Data: 2010-02-03 14:55:40 | |
Autor: DarkDaro | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Witam
Zepsuł mi się TV 50 cali za 5000zł dwa miesiące po gwarancji (2 lata GW ). Serwisant orzekł, że trzeba wymienić panel co przekracza koszt nowego TV. Czy mogę coś w tej sprawie zrobić ? Producent określa żywotność sprzętu na kilka tysięcy godzin, prawdopodobnie sprzęt jest powystawowy o czym nie wiedziałem w chwili zakupu. Panel typu plasma może działać dużo dłużej niż działał a ja wciąż muszę spłacać raty !. Proszę o pomoc -- PZDR DarkDaro __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4831 (20100203) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-02-03 08:29:35 | |
Autor: witek | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
On 2/3/2010 7:55 AM, DarkDaro wrote:
Witam tak to juz niestety jest z dzisiejsza elektronika. Bardzo mizernej jakosci. Serwisant orzekł, że trzeba wymienić panel co przekracza koszt nowego TV. sprawdz inny serwis. Czy mogę coś w tej sprawie zrobić ? Producent określa żywotność sprzętu na prawodopodobnie? to prawdopodobnie bedziesz musial to umiec udowodnic, inaczej przepadlo. Panel typu plasma może działać dużo dłużej niż działał a ja wciąż muszę spłacać raty !. Proszę o pomoc nie kupowac sprzetu za niwiadomojakie pieniadze, bo nie jest tego warty. |
|
Data: 2010-02-03 18:57:34 | |
Autor: Budzik | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Osobnik posiadający mail witek7205@gazeta.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Czy mogę coś w tej sprawie zrobić ? Producent określa żywotność a jakby udowodnił to co? 2 lata po zakupie juz chyba nie obowiazuje przepisy na ktore moznaby sie powolac z sugerowana przez ciebie niezgodnoscia z umowa. Troche rzuca sie na mysl rada: nie kupowac TV na ktory kogos nie stac. 2 lata spłacac raty za TV? Bez jaj... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "TPSA - to ludzka rzecz okradać" |
|
Data: 2010-02-03 20:12:10 | |
Autor: DarkDaro | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Troche rzuca sie na mysl rada: nie kupowac TV na ktory kogos nie stac.Ludzie, ale ja nie pytam czy mam kupować na raty tylko czy mogę coś z tym zrobić? Dlaczego uważasz, że mnie nie stać? Bo nie zapłaciłem od razu tylko kupiłem na raty? Boli cię, że ktoś ma większe TV od ciebie? No bez jaj... -- PZDR DarkDaro __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4832 (20100203) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-02-03 20:30:05 | |
Autor: MadMan | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Dnia Wed, 3 Feb 2010 20:12:10 +0100, DarkDaro napisał(a):
Ludzie, ale ja nie pytam czy mam kupować na raty tylko czy mogę coś z tym zrobić? Oczywiście że możesz. Np. możesz kupić nowy telewizor. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-02-03 20:49:10 | |
Autor: Przemysław Bernat | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Dnia Wed, 3 Feb 2010 20:12:10 +0100, DarkDaro napisał(a):
Ludzie, ale ja nie pytam czy mam kupować na raty tylko czy mogę coś z tym zrobić? Dlaczego uważasz, że mnie nie stać? Bo nie zapłaciłem od razu tylko kupiłem na raty? Boli cię, że ktoś ma większe TV od ciebie? No bez jaj... Ale już wielokrotnie dostałeś odpowiedź, że masz albo poszukać innego serwisu, który może naprawi TV nie wymieniając całej matrycy, albo szukać sposobu na utylizację złomu. Do sprzedawcy ani gwaranta nie masz co zgłaszać żadnych żądań, bo po upływie 24 miesięcy od daty sprzedaży nie interesują ich żadne problemy ze sprzętem. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-02-03 21:51:35 | |
Autor: Budzik | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Osobnik posiadający mail d-j1@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Troche rzuca sie na mysl rada: nie kupowac TV na ktory kogos nieLudzie, ale ja nie pytam czy mam kupować na raty tylko czy mogę coś z co mozesz zrobic to juz ci napisano - naprawic swój albo kupic nowy. A czego jeszcze oczekujesz? Boli cię, że ktoś ma większe TV od ciebie? Tak, bardzo. Dorzucisz mi sie na frytki, bo kupiłem sobie na raty 14 calowy TV i jeszcze 5 lat bede spłacał... ROTFL A tak powaznie - ja po prostu nie rozumiem motywacji, dlaczego miałbym kupowac TV na raty. W ostatecznosci rozumiem 3, no nawet 6 rat ale dłuzej? Po co? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jeżeli skupisz uwagę tylko na własnej racji, wyzwalasz przeciwne ci siły, które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert |
