stylu.
--
Pit

Data: 2011-02-13 22:23:21
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
Zawsze liczyłem się z tym, że taki moment kiedyś nastąpi, co mnie jednak nie zniechęca do zmiany stylu.

czekalem kiedy wrocisz do tego watlu i zaczniesz sie uazalc nad soba.

Widze, ze nie na darmo, bo urazone, slabe ego sie odezwalo.

Nic, kompletnie nic nie zrozumiales z wymiany opinii w tym watku.

Zadam ci wiec pytanie pomocnicze: na co liczysz jak kogos zaczepiasz
bezpodstawnie i tendencyjnie? Na co liczysz jesli przekraczasz w sposob nieuczciwy pewne granice ktore nie
sa tolerowane przez druga osobe?

Na co liczysz jesli ta osoba uwaza, ze postapiles nieuczciwie i tendencyjnie?

Pytania sa retoryczne.

Bodz chopcze mezczyzna i nie osmieszaj sie juz dalej.

Data: 2011-02-12 17:44:39
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 17:42, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
[...]

Dyskusje się skończą, kiedy jadryś odstrzeli ciebie i twoją rodzinę.

Data: 2011-02-12 17:03:04
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Dyskusje się skończą, kiedy jadryś odstrzeli ciebie i twoją rodzinę.

DOKLADNIE. Jadrys mial wyjatkowo paskudna i zwyrodniala strone internetowa w
sieci.Jankesi mu ja zablokowali. Jesli ktos takie zwyrodniale praktyki uprawia, to czego mozna sie po nim spodziewac.

Ja naprawde nie rozumiem glupoty niektorych ludzi. --

Data: 2011-02-12 19:12:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
u2 wrote:

[...]

Jakoś wcale się nie boję.
--
Pit

Data: 2011-02-12 20:31:41
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
u2 wrote:

W dniu 2011-02-12 19:12, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Dyskusje się skończą, kiedy jadryś odstrzeli ciebie i twoją rodzinę.
Jakoś wcale się nie boję.

Pożyjemy, zobaczymy.

Ano. Tylko pamiętaj, że teksty pozostawione bez stosownej odpowiedzi w końcu odbiją się czkawką. Żebyś kiedyś nie żałował, że zmarnowałeś okazje, by obalić tezy, które te teksty zawierały. Pychą zbyt wiele nie zwojujesz.
--
Pit

Data: 2011-02-12 22:05:33
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 20:31, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
u2 wrote:

[...]

Nie pierdol skurwysynu, bo ci z dupy nogi powyrywam. Pamiętaj, że
ostrzegałem.

Data: 2011-02-12 23:17:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO

u2 wrote:

[...]

Wykazałeś się, a teraz siusiu, paciorek i spać...
--
Pit

Data: 2011-02-12 22:28:49
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
Wykazałeś się, a teraz siusiu, paciorek i spać...

alez sie kompromitujesz:) u2, juz sie domyslil kim jestes. Przejrzalem sobie archiwum. Moje gartulacje. Niezly jestes.
Dobrze grales swoja role:)))

Data: 2011-02-13 01:17:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

[...]

Przejrzyj jeszcze raz, a potem drugi, i trzeci, i...
U2 chyba musi jeszcze trochę pomyśleć. :)
--
Pit

Data: 2011-02-13 00:32:36
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

> Przejrzalem sobie archiwum. Moje gartulacje. Niezly jestes.
> Dobrze grales swoja role:)))

Przejrzyj jeszcze raz, a potem drugi, i trzeci, i...
U2 chyba musi jeszcze trochę pomyśleć. :)

po co? sam pomysl i przeczytaj to co ci napialem.

Data: 2011-02-12 23:22:16
Autor: u2
Pop??och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 23:17, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Wykazałeś się, a teraz siusiu, paciorek i spać...

Эта ночь вне закона :)

Data: 2011-02-12 21:24:20
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
> Dyskusje się skończą, kiedy jadryś odstrzeli ciebie i twoją rodzinę.

