Poplyneli, pojechali, zatrzymali

Data: 2011-06-27 19:11:42
Autor: Dysiek
Poplyneli, pojechali, zatrzymali
Tak sobie slucham roznych wiadomosci i zastanawia mnie jedna rzecz: codziennie lapia ilustam podpitych kierowcow.
[ciach] Jesli jest wiec ono tak niskie, to ilu
pijanych NIE zatrzymano... Ale mniejsza z tym, pytanie co z tymi, ktorych zlapano i jak to sie dzieje, ze codziennie lapia nowych, a przy okazji jakis akcji lapia ich zastraszajaca liczbe.

Niestety z tego co wiem to do pijanych kierowcow wliczaja rowerzystow - przejedz sie na dowolna wioske pod sklep i zobacz ilu wraca po piwie :-)

Dysiek

Poplyneli, pojechali, zatrzymali