|
Data: 2010-02-04 08:44:18 | |
Autor: zly | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Dnia Wed, 3 Feb 2010 20:12:10 +0100, DarkDaro napisał(a):
Boli cię, że ktoś ma większe TV od ciebie? No bez jaj... Zdaje się, że już nie ma bpnmsp -- marcin |
|
Data: 2010-02-03 21:04:30 | |
Autor: Animka | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-03 19:57, Budzik pisze:
Troche rzuca sie na mysl rada: nie kupowac TV na ktory kogos nie stac. Może nie wszyscy są tacy bogaci jak Ty i też chcieliby mieć w domu coś co cieszy oczy. -- animka |
|
Data: 2010-02-03 21:51:30 | |
Autor: Budzik | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Osobnik posiadający mail animka@to.nieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Fajne.Troche rzuca sie na mysl rada: nie kupowac TV na ktory kogos nie stac. Naprawde. Jezeli rzeczywiscie o to chodziło, to tylko potwierdz to moja teze, ktora moi: JA nie rozumiem ludzi ktorzy kupuja TV na jaki ich nie stac. Bo osobiscie uwazam, ze jak TV musisz kupic na 3 letnie raty to znaczy ze cie na niego nie stac. A ile taki TV zre prądu... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać" H. Jackson Brown, Jr. |
|
Data: 2010-02-04 01:50:29 | |
Autor: Animka | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-03 22:51, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail animka@to.nieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: W życiu bym nie kupiła takiego telewizora. Nie zmieściłby się chyba w moim mieszkaniu. Musiałabym chyba posiadać jakąś wielką pustą sale, no może z jakimiś krzesłami ;-) Zresztą nie jestem telewidzomanką. -- animka |
|
Data: 2010-02-04 01:38:38 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
On Wed, 3 Feb 2010, witek wrote:
On 2/3/2010 7:55 AM, DarkDaro wrote: O, jest okazja poruszyć problem prawny - czyli przepisy "ekologiczne", konkretnie hasło "cyna bezołowiowa" :P (nawet mi się napisało "cena bezołowiowa", ale to byłaby przesada ;)) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2010-02-03 21:28:38 | |
Autor: witek | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
On 2/3/2010 6:38 PM, Gotfryd Smolik news wrote:
O, jest okazja poruszyć problem prawny - czyli przepisy "ekologiczne",na śrubki powinni skręcać. |
|
Data: 2010-02-04 17:05:12 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
On Wed, 3 Feb 2010, witek wrote:
On 2/3/2010 6:38 PM, Gotfryd Smolik news wrote: Połączeniem owijanym. Nie żartuję, wyjątkowo ;) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2010-02-03 15:22:34 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
On 2010-02-03 14:55, DarkDaro wrote:
Witam Spróbować z innym serwisem. Serwisant powinien móc odczytać, jaki był rzeczywisty czas działania telewizora, chociaż tak naprawdę to niczego nie zmienia. Parametr MTTF - średni czas do uszkodzenia, jak sama nazwa wskazuje, liczy się uśredniając czasy pracy zarówno tego egzmeplarza, który się zepsuł po pierwszej godzinie pracy, jak i teo, który przepracował 10 tys, godzin bezawaryjnie :-( A z prawnego punktu widzenia, 24 miesiące po dacie zakupu skończył się okres, gdy można by było zgłosić tego typu niezgodność z umową. |
|
Data: 2010-02-03 15:27:04 | |
Autor: krzysiek | |
PopsutyTV o du | |
DarkDaro pisze:
Witam Trochę nie rozumiem kupowania telewizora na raty a już tym bardziej na raty dłuższe niż dwa lata. Jak to mówią, zastaw się a postaw się :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-02-03 20:09:01 | |
Autor: DarkDaro | |
PopsutyTV o du | |
Trochę nie rozumiem kupowania telewizora na raty a już tym bardziej na raty dłuższe niż dwa lata. Jak to mówią, zastaw się a postaw się :)A co tu jest do rozumienia? Darmowy kredyt to po co mam płacić 100% przy zakupie? -- PZDR DarkDaro __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4832 (20100203) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-02-03 22:56:26 | |
Autor: marek | |
PopsutyTV o du | |
