"Poprzemy Karnowskiego". W PO konsternacja

Data: 2010-09-13 11:51:35
Autor: Tomek
"Poprzemy Karnowskiego". W PO konsternacja

A ja wcale się nie dziwię. Jeśli prokurator miał coś rzeczywiście na Karnowskiego, to w 3 miesiące powinien mieć akt oskarżenia. Jeśli pieprzy się chyba ze dwa lata, płodzi coś, co sąd zwraca, to znaczy że ma g..o.

Czyli to zupełnie tak samo, jak z Kamińskim.
Tomek

Data: 2010-09-13 12:14:08
Autor: dK

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c8df663$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Problem w tym, że u Karnowskiego topnieje lista zarzutów, a u Kamińskiego wręcz przeciwnie.

dK

"Poprzemy Karnowskiego". W PO konsternacja