Jakoś wcale się nie boję.

bo to twoj kumpel partyjny?

Data: 2011-02-12 23:16:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):

> Dyskusje się skończą, kiedy jadryś odstrzeli ciebie i twoją rodzinę.

Jakoś wcale się nie boję.

bo to twoj kumpel partyjny?

Nigdy nie byłem w żadnej band..., znaczy partii i jak już wcześniej wspomniałem, moje poglądy są zupełnie inne niż jego.
--
Pit

Data: 2011-02-12 23:16:34
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 23:16, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Nigdy nie byłem w żadnej band..., znaczy partii i jak już wcześniej wspomniałem, moje poglądy są zupełnie inne niż jego.

Nie ściemniaj, tylko wypad "towarzyszu" do swoich.

Data: 2011-02-12 23:36:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
u2 wrote:

[...]

Jak ja tu pisywałem na grupie, to Ty po drabince do nocniczka...
Czy samozagłada jest wpisana w Wasz statut?
--
Pit

Data: 2011-02-12 22:45:04
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
u2 wrote:

Jak ja tu pisywałem na grupie, to Ty po drabince do nocniczka...
Czy samozagłada jest wpisana w Wasz statut?

to znaczy, pod jakim innym nickiem pisales? W/g google zaczles nie tak dawno
tutaj pisac pod obecnym nickiem.

Data: 2011-02-13 01:08:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO

u2 wrote:

Jak ja tu pisywałem na grupie, to Ty po drabince do nocniczka...
Czy samozagłada jest wpisana w Wasz statut?

to znaczy, pod jakim innym nickiem pisales? W/g google zaczles nie tak
dawno tutaj pisac pod obecnym nickiem.

Pod nickiem Pit piszę dużo dłużej niż Ty pod swoim.

Miałem długą przerwę w pisaniu tutaj po katastrofie Smoleńskiej, bo nie chciałem obrażać pamięci ofiar. Nie żebym ja miał obrażać, ale nie chciałem ciągnąć wątków, które mogłyby te ofiary obrazić. Napisałem tylko kilka postów i dałem sobie spokój widząc do czego prowadzą dyskusje na ten temat.

Mam archiwum, a to fragmenty jednych z ostatnich moich postów wysłanych po 10 kwietnia na tę grupę:

12.04
-- -- -
Wątek: czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN

Po to właśnie cały ten szum medialny, tyle sprzecznych niusów prasowych, tyle wywiadów, niedomówień i przejęzyczeń, aby dowolna teza mogła później pasować do końcowego raportu. :(

13.04
-- -- -
Wątek: Zaplakana Olejnik z ocipialym Kaminskim...

Ci co najbardziej pluli, teraz najbardziej płaczą.
Nie maja na co pluć, to im się nadmiar śliny poprzez łzy wydziela.

Wątek: Tak kacapy przyjely Prezydenta

Media teraz już się nie pastwią (na razie?).

Wątek: jw

Dlaczego u was taka cisza, taki spokój, podczas, gdy zwolennicy pana
Prezydenta zadają pytania dlaczego, po co, jak to się stało?
Bo jak hieny czekacie na zakończenie prac komisji. Jak hieny czekacie, aby
popastwić się jeszcze trochę, nad truchłem pana Prezydenta. Udajecie
pokornych, a w głębi tego, co my zwykle nazywamy duszą, modlicie się, aby
się okazało, że to "kurdupel pilota namówił".
Co za zbydlęcenie?

=== koniec cytatów

Po tym poście zrozumiałem, ze wypowiadać się w sprawie Smoleńska nie będę i na wszelki wypadek dam sobie siana z pisaniem (ale nie czytaniem) na grupie.

Jak widzisz ze mnie towarzysz, jak z koziej... :)
--
Pit

Data: 2011-02-13 00:23:09
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO

 obserwator wrote:

> to znaczy, pod jakim innym nickiem pisales? W/g google zaczles nie tak
> dawno tutaj pisac pod obecnym nickiem.