Użytkownik "DarkDaro" <d-j1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkchk8$g7p$1inews.gazeta.pl... Nie ma czegos takiego jak darmowy kredyt.Trochę nie rozumiem kupowania telewizora na raty a już tym bardziej na raty dłuższe niż dwa lata. Jak to mówią, zastaw się a postaw się :)A co tu jest do rozumienia? Darmowy kredyt to po co mam płacić 100% przy zakupie? Conajwyzej moze on byc wkalkulowany w cene :) ergo gdzie indziej bys kupil o wiele taniej. |
|
Data: 2010-02-04 08:37:00 | |
Autor: zly | |
PopsutyTV o du | |
Dnia Wed, 3 Feb 2010 22:56:26 +0100, marek napisał(a):
Nie ma czegos takiego jak darmowy kredyt. Nie zawsze. Ostatnio polowałem na obiektyw. Kredyt darmowy, a cena najniższa w necie. I to w EuroAGD -- marcin |
|
Data: 2010-02-03 22:56:59 | |
Autor: Kapsel | |
PopsutyTV o du | |
Wed, 3 Feb 2010 20:09:01 +0100, DarkDaro napisał(a):
Trochę nie rozumiem kupowania telewizora na raty a już tym bardziej na raty dłuższe niż dwa lata. Jak to mówią, zastaw się a postaw się :)A co tu jest do rozumienia? Darmowy kredyt to po co mam płacić 100% przy zakupie? Nie to, żebym się czepiał, ale sam o tym dywagujesz najpierw w tytułowym poście, żeby teraz się wykręcać ogonem. Skoro nie ma tu nic do rozumienia, to po co w ogóle o tym kredycie wspominasz? -- Kapsel http://kapselek.net kapsel(malpka)op.pl |
|
Data: 2010-02-04 08:20:34 | |
Autor: krzysiek | |
PopsutyTV o du | |
Kapsel pisze:
Nie to, żebym się czepiał, ale sam o tym dywagujesz najpierw w tytułowym według mnie jest mała różnica... kredyt biorę na coś co wymaga znacznie większej kasy aby wykonać całość inwestycji, bo nie możliwe jest zrobienie wszystkiego etapami. Nie kupie za to na kredyt żadnego rtv/agd. Nie kupię też dziesięcioletniego samochodu spłacając go przez 5 lat (a znam takich ludzi). -- Krzysiek |
|
Data: 2010-02-03 17:18:00 | |
Autor: robertcb | |
PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Witam Być może producent potajemnie montuje jakigoś chipa z wewnętrznym zegarem, który ma za zadanie uszkodzić sprzęt po minięciu okresu gwarancyjnego? W końcu to dodatkowa kasa dla producenta, wielu ludzi zdecyduje się na naprawę. -- |
|
Data: 2010-02-03 17:34:27 | |
Autor: Czabu | |
PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwara ncji! | |
Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6915.00000128.4b69a1b8newsgate.onet.pl... Być może producent potajemnie montuje jakigoś chipa z wewnętrznym zegarem, Do tego chyba jeszcze nie dochodzi, zbyt łatwo byłoby to udowodnić. Chodzą jednak słuchy, że niektóre firmy mają specjalne działy, których głównym zadaniem jest przewidzieć ile sprzęt wytrzyma i kombinowanie jak na jego żywotność wpłynąć, żeby awaria nastąpiła dokładnie wtedy, kiedy chce producent. Brzmi jak bajka, jednak osoby zajmujące się serwisowaniem np. sprzętu AGD, potrafią podać dziesiątki przykładów, które uprawdopodniają taką teorię spiskową. Np. słabsze łożyska, silniki, jakieś plastikowe elementy w mechanizmach, które w całej partii sprzętu psują się w jednakowy sposób, po podobnym czasie pracy. Wykonanie takiego elementu w lepszej wersji, która wytrzymywałaby kilkukrotnie dłużej, byłoby znikomym kosztem, jednak producenci montują te gorsze elementy z jakiegoś powodu i raczej to nie wynika z troski o cenę finalną. Pozdrawiam Czabu |
|
Data: 2010-02-03 18:28:26 | |
Autor: agent73 | |
PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwara ncji! | |
On Wed, 3 Feb 2010 17:34:27 +0100, "Czabu"
<grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote: Do tego chyba jeszcze nie dochodzi, zbyt łatwo byłoby to udowodnić. Chodzą jednak słuchy, że niektóre firmy mają specjalne działy, których głównym zadaniem jest przewidzieć ile sprzęt wytrzyma i kombinowanie jak na jego żywotność wpłynąć, żeby awaria nastąpiła dokładnie wtedy, kiedy chce producent. Do celowego uszkadzania sprzętu to może jeszcze nie dochodzi, ale jak ocenić postępowanie niektórych producentów drukarek atramentowych, które współpracują z kardridżami jedynie do końca "terminu ważności", a potem odmawiają współpracy, pomimo tego że tusz jeszcze jest zdatny do użytku? Pazerność korporacji staje się na prawdę zatrważająca! -- A. |
|
Data: 2010-02-03 22:44:05 | |
Autor: Zygmunt | |
PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji! | |
"agent73" <agent73_no_spam@gazeta.pl> wrote in message news:eqbjm59kb79irqesrglcfrni4dinkej37i4ax.com...
