Popularno艣膰 drukarek laserowych

Data: 2013-06-06 14:44:47
Autor: JanuszWo
Popularno艣膰 drukarek laserowych
Witam!
Jestem po spotkaniu z serwisantem od mojej drukareczki hp laserjet 2420dn. Twierdzi艂 on, 偶e tonery do mojej drukarki s膮 coraz rzadsze. Prawda to? Czy chce mi wcisn膮膰 now膮 drukark臋? Jakie drukarki laserowe mono (najlepiej hp) rokuj膮 teraz najlepiej? Chodzi mi o dost臋pno艣膰 zamiennik贸w w trwa艂o艣膰 samej drukarki.
Pozdrawiam - JanuszWo
--
popraw gaz w adresie

Data: 2013-06-06 15:00:54
Autor: Michoo
On 06.06.2013 14:44, JanuszWo wrote:
Witam!
Jestem po spotkaniu z serwisantem od mojej drukareczki hp
laserjet 2420dn. Twierdzi艂 on, 偶e tonery do mojej drukarki s膮
coraz rzadsze.

A zu偶ywasz go a偶 tyle?

Jakie drukarki laserowe mono (najlepiej hp) rokuj膮 teraz
najlepiej? Chodzi mi o dost臋pno艣膰 zamiennik贸w w trwa艂o艣膰 samej
drukarki.

Szczerze m贸wi膮c drukarki laserowe poleasingowe s膮 dost臋pne w cenach podobnych jak materia艂y eksploatacyjne do nich. Ja kupi艂em jaki艣 czas temu toner 'generic HP' za 35z艂 i sypi臋 do 2100m (za kt贸r膮 da艂em ~150z艂) przez dziur臋 w pojemniku. Jak padnie b臋ben to kupi臋 nowy za jakie艣 120z艂 i znowu b臋d臋 sypa艂 toner ze s艂oika.

Michoo

Data: 2013-06-06 18:57:08
Autor: Tom
W dniu 2013-06-06 14:44, JanuszWo pisze:
Witam!
Jestem po spotkaniu z serwisantem od mojej drukareczki hp
laserjet 2420dn. Twierdzi艂 on, 偶e tonery do mojej drukarki s膮
coraz rzadsze.

Co oznacza rzadsze? Chodzi o konsystencj臋 czyli ci臋偶ar czy te偶 rzadko艣膰 na wyst臋powania na rynku?

T.

Data: 2013-06-06 19:17:36
Autor: JanuszWo
Tom wrote:

laserjet 2420dn. Twierdzi艂 on, 偶e tonery do mojej drukarki s膮
coraz rzadsze.

Co oznacza rzadsze? Chodzi o konsystencj臋 czyli ci臋偶ar czy te偶
rzadko艣膰 na wyst臋powania na rynku?

Chodzi艂o o rzadko艣膰 wyst臋powania, nie konsystencj臋.
Pozdrawiam - JanuszWo
--
popraw gaz w adresie

Data: 2013-06-06 19:38:22
Autor: Tom
W dniu 2013-06-06 19:17, JanuszWo pisze:

Chodzi艂o o rzadko艣膰 wyst臋powania, nie konsystencj臋.

Wystarczy, 偶e np. wpiszesz has艂o na allegro a sam si臋 przekonasz o rzadko艣ci wyst臋powania tego tonera ;) Swoj膮 drog膮 dop贸ki nie masz problemu z zakupem toneru lub jego cen膮 to w og贸le nie ma sensu si臋 tym przejmowa膰.

T.

Popularno艣膰 drukarek laserowych