Poprzednicy Amber Gold

Data: 2013-05-10 19:45:08
Autor: Gonzalez
Poprzednicy Amber Gold
W 2008 r.
odzyskali jedynie ok. 30 mln zł z rekompensat wypłaconych przez Krajowy
Depozyt Papierów Wartościowych (było to najwyżej 56,2 tys. zł
rekompensaty, ale tylko ok. 200 inwestorów otrzymało zwrot pełnej sumy).
– A ja nie otrzymałem nic – mówi „Rz" pan Krzysztof, którego roszczenia
sięgają 700 tys. zł. Dlaczego? Bo na rachunku przesłanym do KNF przy
jego nazwisku widnieje kwota nie 550 tys. zł, ale 50 tys. zł.

Te 200 osób, które otrzymały zwrot pełnej sumy, to pewno nasze isra-elitki..., wtajemniczeni, a papiery na ich sumy pewno też były lewe...
Naród orżnęli nie pierwszy raz...

Data: 2013-05-10 20:00:58
Autor: u2
Poprzednicy Amber Gold
W dniu 2013-05-10 19:45, Gonzalez pisze:
Te 200 osób, które otrzymały zwrot pełnej sumy, to pewno nasze
isra-elitki..., wtajemniczeni, a papiery na ich sumy pewno też były lewe...
Naród orżnęli nie pierwszy raz...

Zastanawiajace sa oczywiscie te znane nazwiska firmujace dzialania oszustow.

Mnie jednak bardziej zastanawia bezczynnosc organow scigania. Czekaja do 2015 kiedy czyny oszustow sie przedawnia.

--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-10 11:17:25
Autor: Marek
Poprzednicy Amber Gold
On 10 Maj, 20:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Mnie jednak bardziej zastanawia bezczynnosc organow scigania. Czekaja do
2015 kiedy czyny oszustow sie przedawnia.

Jeszcze cus cie zastanawia ?
To masz sporo zastanowien przed tob±.

Data: 2013-05-10 20:23:17
Autor: u2
Poprzednicy Amber Gold
W dniu 2013-05-10 20:17, Marek pisze:
Jeszcze cus cie zastanawia ?
To masz sporo zastanowien przed tob±.

no, mam jeszcze wiele innych watpliwosci co do III ubeckiej. bede je cyklicznie publikowal na usenecie...-;)

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

Data: 2013-05-10 11:51:16
Autor: Marek
Poprzednicy Amber Gold
On 10 Maj, 20:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Jeszcze cus cie zastanawia ?
> To masz sporo zastanowien przed tob .

no, mam jeszcze wiele innych watpliwosci co do III ubeckiej. bede je

potem spotyka si z gwa townym oporem,
a na ko cu jest traktowana jak oczywisto .

http://telewizjarepublika.pl/http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Watpliwosci - tak !
Ale, nad czym sie tu zastanawiac ?

Data: 2013-05-10 22:43:01
Autor: u2
Poprzednicy Amber Gold
W dniu 2013-05-10 20:51, Marek pisze:
Watpliwosci - tak !
Ale, nad czym sie tu zastanawiac ?

Ale o co tobie chodzi arabie ? ....-;)

Data: 2013-05-10 22:10:43
Autor: Gonzalez
Poprzednicy Amber Gold
W dniu 2013-05-10 20:00, u2 pisze:
[...]

Oni nie tylko firmowali, ale siedzieli "mitte drin", czyli w samym środku oszustwa. To co się dziwić, że ichnia prokuratura umarza wszystko i zamiata pod stół...

Poprzednicy Amber Gold