Do celowego uszkadzania sprzętu to może jeszcze nie dochodzi, ale jak A to co podajesz jest właśnie dokładnie celowym "uszkodzeniem" dobrego produktu, przeterminowany tusz nie jest niebezpieczny dla użytkownika aby go trzeba było zabezpieczać. Dzisiaj "uszkadzanie" nie musi polegać na tym aby coś spłonęło lub urwało się, wszędzie są procesory więc wystarczy jek przestaną działać. W niektórych samochodach masz ustawione obowiązkowe przeglądy i tylko w ASO a jak nie to samochód stanie i tyle. W niektórych laptopach masz celowe skracanie czasu pracy na akumulatorach z każdym kolejnym cyklem ładowania (niezależnie od stanu akumulatorów), kiedy masz juz dość to zamiennika nie włożysz bo komp sprawdza autentyczność akumulatora a "obcych" nie lubi. Kamery wideo to samo - aku tylko orginał. Nawet kabelek usb kiedy zgubisz to kupujesz drogi orginał bo pomerdali coś aby inne nie działały. Można by długo wyliczać, wszędzie jest elektronika więc wszystko można czasowo i trochę losowo ograniczyć. To co mnie w tym boli to, że jedni walczą o środowisko a inni w ten bandycki sposób produkują góry śmieci. A co się dzieje w farmaceutyce? - zastraszenie ludności śmiertelnymi pandemiami, sprzedawanie rządom placebo jako szczepionki, zmuszanie do zakupów poprzez sianie paniki ?? Czy to nie jest współczesny terroryzm? z |
|
Data: 2010-02-04 08:38:16 | |
Autor: Maddy | |
PopsutyTV o duĹźejwartoĹci dwa miesiÄ c e po gwarancji! | |
W dniu 03-02-2010 22:44, Zygmunt pisze:
Dzisiaj "uszkadzanie" nie musi polegaÄ na tym aby coĹ spĹonÄĹo lub urwaĹo MoĹźesz podaÄ markÄ? Skoro masz takie informacje to moĹźe warto byĹoby ostrzec innych? W niektĂłrych laptopach masz celowe skracanie czasu pracy na akumulatorach z W ktĂłrych konkretnie?
W jakiej konkretnie? PowtĂłrzÄ - czy fakt Ĺźe sam nadziaĹeĹ siÄ na takich producentĂłw nie skĹania CiÄ do poinformowania innych, Ĺźeby teĹź siÄ tak nie naciÄli? Jest tam w tobie odrobina ludzkiej ĹźyczliwoĹci? KtĂłre samochody, ktĂłre komputery, ktĂłre kamer? Jak na razie nie spotkaĹam takich, ale samochĂłd bede pewnie zminiaĹa niedĹuga, latop ma juĹź 4 lata. ChciaĹabym siÄ zabezpieczyÄ. -- *** Stosujesz sie do powyĹźszych teorii na wĹasnÄ odpowiedzialnoĹÄ *** Magdalena "Maddy" WoĹoszyk JID maddy@esi.com.pl GG: 5303813 |
|
Data: 2010-02-04 16:29:15 | |
Autor: Marcin Debowski | |
[OT] Re: PopsutyTV o duĹźejwartoĹci dwa miesiÄ ce po gwarancji! | |
On 2010-02-04, Maddy <maddy@esi.com.pl> wrote:
zamiennika nie włożysz bo komp sprawdza autentyczność akumulatora a "obcych" Nie o laptopie co prawda ale taki Panasonic od jakiegoś czerwca wypuszcza aparaty i firmware, które nie chodza z niepanasonikowymi bateriami. Tzn. to jest już na szczeście nie prawda (najwyraźniej dało się obejść zabezpieczenia) ale jakie są tu zakusy to wyraźnie widać. -- Marcin |
|
Data: 2010-02-04 17:49:25 | |
Autor: DarkDaro | |
PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Możesz podać markę?S A M S U N G Kolega kupił też TV tejże marki tylko nie plasmę a LCD 52 cale za 10 0000zł ( bez rat i bez jaj ) i wysiadł mu miesiąc po gwarancji. Na szczęście udało się naprawić za 300zł. Serwisant potwierdził, że celowa robota producenta ze skracaniem żywotności produktu ale no bez przesady , żeby wyliczyć co do miesiąca okres pracy to nie dość , że strata to jeszcze wkurwienie człowieka ogarnia. -- PZDR DarkDaro __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4835 (20100204) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-02-04 18:04:29 | |
