Poprawno polityczny w akcji

Data: 2013-04-05 10:30:12
Autor: xan
Poprawno polityczny w akcji
http://www.pch24.pl/homoopiekunowie-wykorzystywali-dziecko-- brytyjska-opieka-spoleczna-milczala,13839,i.html

ciekawe co na takie argumenty lewaki ?

Data: 2013-04-05 02:33:55
Autor: Stachu Chebel
Poprawno polityczny w akcji
On 5 Kwi, 10:30, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
http://www.pch24.pl/homoopiekunowie-wykorzystywali-dziecko-- brytyjska...

ciekawe co na takie argumenty lewaki ?

Pobawmy si w elementarn matematyk. Andy ma dzi 23 lata, a mamy rok
2013. Adoptowany zosta w wieku 9 lat, a wic 14 lat temu. 14 lat temu
by rok 1999. No przeca wtedy homo nie mogli adoptowa... I co
prawaku?

Data: 2013-04-05 12:09:54
Autor: xan
W dniu 05.04.2013 11:33, Stachu Chebel pisze:
[...]

Sprawd dokadnie czy adopcja nie bya moliwa a potem wyzywaj.

Data: 2013-04-05 06:02:26
Autor: Leming Show
Poprawno polityczny w akcji
On 5 Kwi, 10:30, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
http://www.pch24.pl/homoopiekunowie-wykorzystywali-dziecko-- brytyjska...

ciekawe co na takie argumenty lewaki ?

Elementarne prawdy zapisano kilka tysiecy lat temu, lewactwo jak
lewactwo, wywroci wszystko na lewa strone. Gawiedz przyklasnie i jest
git.

Data: 2013-04-03 15:22:40
Autor: pluton_
Poprawnosc polityczny w akcji
Elementarne prawdy zapisano kilka tysiecy lat temu,

Przytoczysz nam chociaz jedna ?

Nullification

Data: 2013-04-05 18:50:10
Autor: u2
W dniu 2013-04-03 15:22, pluton_ pisze:
Elementarne prawdy zapisano kilka tysiecy lat temu,

Przytoczysz nam chociaz jedna ?

Nie kradnij, nie cudzoloz, nie zabijaj. Stare ale jare.

Data: 2013-04-05 20:45:25
Autor: pluton_
Poprawnosc polityczny w akcji

> Przytoczysz nam chociaz jedna ?

Nie kradnij, nie cudzoloz, nie zabijaj. Stare ale jare.

Jezeli wybierzemy sobie  jedna z 54345 definicji prawdy ,
a mianowicie ze 'prawda to zgodnosc z rzeczywistoscia' to te pierdoly co
napisales
to goowno prawda.

Zapytaj dowolnego czarnucha. Chyba nikt nie nakradl i nie pozabijal wiecej,
niz kosciol.

Nullification

Data: 2013-04-05 22:26:07
Autor: u2
W dniu 2013-04-05 20:45, pluton_ pisze:
[...]

No tak wasz ubecki kosciol plutek. Nawiedzonych u was na peczki...-;)

Data: 2013-04-05 15:27:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Poprawnosc polityczny w akcji

Uzytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:af3ee96c-125d-421e-b9c2-c141e5c74792z4g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Cos na temat:

Przychodzi Manius do domu:
- Mamo, biore slub!
- Jak Twoja wybranka ma na imie?
- Roman.
- Manius, Roman to przeciez chlopiec!
.... - Ku*wa, co zescie sie wszyscy tak uparli? W przyszlym tygodniu Romus konczy czterdziesci lat, a kazdy w klko chlopiec i chlopiec.!

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2013-04-05 11:04:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Poprawno polityczny w akcji

Uytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisa w wiadomoci news:kjm22k$plm$1news.icm.edu.pl...
http://www.pch24.pl/homoopiekunowie-wykorzystywali-dziecko-- brytyjska-opieka-spoleczna-milczala,13839,i.html

ciekawe co na takie argumenty lewaki ?

