Popsułem drugi dyfer

Data: 2009-10-01 00:25:05
Autor: Adam
Popsułem drugi dyfer

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:ha0hvk$igv$1nemesis.news.neostrada.pl...
Pierwsze pytanie - czy to że wykończyłem tak szybko, w podobny sposób dwa dyfry, to może być przypadek, czy jest jakaś wspólna przyczyna? Półośka raczej jest prosta - inaczej byłoby chyba czuć jakieś drgania.

A wachacz jak wyglada?

Data: 2009-10-01 09:50:29
Autor: kogutek
Popsułem drugi dyfer

> [...]
> Pierwsze pytanie - czy to że wykończyłem tak szybko, w podobny sposób dwa > dyfry, to może być przypadek, czy jest jakaś wspólna przyczyna? Półośka > raczej jest prosta - inaczej byłoby chyba czuć jakieś drgania.

Nikt nie wie jak wygląda wachacz bo nikt nie widział wachacza. --

Data: 2009-10-01 01:06:06
Autor: hamberg
Popsułem drugi dyfer
> A wachacz jak wyglada?

Nikt nie wie jak wygląda wachacz bo nikt nie widział wachacza.

moze chodzi o wąchacza.

Popsułem drugi dyfer