Pod nickiem Pit piszę dużo dłużej niż Ty pod swoim.

wiem ile piszesz po nickiem pit (sprawdzilem, bo na polskich grupach to
koniecznosc:), ale ty twierdzisz w tekscie skierowanym do u2, ze piszesz juz
dosc dlugo. Sprawdz co napisales w tekscie do U2. Pytam wiec pod jakim nickiem piales wczesniej.

Jak widzisz ze mnie towarzysz, jak z koziej... :)

..a kto cie tam wie. Masz mentalnosc dziwna. Tak jak ty, nie rozumuja ludzie, ktorzy doswiadczyli potwornosci zycia w PRl-u.
Jak widzisz ze mnie towarzysz, jak z koziej... :)

...nie przekonales mnie. Ja ludzi oceniam po czynach, a na grupach po tym,
kogo suportuja nawet posrednio.

Data: 2011-02-13 02:41:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

> [...]

juz dosc dlugo. Sprawdz co napisales w tekscie do U2.
Pytam wiec pod jakim nickiem piales wczesniej.

Dość długo, to znaczy ponad pięć lat, wcześniej ze dwa lata tylko czytywałem tę grupę. Pod jakim nickiem? Nieważne, ważne że z nickiem nie zmieniłem ani trochę kierunku swoich poglądów. Ważne też, że pisząc pod jakimkolwiek nickiem nigdy nie kierowałem się chamstwem. Owszem zdarza mi się, że coś komuś odpalę, ale bez ciosów poniżej pasa. Takie mam zasady i wcale mi to nie przeszkadza.

Jak widzisz ze mnie towarzysz, jak z koziej... :)

.a kto cie tam wie. Masz mentalnosc dziwna. Tak jak ty, nie rozumuja
ludzie, ktorzy doswiadczyli potwornosci zycia w PRl-u.

Jak zatem rozumują? Przyjmuję na ten czas, że u mnie był zupełnie inny PRL, niż u tych ludzi.

Jak widzisz ze mnie towarzysz, jak z koziej... :)

..nie przekonales mnie. Ja ludzi oceniam po czynach, a na grupach po tym,
kogo suportuja nawet posrednio.

Baw się zatem dobrze.
--
Pit

Data: 2011-02-13 02:12:59
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
 obserwator wrote:

> [...]

Dość długo, to znaczy ponad pięć lat, wcześniej ze dwa lata tylko czytywałem tę grupę. Pod jakim nickiem? Nieważne, ważne że z nickiem nie zmieniłem ani trochę kierunku swoich poglądów. Ważne też, że pisząc pod jakimkolwiek nickiem nigdy nie kierowałem się chamstwem. Owszem zdarza mi się, że coś komuś odpalę, ale bez ciosów poniżej pasa. Takie mam zasady i wcale mi to nie przeszkadza.

no i co? zmienilo sie cos na tej grupie? Nie mysle,bo sprawdzalem archiwum. Chamstwo przetrwalo i ma sie tutaj bardzo dobrze. Mnie chamstwo az tak bardzo
nie przeszkadza, potrafie sie przed nim bronic.

Bo inaczej bym tutaj w ogole nie wszedl.

Mnie wkurwa klamstwo, dezinformacja i manipulacja na temat PiS i Kaczysnkiego.
Dlatego zaczalem tu pisac. Twoje teksty na temat partii opozycyjnej uwazam za
wyjatkowo anemiczne. Co mysle na twoj temat napisalem i miej odwage przyjac moja krytyke, skoro zaczales pierwszy robic uwagi na moj temat.

To takze forma agresji ad personam (czyli chamstwo tylko, ze w bialych
rekawiczkach). Tez jestes po prostu chamem.

> .a kto cie tam wie. Masz mentalnosc dziwna. Tak jak ty, nie rozumuja
> ludzie, ktorzy doswiadczyli potwornosci zycia w PRl-u.