A od ktrego roku w Wielkiej Brytani pary homoseksualne mog adoptowa dzieci?
W artykule stoi, e modzieniec by adoptowany w wieku 9 lat przez dwjk pederastw. Obecnie ma 23 lata. Dla niezorientowanych, teraz mamy 2013 rok. Z prostych wylicze wynika, e adoptowano go w roku 1999 lub 2000. Co mi si wydaje, e wtedy nie byo moliwoci adopcji dzieci przez pedaw.
Artyku jest kamliwy.

Znalazem:

"...Od 2005 r. W Wielkiej Brytanii geje i lesbijki mog zawiera tzw. zwizki cywilne, jednak w dokumentach oficjalnych nie figuruj jako maonkowie, lecz jako partnerzy. Maj te same prawa cywilne, co osoby, ktre zawary maestwo heteroseksualne, np. do dziedziczenia czy adopcji dzieci. Nie mog by jednak nazywane maestwami....

Czyli miaem racj. Bzdury.... Nic dziwnego. To jest jakie katolicki portal. Z mojego dowiadczenia yciowego wynika, e kotolicy nie cofn si przed adnym szalbierstwem, by dopi swego.

ubawiony niezdarnym kamstwem

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-05 11:28:46
Autor: matusm
Poprawno polityczny w akcji

Uytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:515e939f$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Peda  z PO jak zwykle ma klopoty z logicznym czytaniem tekstw  z ktorego jasno wynika ,ze po 2005r juz legalnie Homoopiekunowie wykorzystywali dziecko ,ale co sie dziwi skoro nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-04-05 12:08:40
Autor: xan
Poprawność polityczny w akcji
W dniu 05.04.2013 11:04, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości
http://www.pch24.pl/homoopiekunowie-wykorzystywali-dziecko-- brytyjska-opieka-spoleczna-milczala,13839,i.html

ciekawe co na takie argumenty lewaki ?

A od którego roku w Wielkiej Brytani pary homoseksualne mogą adoptować
dzieci?
W artykule stoi, że młodzieniec był adoptowany w wieku 9 lat przez
dwójkę pederastów. Obecnie ma 23 lata. Dla niezorientowanych, teraz mamy
2013 rok. Z prostych wyliczeń wynika, że adoptowano go w roku 1999 lub
2000. Coś mi się wydaje, że wtedy nie było możliwości adopcji dzieci
przez pedałów.
Artykuł jest kłamliwy.

Znalazłem:

"...Od 2005 r. W Wielkiej Brytanii geje i lesbijki mogą zawierać tzw.
związki cywilne, jednak w dokumentach oficjalnych nie figurują jako
małżonkowie, lecz jako partnerzy. Mają te same prawa cywilne, co osoby,
które zawarły małżeństwo heteroseksualne, np. do dziedziczenia czy
adopcji dzieci. Nie mogą być jednak nazywane małżeństwami....

Czyli miałem rację. Bzdury.... Nic dziwnego. To jest jakieś katolicki
portal. Z mojego doświadczenia życiowego wynika, że kotolicy nie cofną
się przed żadnym szalbierstwem, by dopiąć swego.

ubawiony niezdarnym kłamstwem

może nie kłamstwo,

"In 2000 Barrie and Tony Drewitt- Barlow, 42 and 47 respectively, made history. They became the first gay fathers to both be named on their children’s birth certificates. The couple, who live in Maldon, Essex, are now dads to twins Aspen and Saffron, 11, Orlando, nine, and two-year-old twins Dallas and Jasper."

adopcja tam była możliwa, a tutaj artukuł do tego samego przypadku

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2300779/My-adoptive-dad-abused-years-social-workers-ignored-complaints-hes-gay.html

Adoptowany w 1997 roku, a tej gazecie to raczej ciężko kłamstwo zarzucić.

Data: 2013-04-05 13:09:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjm7r9$669$1news.icm.edu.pl...
[...]

A to co powyżej, to taka kaczka dziennikarska.

