Popracuje jeszcze 50 lat i b?d? (szcz??liwym) emerytem!

Data: 2014-02-05 15:04:53
Autor: Wiking
Popracuje jeszcze 50 lat i b?d? (szcz??liwym) emerytem!
Wyliczyłem, że jak jeszcze popracuje 50 lat (a robię już 30) to będę
miał nawet całkiem fajną emeryturę. Wyszło mi 1.145 zł netto.

50 lat strzeli szybko. Już nie mogę się doczekać.

W końcu spełnią się moje marzenia. Marzenia o podróżach!
Pojadę w końcu do Katowic i Rudy Śląskiej!

Data: 2014-02-05 15:42:24
Autor: boukun
Użytkownik "Wiking" <wiking22@wp.pl> napisał w wiadomości news:lctgfi$bse$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Trzymaj się, bo nadeszły ciężkie czasy, żebyś sobie po drodze w łeb nie strzelił...

boukun

Data: 2014-02-05 17:15:32
Autor: stevep
Popracuje jeszcze 50 lat i b?d? (szcz??liw ym) emerytem!
W dniu .02.2014 o 15:42 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

Użytkownik "Wiking" <wiking22@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:lctgfi$bse$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Wyliczyłem, że jak jeszcze popracuje 50 lat (a robię już 30) to będę
miał nawet całkiem fajn± emeryturę. Wyszło mi 1.145 zł netto.

50 lat strzeli szybko. Już nie mogę się doczekać.

W końcu spełni± się moje marzenia. Marzenia o podróżach!
Pojadę w końcu do Katowic i Rudy ¦l±skiej!

Trzymaj się, bo nadeszły ciężkie czasy, żeby¶ sobie po drodze w łeb nie  strzelił...

boukun
Ty przeciwnie, zrób to jaknajprędzej.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-05 18:33:07
Autor: Anatol
[...]

Lata pracy nie wystarczą - musza jeszcze być płacone uczciwe odpowiednio wysokie składki ZUS. Jak przez 30 lat wpłaciło się tylko kilkadziesiąt tysiecy składek ZUS to trudno wymagać żeby to wystarczyło na kilkanaście lat godnej emerytury.

Maryla Rodowicz ma 1000 PLN emerytury (chyba brutto) po 50 latach tyrania i na starość będzie musiała żywić się korzonkami.

Anatol

Data: 2014-02-06 02:59:55
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 18:33 Anatol <c355@usuntowp.pl> pisze:

[...]

Lata pracy nie wystarcz± - musza jeszcze być płacone uczciwe odpowiednio  wysokie składki ZUS. Jak przez 30 lat wpłaciło się tylko kilkadziesi±t  tysiecy składek ZUS to trudno wymagać żeby to wystarczyło na kilkana¶cie  lat godnej emerytury.

Maryla Rodowicz ma 1000 PLN emerytury (chyba brutto) po 50 latach  tyrania i na staro¶ć będzie musiała żywić się korzonkami..

Anatol

Oby ciebie było stać na takie korzonki jak j±.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-06 10:54:36
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-05 18:33, Anatol pisze:

Maryla Rodowicz ma 1000 PLN emerytury (chyba brutto) po 50 latach tyrania i na starość będzie musiała żywić się korzonkami.

Anatol

Ale składki w czasie trwania pracy zawodowej nie odprowadziła do ZUSu żadnej? Tu jest jedyna słabość ZUSu - za dużo pasożytów korzysta z jego usług.

Popracuje jeszcze 50 lat i b?d? (szcz??liwym) emerytem!