Jak zatem rozumują? Przyjmuję na ten czas, że u mnie był zupełnie inny PRL, niż u tych ludzi.

na tyle inny, ze specjalnie nie protestujesz i uwazasz, ze hasla komunistyczne
mozna spokojnie popularyzowac na polskich grupach?

> ..nie przekonales mnie. Ja ludzi oceniam po czynach, a na grupach po tym,
> kogo suportuja nawet posrednio.

Baw się zatem dobrze.

..a ty chciales mi przeszkodzic w tej *zabawie*? No i znowu sie nie udalo mnie
zniechecic:)

Data: 2011-02-13 01:09:05
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-13 01:08, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Po tym poście zrozumiałem, ze wypowiadać się w sprawie Smoleńska nie będę i na wszelki wypadek dam sobie siana z pisaniem (ale nie czytaniem) na grupie.

OK.

Data: 2011-02-12 23:37:40
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 23:36, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Nie ściemniaj, tylko wypad "towarzyszu" do swoich.
Jak ja tu pisywałem na grupie, to Ty po drabince do nocniczka...
Czy samozagłada jest wpisana w Wasz statut?

Nie pierdol i wypad stąd "towarzyszu". :)

Data: 2011-02-13 17:30:34
Autor: jadrys
Pop?och i panika w PO
W dniu 2011-02-12 16:36, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Dlatego że to nic nie zmieni. Przecie już wcześniej byliśmy dla nich krytyczni. Przecież oni nie nadszarpnęli naszego zaufania. Już wcześniej nie wierzyliśmy w ich obietnice. No i nie dla nas on podstępem zdobyli władzę.

Data: 2011-02-13 22:46:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pop?och i panika w PO
jadrys wrote:

[...]

Nie chodzi o rozliczanie za zdobycie władzy, tylko o rozliczenie za psucie Polski po jej zdobyciu.
--
Pit

Data: 2011-02-12 18:01:01
Autor: Rudy 102
Pop?och i panika w PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d569fa2$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kim ty jesteś, bogiem jakimś czy cóś?

JanKos

Data: 2011-02-12 15:56:21
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 15:49 :

[...]

nie rozumiemy się. ja "święty spokój" utożsamiam z tym, że nie boję się włączyć telewizora o normalnej porze i usłyszeć nowych wersji starych bredni o "układach", "wszechświatowym spisku" i "szarej, białej, tęczowej sieci". to są moje kryteria. Ty masz inne i je miej. ostatecznie na tym polega demokracja, an szacunku do odmienności.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 15:59:17
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
nie boję się włączyć telewizora o normalnej porze i usłyszeć nowych wersji starych bredni o "układach", "wszechświatowym spisku" i "szarej, białej, tęczowej sieci".

Ściemniasz. Nigdy nie było takich wypowiedzi. Znowu masz autoprojekcję.
Tacy jak ty wkładają swoje wypowiedzi w usta innym.

Data: 2011-02-12 16:06:03
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 15:59 :

[...]

Brudna sieć to jest określenie socjologiczne, dotyczące nie politologiczne nawet, czy polityczne, tylko socjologiczne określające powiązania między klasą polityczną, chociażby na tym najniższym szczeblu, nie wiem gminnym, powiatowym, a biznesem, a nieformalnymi powiązaniami, a również, co z przykrością można odnotować... : Są takie powiązania? : ...z grupami przestępczymi. Wydaje się, że tak. : Tak mówi Jarosław Kaczyński, że Polskę otacza coraz szerzej brudna sieć. : No tak, ale to proszę odczytywać czy opisywać w kategoriach socjologicznych, a nie politycznych. : No nie, ale ja pana pytam. : No rzeczywiście, socjologowie tego typu powiązania określają mianem brudnych sieci. : Ale ja pytam, co miał na myśli Jarosław Kaczyński, mówiąc o tej sieci. : Proszę zapytać Jarosława Kaczyńskiego. : Niestety. : Czemu niestety? : No niestety, jakoś pana szef nie chce udzielać wywiadów. : Jak to nie chce, udziela. : No, dzwonię do Jarosława Kaczyńskiego przynajmniej, nie wiem, trzy razy w miesiącu. : No, ale na pewno na wiosnę. : Na wiosnę. : Po kongresie. http://media.wp.pl/kat,1022939,page,2,wid,10675302,wiadomosc.html?ticaid=1bc51
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 16:15:23
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
Tak mówi Jarosław Kaczyński, że Polskę otacza coraz szerzej brudna sieć.

