Poprowadz sklep internetowy - mam towar

Data: 2012-06-10 11:28:36
Autor:
Poprowadz sklep internetowy - mam towar
mam towar POLSKIEJ PRODUKCJI smiało cenowo konkureuje z chinskim towarem - JEST TANSZY I LEPSZY co wazne mam wiekszy wybór i zrobie szybciej bo w Polsce personalizowane , krótkie serie wyroby ze stali szlachetnej - GADZETY poszukuje osoby z Warszawy do załozenia i poprowadzenia sklepu włacznie z wysyłką towaru 790 64 78 48 tylko z osobą która ma czas nie chcę kupic samego skryptu --

Poprowadz sklep internetowy - mam towar