"Poprzemy Karnowskiego". W PO konsternacja

Data: 2010-09-10 16:43:49
Autor: Bogdan Idzikowski
"Poprzemy Karnowskiego". W PO konsternacja
Szef pomorskiej PO Sławomir Nowak zadeklarował, że jego partia poprze w wyborach w Sopocie obecnego prezydenta miasta Jacka Karnowskiego. W związku z tym z kandydowania zrezygnował działacz PO Cezary Jakubowski, który nie wyklucza też wystąpienia z partii.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/301505,poprzemy-karnowskiego-w-po-konsternacja.html

A ja wcale się nie dziwię. Jeśli prokurator miał coś rzeczywiście na Karnowskiego, to w 3 miesiące powinien mieć akt oskarżenia. Jeśli pieprzy się chyba ze dwa lata, płodzi coś, co sąd zwraca, to znaczy że ma g..o.

Data: 2010-09-10 09:22:06
Autor: zbig

============================================>
A ja wcale się nie dziwię. Jeśli prokurator miał coś rzeczywiście na
Karnowskiego, to w 3 miesiące powinien mieć akt oskarżenia. Jeśli pieprzy
się chyba ze dwa lata, płodzi coś, co sąd zwraca, to znaczy że ma g..o.

Karnowski, pomimo zarzutów, ma w Sopocie duże poparcie. PO jest za
mądra aby sie wikłac w niechybną porażkę,

Data: 2010-09-10 18:02:25
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c8a4426$1news.home.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ale ty jestes naiwna pierdola
awe

Data: 2010-09-13 11:51:35
Autor: Tomek
[...]

Czyli to zupełnie tak samo, jak z Kamińskim.
Tomek

Data: 2010-09-13 12:14:08
Autor: dK

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c8df663$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Problem w tym, że u Karnowskiego topnieje lista zarzutów, a u Kamińskiego wręcz przeciwnie.

dK

"Poprzemy Karnowskiego". W PO konsternacja