Autor: Roman Rumpel | |
PopsutyTV o dużejwartości dwa mies iące po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-04 17:49, DarkDaro pisze:
Możesz podać markę?S A M S U N G A świstak aż sie meczy od tego zawijania. Kupowałem plazmę Samsunga. Była akurat opcja przedłużenia za dopłatą gwarancji o 2 lata. Twój serwisant stwierdzi pewnie, że w tym momencie sprzedawca przełącza taki pstryk, żeby telewizor wiedział, kiedy się zepsuć? -- Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek, tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez adwokata, chyba że obwiniony nie miał pełnomocnika w postępowaniu nakazowym. Ewentualnie spróbuj wnieść zażalenie na działalność kuratora do prezesa Sądu. Wtedy jest pewna szansa, że sąd zwróci wniosek i otrzymasz tytuł wykonawczy. (C) by ~przypadek |
|
Data: 2010-02-04 18:13:14 | |
Autor: Maddy | |
PopsutyTV o duĹźejwartoĹci dwa miesiÄ c e po gwarancji! | |
W dniu 04-02-2010 17:49, DarkDaro pisze:
MoĹźesz podaÄ markÄ?S A M S U N G UwaĹźam, Ĺźe to Ĺwiadczy o niesamowitym zaawansowaniu technologicznym Samsunga. Ĺťeby tak wyliczyÄ, Ĺźe coĹ tam w TV padnie w 25 miesiÄ cu uĹźywania. To jest wyĹźsza szkoĹa jazdy! -- *** Stosujesz sie do powyĹźszych teorii na wĹasnÄ odpowiedzialnoĹÄ *** Magdalena "Maddy" WoĹoszyk JID maddy@esi.com.pl GG: 5303813 |
|
Data: 2010-02-05 23:46:53 | |
Autor: robertcb | |
PopsutyTV o duĹźejwartoĹci dwa miesiÄ ce po gwarancji! | |
UwaĹźam, Ĺźe to Ĺwiadczy o niesamowitym zaawansowaniu technologicznym Samsunga. Ĺťeby tak wyliczyÄ, Ĺźe coĹ tam w TV padnie w 25 miesiÄ cuuĹźywania.
wystarczy coś w rodzaju czipa z zegarem, np jak BIOS z baterią podtrzymującą, i odpowiednio zaprogramowana akcja np po 25 miesiacach -- |
|
Data: 2010-02-08 05:58:57 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PopsutyTV o duĹźejwartoĹci dwa miesiÄ ce po gwarancji! | |
On 2010-02-05, robertcb@poczta.onet.pl <robertcb@poczta.onet.pl> wrote:
[...] wystarczy coś w rodzaju czipa z zegarem, np jak BIOS z baterią podtrzymującą, i odpowiednio zaprogramowana akcja np po 25 miesiacach Po 25 miesiącach od czego? Wypuszczenie TV z magazynu? :) -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2010-02-08 09:29:43 | |
Autor: Dominik & Co | |
PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Wojciech Bancer rzecze:
wystarczy coś w rodzaju czipa z zegarem, np jak BIOS z baterią podtrzymującą, i odpowiednio zaprogramowana akcja np po 25 miesiacach Przestawienia z trybu SKLEP/DEMO w tryb DOM/STANDARD ;-) -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2010-02-04 02:04:12 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwara ncji! | |
On Wed, 3 Feb 2010, Czabu wrote:
Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał Gdzie Ty tę bajkę widzisz? :O Jeszcze się publicznie chwalą, że zbierają te dane, mają na to certyfikaty, całkiem drogie w uzyskaniu :> "ISO 9000", jakoś tak to się nazywa ;) (owszem, toto NIE ustanawia wymogów *poprawiania* jakości, służy do jej *kontroli*! - a jak kto wykorzysta zebrane dane, to już jego sprawa, obniżanie żywotności też jest "wykorzystaniem zgodnym ze standardem") pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2010-02-03 17:21:44 | |
Autor: Czabu | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwara ncji! | |
Użytkownik "DarkDaro" <d-j1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkbv8n$7je$1inews.gazeta.pl...