Dokładnie tak samo możesz powiedzieć, że w Polsce w 2013 roku, para homoseksualna zaadaptowała 100 dzieci w celu wykorzystywania seksualnego.
Cała prawda i tylko prawda?

ubawiony

Data: 2013-04-05 13:33:44
Autor: xan
W dniu 05.04.2013 13:09, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Nie chcesz widzę sprawdzić dokładnie, to co podajesz (nie jestem prawnikiem) powstało jako "ustawa czy jej zarys" i od tego czasu niby jest to uważane za stan faktyczny, wcześniej niestety szły "nowelizacje" do tego co mieli zezwalające na adopcje. Może warto abyś poczytał o Tony Blair i jego propozycjach z 2000r, oraz 2002 rok chodzi o jego politykę adopcyjną dzieci w wieku powyzej 6 lat.

Zresztą nie wiem jak u ciebie z "english" ale u nas mało tego typu info jest, na stronach amerykańskich jest sporo podobnych przypadków opisywanych.

Data: 2013-04-05 13:52:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjmcqo$ghf$1news.icm.edu.pl...
[...]

English - zero.
Nie jesteś prawnikiem - ja też.
O jednej angielskiej parze adoptującej dzieci wiem - to taki znany angielski piosenkarz, zdaje się z tytułem szlacheckim. Pierwsze dziecko adoptował chyba wtedy, gdy mógł i nie było to 13 lat temu. Zdaje się, że chce adoptować drugie.
Widzę, że za wszelką cenę chcesz mnie przekonać, że było coś, co nie istniało.
Znalazłem informację, którą podałem. Wali mnie reszta. Katolikom, jak psubratom nie wierzę! Nie można nowelizować czegoś, co nie istnieje. Tyle, to wiem.
Dla mnie to koniec tematu. Wyraziłem swoje zdanie, które poparłem istotną informacją.

bye

Data: 2013-04-05 06:59:51
Autor: Przemysaw M.
Dnia Fri, 5 Apr 2013 13:52:06 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Masz rację PO czubku, angielski sędzia wsadził do więzienia
dwóch niewinnych pedałów bo mu katolicy kazali.

ubawiony durniem z biłgorajskimi obsesjami

Data: 2013-04-05 17:33:23
Autor: Przemysaw M.
Poprawno polityczny w akcji
Dnia Fri, 5 Apr 2013 06:59:51 -0500, Przemysaw M. napisa(a):

Dnia Fri, 5 Apr 2013 13:52:06 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Uytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisa w wiadomoci news:kjmcqo$ghf$1news.icm.edu.pl...
[...]

moe nie kamstwo,

[...]

adopcja tam bya moliwa, a tutaj artuku do tego samego przypadku

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2300779/My-adoptive-dad-abused-years-social-workers-ignored-complaints-hes-gay.html

Adoptowany w 1997 roku, a tej gazecie to raczej ciko kamstwo zarzuci.

[...]

A to co powyej, to taka kaczka dziennikarska.

Nie chcesz widz sprawdzi dokadnie, to co podajesz (nie jestem prawnikiem) powstao jako "ustawa czy jej zarys" i od tego czasu niby jest to uwaane za stan faktyczny, wczeniej niestety szy "nowelizacje" do tego co mieli zezwalajce na adopcje. Moe warto aby poczyta o Tony Blair i jego propozycjach z 2000r, oraz 2002 rok chodzi o jego polityk adopcyjn dzieci w wieku powyzej 6 lat.

Zreszt nie wiem jak u ciebie z "english" ale u nas mao tego typu info jest, na stronach amerykaskich jest sporo podobnych przypadkw opisywanych.

English - zero.
Nie jeste prawnikiem - ja te.
O jednej angielskiej parze adoptujcej dzieci wiem - to taki znany angielski piosenkarz, zdaje si z tytuem szlacheckim. Pierwsze dziecko adoptowa chyba wtedy, gdy mg i nie byo to 13 lat temu. Zdaje si, e chce adoptowa drugie.
Widz, e za wszelk cen chcesz mnie przekona, e byo co, co nie istniao.
Znalazem informacj, ktr podaem. Wali mnie reszta. Katolikom, jak psubratom nie wierz! Nie mona nowelizowa czego, co nie istnieje. Tyle, to wiem.
Dla mnie to koniec tematu. Wyraziem swoje zdanie, ktre poparem istotn informacj.