Znowu wkładasz swoje słowa w usta swojego przeciwnika.

Data: 2011-02-12 16:18:29
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 16:15 :

Tak mówi Jarosław Kaczyński, że Polskę
otacza coraz szerzej brudna sieć.

Znowu wkładasz swoje słowa w usta swojego przeciwnika.

ja wkładam? to może zacytujesz jakieś źródło. ja dostarczyłem Ci je pod nos. wiesz tacy jak ja mają szacunek ludzi. w przeciwieństwie do Ciebie, którego nic nie przekona że "białe jest białe". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 16:20:18
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
Tak mówi Jarosław Kaczyński, że Polskę
ja wkładam? to może zacytujesz jakieś źródło. ja dostarczyłem Ci je pod nos.

Jak ty cytujesz to ty podajesz źródło. Ale nigdy tego nie robisz. Więc
to są twoje słowa przypisywane twoim przeciwnikom.

Data: 2011-02-12 16:35:50
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 16:20 :

> [...]

Jak ty cytujesz to ty podajesz źródło. Ale nigdy tego nie robisz. Więc
to są twoje słowa przypisywane twoim przeciwnikom.
to jeszcze raz. dotarło???
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 16:54:12
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
Jak ty cytujesz to ty podajesz źródło. Ale nigdy tego nie robisz. Więc
> to są twoje słowa przypisywane twoim przeciwnikom.
> [...]

Co ty palancie podsyłasz za link, który zawiera same śmieci ? Do diabła
z tobą !

Data: 2011-02-12 16:59:15
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 16:54 :

> [...]

to jeszcze raz. dotarło???

Co ty palancie podsyłasz za link, który zawiera same śmieci ? Do diabła

dotarło jak sądzę. a wywiad z jednym z ludzi prezesa nazywasz "śmieciami"? ho ho. prezes byłby dumny. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 17:07:10
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
Co ty palancie podsyłasz za link, który zawiera same śmieci ? Do diabła
> z tobą !
dotarło jak sądzę. a wywiad z jednym z ludzi prezesa nazywasz "śmieciami"? ho ho. prezes byłby dumny.

Czaplik, link się nie otwiera, wyskakują same śmieci. Do diabła z tobą.

Data: 2011-02-12 17:10:51
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 17:07 :

> [...]
"śmieciami"? ho ho. prezes byłby dumny.

Czaplik, link się nie otwiera, wyskakują same śmieci. Do diabła z tobą.
chłopie jak masz problemy z kompem to nie moja wina. skoro link się nie otwiera to jakim prawem wyskakują śmieci?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 17:19:07
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
Czaplik, link się nie otwiera, wyskakują same śmieci. Do diabła z tobą.
chłopie jak masz problemy z kompem to nie moja wina. skoro link się nie otwiera to jakim prawem wyskakują śmieci?

Strona się zacina, ale widać jakie śmieci mi podsyłasz, czaplik.

Data: 2011-02-12 17:24:33
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 17:19 :

[...]

pierwszy jasnowidz komputerowy? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 17:54:59
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
> Strona się zacina, ale widać jakie śmieci mi podsyłasz, czaplik.
pierwszy jasnowidz komputerowy?

Podsyłasz mi pułapki internetowe, tfu !

Data: 2011-02-12 18:02:25
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 17:54 :

> Strona się zacina, ale widać jakie śmieci mi podsyłasz, czaplik.
pierwszy jasnowidz komputerowy?