Zepsuł mi się TV 50 cali za 5000zł dwa miesiące po gwarancji (2 lata GW ). Pech. Kupując telewizor myślałeś, że gwarancja jest dłuższa? Serwisant orzekł, że trzeba wymienić panel co przekracza koszt nowego TV. Poszukaj innego serwisu. Nie musi być autoryzowany. Poszukaj samego panelu, np. na forum elektroda.pl - tam pojawiają się ludzie, którzy sprzedają matryce nowe i używane. Czy mogę coś w tej sprawie zrobić ? Producent określa żywotność sprzętu na kilka tysięcy godzin, "Żywotność" o której piszesz, to uśrednione wartości. Żaden producent nie traktuje tego parametru poważnie. prawdopodobnie sprzęt jest powystawowy o czym nie wiedziałem w chwili zakupu. IMO w tej chwili to już niewiele zmienia. Trzeba było to sprawdzać przy zakupie. Udowodnienie tego teraz jest praktycznie niemożliwe. Panel typu plasma może działać dużo dłużej niż działał Dobrze napisałeś. Może. Nie musi. Producent zagwarantował, że dwa lata będzie działał i słowa dotrzymał. a ja wciąż muszę spłacać raty !. Proszę o pomoc Trzeba było o tym myśleć, kiedy się zaciągało kredyt. Dobra nauka na przyszłość. Przy zakupie nie zastanawiałeś się, co będzie jak gwarancja minie, a sprzęt się popsuje? Ja kupuje elektronikę tylko taką, której nie będzie mi żal po okresie gwarancji wyrzucić. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4831 (20100203) __________ Wyłącz ten badziew. Pozdrawiam Czabu |
|
Data: 2010-02-03 21:02:38 | |
Autor: Animka | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-03 17:21, Czabu pisze:
Użytkownik "DarkDaro"<d-j1@gazeta.pl> napisał w wiadomości Trzeba było o tym myśleć, kiedy się zaciągało kredyt. Dobra nauka na A rękojmia jakaś pogwarancyjna się nie należy? Może na tym papierku gwarancyjnym jest tam napisane na ten temat. Można też zadzwonić na infolinię do producenta i poprosić o informację. -- animka |
|
Data: 2010-02-03 21:45:19 | |
Autor: Przemysław Bernat | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
Dnia Wed, 03 Feb 2010 21:02:38 +0100, Animka napisał(a):
A rękojmia jakaś pogwarancyjna się nie należy? Może na tym papierku gwarancyjnym jest tam napisane na ten temat. Można też zadzwonić na infolinię do producenta i poprosić o informację. A może należy się rękojmia po rękojmi po rękojmi pogwarancyjnej? Bez żartów! Była gwarancja - termin upłynął, była rękojmia (lub ochrona z ustawy o sprzedaży konsumenckiej) - termin upłynął. Sprzęt się popsuł i nie ważne, że kosztował 5000 i był na raty: koszty naprawy nie interesują ani sprzedawcy, ani gwaranta. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-02-03 22:17:44 | |
Autor: Czabu | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwara ncji! | |
Użytkownik "Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:11r4pqnsie8r3$.1qucuhdgdw5ex.dlg40tude.net... A może należy się rękojmia po rękojmi po rękojmi pogwarancyjnej? Bez Szkoda Twojego trudu na tłumaczenie. Ta trolica i tak nie zrozumie... Pozdrawiam Czabu |
|
Data: 2010-02-04 01:44:53 | |
Autor: Animka | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-03 21:45, Przemysław Bernat pisze:
Dnia Wed, 03 Feb 2010 21:02:38 +0100, Animka napisał(a): Mnie po upłynięciu gwarancji w ramach rękojmi przyjęto do naprawy miniwieżę Philipsa ( transport kurierski na koszt sklepu). Dlatego napisałam parę słów w tym temacie. -- animka |
|
Data: 2010-02-04 06:36:12 | |
Autor: spp | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-04 01:44, Animka pisze:
Mnie po upłynięciu gwarancji w ramach rękojmi przyjęto do naprawy A co w tym dziwnego? Tzn. jest dziwne - jeżeli Tobie to raczej jako niezgodność z umową (a nie rękojmia) i na to jest dwa lata. Gwarancja mogła być tygodniowa (albo roczna). -- spp |
|
Data: 2010-02-03 20:20:24 | |
Autor: pwz | |