Masz racj PO czubku, angielski sdzia wsadzi do wizienia
dwch niewinnych pedaw bo mu katolicy kazali.

ubawiony durniem z bigorajskimi obsesjami

Genetyczny durniu, znw si podszywasz pod mj alias? --

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by
 zwycionym, a nie ulec to zwycistwo  - powiedzia Jarosaw Kaczyski.

Data: 2013-04-05 14:14:20
Autor: xan
W dniu 05.04.2013 13:52, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Widac gazety angielskie które ten przypadek (te opiniotwórcze) opisują wszystkie się mylą.

Znalazłem informację, którą podałem. Wali mnie reszta. Katolikom, jak
psubratom nie wierzę! Nie można nowelizować czegoś, co nie istnieje.

Ustawy np. o rodzinie nie można znowelizować o adopcje przez gejów bo nie istnieje ?

Tyle, to wiem.
Dla mnie to koniec tematu. Wyraziłem swoje zdanie, które poparłem
istotną informacją.

Poszukaj info na stronach brytyjskich, znajdziesz tam wiele innych rzeczy które twój pogląd na ten stan rzeczy zmienią. To co cytujesz dotyczy "związków partnerskich" podobną rzecz co chcą u nas wprowadzić.

"LONDON, December 30, 2005   –  Same-sex couples, whether in a ‘civil partnership’ or not, can from today jointly adopt children – as can unmarried opposite-sex couples.  Previously, adoption law in England and Wales allowed individuals – both straight and gay – to adopt, but this gave their partners few parental rights."

I polecam ten wycinek z cytowanego:

"Previously, adoption law in England and Wales allowed individuals – both straight and gay – to adopt, but this gave their partners few parental rights

There has never been a law prohibiting gay men and women from adopting."

tłumacząc na nasze

"Wcześniej prawo adopcyjne w Anglii i Walii posiadały osoby fizyczne - zarówno zwykłe, jak i gejów -  ale to (czyli te nowe z 2005) daje (dodaje) im partnerom kilka praw rodzicielskich

Nigdy nie było prawnie zakazane homoseksualnych mężczyzn i kobiet do adopcji.
"

cytaty z strony dla gejów, czyli raczej nie kłamią w sowich sprawach

http://www.ukgaynews.org.uk/archive/2005dec/3001.htm

Data: 2013-04-05 07:22:59
Autor: Przemysaw M.
Dnia Fri, 05 Apr 2013 14:14:20 +0200, xan napisał(a):

[...]

Dyskutujecie jak głuchy ze ślepym. Przetłumacz na polski
ten fragment, może was wreszcie oświeci:

"Cannon was allowed to adopt Andy in December 1997, when the youngster was
aged eight. This came despite the fact he had earlier been convicted and
put on probation for 12 months for assaulting the boy’s mother, Elaine
Moss, possessing cannabis and handling a stolen computer. Miss Moss had
also claimed Cannon had been abusing her son.

A social worker failed to bring the allegations to the attention of the
family court and instead called Cannon a "very caring parent who considered
his children’s need".

Further allegations of sexual impropriety were made against Cannon by Andy
and his mother after he started dating a gay man in 2002 and again when he
began a relationship with Scarfe. "

Data: 2013-04-05 17:33:37
Autor: Przemysaw M.
Dnia Fri, 5 Apr 2013 07:22:59 -0500, Przemysław M. napisał(a):

[...]

Genetyczny durniu, znów się podszywasz pod mój alias? --

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo”  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2013-04-05 14:55:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjmf6t$lhc$1news.icm.edu.pl...
W dniu 05.04.2013 13:52, Bogdan Idzikowski pisze:

wszystko wyciąłem, bo nieistotne

JESTEM ZA ZWIĄZKAMI PARTNERSKIMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i to byłoby na tyle!!!!!!!!!

Poprawno polityczny w akcji