Podsyłasz mi pułapki internetowe, tfu !
zainstaluj sobie jakiś porządny OS na kompie. a czy adres jest znajomy linku który podałem? możesz powiedzieć, że to merdia, możesz powiedzieć że pan na którego powołuje się interlokutor w linku jest niewiarygodny. na razie zapamiętałem, że jak tobie źródło nie pasuje albo jest niezgodne z wyznaniami to tfuuuuuuuuu. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 17:11:04
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
> [...]
zainstaluj sobie jakiś porządny OS na kompie. a czy adres jest znajomy linku który podałem? możesz powiedzieć, że to merdia, możesz powiedzieć że pan na którego powołuje się interlokutor w linku jest niewiarygodny. na razie zapamiętałem, że jak tobie źródło nie pasuje albo jest niezgodne z wyznaniami to tfuuuuuuuuu. :-)

wypowiedz jest ewidenntnie zmanipulowana. rozumies mule?

Data: 2011-02-12 18:16:13
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
obserwator  pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 18:11 :

> [...]

z wyznaniami to tfuuuuuuuuu. :-)

wypowiedz jest ewidenntnie zmanipulowana. rozumies mule?

witam, witam. następny do wątku? Tobie też się przeglądarka zacina? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 17:23:37
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> wypowiedz jest ewidenntnie zmanipulowana. rozumies mule?

witam, witam. następny do wątku? Tobie też się przeglądarka zacina? :-)

mi sie nie zacina, ale wiem juz kim jestes i co mozesz tu proponowac, funkcyjny
internauto:)

Data: 2011-02-12 18:19:41
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
witam, witam. następny do wątku? Tobie też się przeglądarka zacina?

Warto podawać wiarygodne źródła, a nie zmanipulowane stronki.

Data: 2011-02-12 18:08:31
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
Podsyłasz mi pułapki internetowe, tfu !
zainstaluj sobie jakiś porządny OS na kompie.

Winda to nie jest porządny system ? :) Z tego co widać, nawet po
zacięciu przeglądarki, to co mi podajesz to jest to stek bzdur. Tfu !

Data: 2011-02-12 18:14:54
Autor: Marek Czaplicki
Pop?och i panika w PO
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 12 luty 2011 18:08 :

[...]

a potrafisz wpisać coś do googla. to wpisz i przestań zawracać.... sam wyszukaj "szara sieć", "brudna sieć". przecież od tego się zaczęło. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-12 18:17:22
Autor: u2
Pop?och i panika w PO
a potrafisz wpisać coś do googla. to wpisz i przestań zawracać.... sam wyszukaj "szara sieć", "brudna sieć". przecież od tego się zaczęło.

Nic mi te terminy nie mówią. A ty traktujesz je jak ikony popkultury.

Data: 2011-02-12 18:00:25
Autor: Rudy 102
Pop?och i panika w PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d569df6$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kmim że ty kmiotku jesteś, że będziesz rozliczał? Czasy kiedy byłeś I sekretarzem PZPR minęły!

JanKos

Data: 2011-02-12 17:12:35
Autor: obserwator
Pop?och i panika w PO
Rudy 102 <rudy102@pancerni.ru> napisał(a):
A kmim że ty kmiotku jesteś, że będziesz rozliczał? Czasy kiedy byłeś I sekretarzem PZPR minęły!

odezwal sie pojeb wielonikowy zdalnie sterowany przez komuchow.

Data: 2011-02-12 18:22:46
Autor: Rudy 102
Pop?och i panika w PO

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij6f23$pgj$1inews.gazeta.pl...
Rudy 102 <rudy102@pancerni.ru> napisał(a):

A kmim że ty kmiotku jesteś, że będziesz rozliczał? Czasy kiedy byłeś I
sekretarzem PZPR minęły!

odezwal sie pojeb wielonikowy zdalnie sterowany przez komuchow.

 Jureczku, bo ci przypomnę co robiłeś w stanie wojennym i dlaczego musiałeś spieprzać z kraju z całą rodziną!

JanKos

Pop?och i panika w PO