PopsutyTV o duĹźej wartoĹci dwa miesiÄ c e po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-03 14:55, DarkDaro pisze:
Witam(...) Podaj przynajmniej, jakiej marki jest ten tv - przynajmniej ludzie bÄdÄ wiedzieli, ktĂłrej firmy siÄ wystrzegaÄ... pwz |
|
Data: 2010-02-03 20:59:24 | |
Autor: Czabu | |
PopsutyTV o duĹźej wartoĹci d wa miesiÄ ce po gwarancji! | |
UĹźytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisaĹ w wiadomoĹci news:hkci9s$8d1$1news.onet.pl... Podaj przynajmniej, jakiej marki jest ten tv - przynajmniej ludzie bÄdÄ wiedzieli, ktĂłrej firmy siÄ wystrzegaÄ... Przy takim podejĹciu jak Twoje, to dowolnej... Jak moĹźna wyrabiaÄ sobie opiniÄ na podstawie relacji jednego uĹźytkownika? Pozdrawiam Czabu |
|
Data: 2010-02-03 21:51:35 | |
Autor: Budzik | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Osobnik posiadający mail grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
nie mozna.Podaj przynajmniej, jakiej marki jest ten tv - przynajmniej ludzie będą wiedzieli, której firmy się wystrzegać... Dlatego na stronach typu co kupic, ceneo itp. powinno sie wpisywac duzo wiecej ludzi. I, jak rozumiem, taka była motywacja wypowiedzi pwz. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Wolność to tylko jeszcze jedno słowo dla tych, którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin |
|
Data: 2010-02-03 23:56:22 | |
Autor: Czabu | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwara ncji! | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:03022010.44CA7500budzik61.poznan.pl... I, jak rozumiem, taka była motywacja wypowiedzi pwz. Motywację rozumiem. Prośby już nie. Dalej będę się upierał, że prośba o informację jakiego producenta jest zepsuty telewizor jest bez sensu, szczególnie na tej grupie i w takim celu. Niechby pwz odesłał niezadowolonego klienta właśnie na jakieś ceneo, czy inne podobne portale wtedy to miałoby sens. Pozdrawiam Czabu |
|
Data: 2010-02-04 06:38:37 | |
Autor: pwz | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-03 23:56, Czabu pisze:
Motywację rozumiem. Prośby już nie. Dalej będę się upierał, że prośba o Opinie na ceneo itp. serwisach są dla mnie średnio wiarygodne i mało użyteczne, ponieważ: 1. nie mam 100% gwarancji/wiedzy, kto na nich dokonuje wpisów; czy nie jest to sam właściciel ocenianego sklepu? 2. wolę zasięgać wiedzy "u źródła" - im więcej opinii na różnych forach/grupach dyskusyjnych, tym bardziej pełny i bardziej pewny (wiarygodny) obraz; 3. na ceneo itp. ocenia się _sklep_ - obsługę w trakcie dokonywania zakupów oraz ewentualnie sprzęt _tuż po_ jego dokonaniu, a nie np. tuż po zakończeniu gwarancji; 4. zależy mi przede wszystkim na doświadczeniach innych ludzi po dłuższym czasie użytkowania sprzętu, a nie tuż po jego kupieniu, kiedy np. TV pachnie nowością i jeszcze nie implodował. Teraz już wszystko rozumiesz? I dlatego w dalszym ciągu chciałbym wiedzieć, z jakim modelem TV twórca niniejszego wątku ma opisywany problem. Zastanawiając się np. nad kupnem podobnego telewizora będę mógł wziąć pod uwagę nie tylko opis ze strony producenta/sprzedawcy. Howgh! pwz |
|
Data: 2010-02-04 08:57:56 | |
Autor: Budzik | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Użytkownik pwz pwz@onet.eu ...
Opinie na ceneo itp. serwisach są dla mnie średnio wiarygodne i mało użyteczne, ponieważ: wszystko fajnie, tylko ze to nieprawda. Na ceneo jak najbardziej oceniasz sam towar, nie wybierajac w jakim sklepie go kupiłes. No chyba ze cos sie przez ostatni rok zmieniło. |
|
Data: 2010-02-04 10:52:07 | |
Autor: pwz | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-04 09:57, Budzik pisze:
Użytkownik pwz pwz@onet.eu ... A przeczytałeś dokładnie, co napisałem? Vide: pkt. 3. i 4. pwz |
|
Data: 2010-02-04 21:57:40 | |
Autor: Budzik | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Użytkownik pwz pwz@onet.eu ...
