Poproszę zimnego Lecha i krwawą mary!

Data: 2010-04-15 20:04:31
Autor: Wiesiaczek
Poproszę zimnego Lecha i krwawą mary!
....a to dlatego, że już mnie chuj strzela po tym Wawelu!
To tak, jakby ktoś mi nasrał na środek stołu w trakcie niedzielnego obiadu!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-04-15 20:16:19
Autor: awe

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:hq7kfg$ee5$1news.onet.pl...
...a to dlatego, że już mnie chuj strzela po tym Wawelu!
To tak, jakby ktoś mi nasrał na środek stołu w trakcie niedzielnego obiadu!

-- -- -- -- -- -
raczej jakby ktos cie wysral na ten stol
awe

Data: 2010-04-15 20:17:58
Autor: u2
W dniu 2010-04-15 20:16, awe pisze:
raczej jakby ktos cie wysral na ten stol

Trafił prosto w sedes, jak całe te gwnianie towarzycho.

Data: 2010-04-15 20:22:07
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bc7585a$0$17608$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-15 20:16, awe pisze:
raczej jakby ktos cie wysral na ten stol

Trafił prosto w sedes, jak całe te gwnianie towarzycho.
-- -- -- -- -- -- --
kurde jak z tego calego peloglabstwa mozna bylo zrobic ynteligencje?
awe

Data: 2010-04-15 20:27:34
Autor: u2
W dniu 2010-04-15 20:22, awe pisze:
kurde jak z tego calego peloglabstwa mozna bylo zrobic ynteligencje?

Oni są ę..ą..yntelygencją, ale nie mają za grosz inteligencji. Robią
tylko co im każą.

Data: 2010-04-15 12:10:46
Autor: zbig
On 15 Kwi, 20:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-15 20:22, awe pisze:

> kurde jak z tego calego peloglabstwa mozna bylo zrobic ynteligencje?

Oni są ę..ą..yntelygencją, ale nie mają za grosz inteligencji. Robią
tylko co im każą.

Wieśniaczek tu przygłup. który wrzucił mnie do swojego KF.A miał
szansę się podciągnąć. Nie sądze żeby taki debil mogł kiedykolwiek
głosować na PO.

Data: 2010-04-15 21:13:00
Autor: u2
W dniu 2010-04-15 21:10, zbig pisze:
Wieśniaczek tu przygłup. który wrzucił mnie do swojego KF.A miał
szansę się podciągnąć. Nie sądze żeby taki debil mogł kiedykolwiek
głosować na PO.

Nie ściemniaj, kto mógłby głosować na esbucję ? ;)

Data: 2010-04-15 22:21:38
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bc76540$0$17619$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- --
zbig ktory nie ulega propagandzie lol
awe

Data: 2010-04-15 21:46:22
Autor: jadrys
[...]

Ale nie oszołom i w odróżnieniu od ciebie  żyje w realnym świecie..

Data: 2010-04-15 13:12:31
Autor: zbig
On 15 Kwi, 21:46, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> głosować na PO.

Ale nie oszołom i w odróżnieniu od ciebie  żyje w realnym świecie..

Chłopcze . ty żyjesz w socjalmatrixie serwowanym ci przez TVPiS.
Emeryta chyba na oczy nie widzialeś!

Data: 2010-04-15 23:41:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 22:12, zbig pisze:
[...]

To ty nie widziałeś biednego emeryta. A takich w Polsce jest dużo - znacznie więcej niż tych bogatych.

Data: 2010-04-16 11:15:41
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq8183$sud$1news.onet.pl...
[...]

A ty widziałeś, czy tylko wierzysz w opowieści?

--
stevep

Data: 2010-04-16 02:30:40
Autor: zbig
On 16 Kwi, 11:15, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hq8183$sud$1news.onet.pl...

> To ty nie widziałeś biednego emeryta. A takich w Polsce jest dużo -
> znacznie więcej niż tych bogatych.

W kraju stosunkowo jeszcze biednym, co zawdzięczamy w głównej mierze
twoim politycznym idolom zazwyczaj tak jest, ze ludzi stosunkowo
biednych jest mniej niż bogatych. A takich , którzy nie mają na chleb
to znajdziesz nawet w najbogatszym kraju.

Data: 2010-04-17 09:00:06
Autor: jadrys
Poproszę zimnego Lecha i krwawą mary!

Data: 2010-04-17 09:00:16
Autor: jadrys
Poproszę zimnego Lecha i krwawą mary!

Data: 2010-04-15 20:22:04
Autor: Polok_prawdziwy
Wiesiaczek wrote:

...a to dlatego, że już mnie chuj strzela po tym Wawelu!
To tak, jakby ktoś mi nasrał na środek stołu w trakcie niedzielnego
obiadu!

Nimom jus słuw...

- cyzby my wjakiejś JETJOPJI, abo inksym ABORYGENLANDZIE zamieskiwały...!?

Data: 2010-04-15 21:48:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 20:04, Wiesiaczek pisze:
...a to dlatego, że już mnie chuj strzela po tym Wawelu!
To tak, jakby ktoś mi nasrał na środek stołu w trakcie niedzielnego obiadu!

W ogóle chyba ktoś przesadził z tą tygodniową żałobą. Odnosi ona odwrotny skutek od zamierzanego..

Data: 2010-04-15 22:24:47
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq7qjr$77j$2news.onet.pl...
[...]

moj drogi jardysiu wytlumacze ci to wskrocie. sa 3 fazy. szok, zaloba, byznes a potem krotka wojenka i przetasowanie na scenie politycznej....
jak sie skonczy...
ano tak...utrzymanie status qvo. JK na stolcu prezydenckim, zachowany osrodek wladzy w palacu prezydenckim, PO w sejmie. potem glowne zderzenie wybory parlamentarne i kto wie czy nie faktyczna wspolpraca PO i PiS bez palisrotow i wiesiolkowniesiolkow. Bez upiora bolka walesy i bez socjaldupoprlu
awe

Poproszę zimnego Lecha i krwawą mary!