3. na ceneo itp. ocenia się _sklep_ - obsługę w trakcie dokonywania sorry, nie doczytałem. Nadal jednak nie wiem, dlaczego uwazasz, ze w pierwszej kolejnosci ocenia sie sklep a dopiero "ewentualnie" sprzet. I co stoi na przeszkodzie, aby "sprzet" ocenic po dwóch latach? |
|
Data: 2010-02-04 09:22:18 | |
Autor: Czabu | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwara ncji! | |
Użytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisał w wiadomości news:hkdmh1$nb5$1news.onet.pl... Teraz już wszystko rozumiesz? I dlatego w dalszym ciągu chciałbym wiedzieć, z jakim modelem TV twórca niniejszego wątku ma opisywany problem. Zastanawiając się np. nad kupnem podobnego telewizora będę mógł wziąć pod uwagę nie tylko opis ze strony producenta/sprzedawcy. I dalej się upierasz, że stojąc przed wyborem telewizora będziesz brał na poważnie pod uwagę opinię/historię _jednego_ rozżalonego użytkownika, który pisał na grupę dyskusyjną traktującą luźno o prawie? Jaka jest wartość tej informacji? Nie wiesz jaka ilość takiego telewizora została sprzedana, nie wiesz, czy ten user używał sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, nie wiesz co tak naprawdę odpowiedział serwis, itp. Przy takim podejściu nie będziesz w stanie kupić _żadnego_ telewizora, bo prawdopodobnie każdy model ma jakiegoś niezadowolonego użytkownika. Na każdą serię produkcji przypada jakaś ilość awarii, większa lub mniejsza. Żeby ocenić jakość należy rozpatrywać stosunek wyprodukowanej/sprzedanej ilości do awarii, wtedy można jakieś miarodajne dane brać pod uwagę. Co więcej, nawet jak autor wątku poda Ci model i producenta, to z dużym prawdopodobieństwem, ten model już jest niedostępny na rynku (pisał że ma ponad dwa lata). Następca może mieć zupełnie inną matrycę, która np. już się nie psuje po dwóch latach. Wg swojej teorii skreślisz producenta, mimo, że być może nowe TV tej firmy są znacznie lepsze. Teraz już rozumiesz, dlaczego Twoje pytanie w tym wątku jest bez sensu? Pozdrawiam Czabu |
|
Data: 2010-02-04 09:58:08 | |
Autor: pwz | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
W dniu 2010-02-04 09:22, Czabu pisze:
I dalej się upierasz, że stojąc przed wyborem telewizora będziesz brał(...) Nie. takich opinii w sieci jest wiele. To kolejna do zbioru opinii. I bardziej polegam na takich rozsianych w sieci opiniach pojedynczych użytkowników, aniżali na zmasowanym ataku marketoidów. pwz |
|
Data: 2010-02-04 16:45:17 | |
Autor: Marcin Debowski | |
PopsutyTV o duĹźej wartoĹci dwa miesiÄ ce po gwarancji! | |
On 2010-02-04, Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
I dalej się upierasz, że stojąc przed wyborem telewizora będziesz brał na poważnie pod uwagę opinię/historię _jednego_ rozżalonego użytkownika, który pisał na grupę dyskusyjną traktującą luźno o prawie? Jaka jest wartość tej Niepotrzebnie zakładasz, że wszyscy to idioci. To jest tak, jak z mówieniem o dowolnej złej rzeczy - jak nikt nic nie będzie mówił to nic nie będzie wiadomo a problem sam nie zniknie. Jak się będzie mówilo, to jesli przypadków będzie więcej to najczęściej ułożą się w jakąś całość. Kazdy może sobie to sam ocenić i nikt zapewne nie zrobi tego na podstawie jednego przykładu. -- Marcin |
|
Data: 2010-02-04 00:27:09 | |
Autor: Daniel Chlodzinski | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gw arancji! | |
On 3 Lut, 14:55, "DarkDaro" <d...@gazeta.pl> wrote:
Witam Dobra to napisz jeszcze jaka plazma tak sie psuje ? Panasonic czy samsung ? Daniel |
|
Data: 2010-02-04 17:57:35 | |
Autor: DarkDaro | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Dobra to napisz jeszcze jaka plazma tak sie psuje ? Panasonic czysamsung ? hehehe, SAMSUNG Unikać jak ognia. Mam jeszcze plasmę 42 cale LG i już jest 5 miesięcy po gwarancji i nadal (odpukać) działa. Aha i jeszcze wkurzę kilku ludzi ale LG też kupiłem na 18 rat ! I możecie pisać sobie, że mnie nie stać. Dzięki wszystkim za konkretne informacje. Jutro jadę do drugiego serwisu. -- PZDR DarkDaro __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4835 (20100204) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-02-04 21:57:49 | |
Autor: Budzik | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! | |
Użytkownik DarkDaro d-j1@gazeta.pl ...
Aha i jeszcze wkurzę kilku ludzi ale LG też kupiłem na 18 rat ! jak to TEŻ? Poprzedni spłacasz ponad 2 lata, wiec to raczej troche wiecej rat niz 24. I o co chodzi z tym wkurzaniem? |
|
Data: 2010-02-04 10:37:54 | |
Autor: Olek Kwas | |
PopsutyTV o dużej wartości dwa mies iące po gwarancji! | |
DarkDaro pisze:
Zepsuł mi się TV 50 cali za 5000zł dwa miesiące po gwarancji (2 lata GW ). (...) Producent określa żywotność sprzętu naMoże, ale nie musi. Dlatego gwarancja jest na 2 lata, a nie na 5 lub 10. Być może w menu serwisowym telewizora znajdziesz opcję, która pozwoli na wyświetlenie czasu pracy. Wątpię jednak żeby był to argument po upływie gwarancji. AK |