Popularny jak Budka

Data: 2016-02-09 18:46:47
Autor: u2
Popularny jak Budka
http://wpolityce.pl/polityka/259260-lodzianie-poznali-sie-na-platformie-na-spotkanie-z-borysem-budka-przyszla-jedna-osoba

To kiepski prognostyk dla Platformy Obywatelskiej przed jesiennymi wyborami. Jak informuje Super Express”,  na spotkanie z ministrem sprawiedliwości Borysem Budką w Łodzi przyszła tylko jedna osoba. Nie pomógł nawet legendarny bramkarz grający w drużynie Ewy Kopacz - Jan Tomaszewski.

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-10 06:34:17
Autor: Lucenty
PiSdzielcy już padli ? Re: Popularny ...
[...]

To co ?  PiSdzielcy już padli ? Znów wybory jesienią ?

Data: 2016-02-10 07:41:56
Autor: Chiron

Użytkownik "Lucenty" <lonkow@op.pl> napisał w wiadomości news:56bacbfd$0$660$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mama wie, że tu pisujesz?

--

Chiron

Data: 2016-02-10 09:50:57
Autor: Lucenty
Ustawa inwigilacyjna. Re: PiSdzielcy
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości

Chiron

PiSdzielcy zadbali żeby służby, policja wiedziały że ja tu pisuję,
co pisuję, żeby każdego można było śledzić w internecie bez postanowienia
sądu.
PiSdzielców Ustawa inwigilacyjna już weszła w życie.

Data: 2016-02-10 04:03:14
Autor: Vernon L. Pinkley
Ustawa inwigilacyjna. Re: PiSdzielcy
uytkownik Lucenty napisa:

PiSdzielcw Ustawa inwigilacyjna ju wesza w ycie.

Ale podobno tak nakaza TK, gdyby pis
nie wykona, wtedy by si dar jak to
pis nie stosuje si do orzecznictwa trybunau.

Takie szczekanie peo.

Data: 2016-02-20 22:07:59
Autor: Olkowik
Ustawa inwigilacyjna. Re: PiSdzielcy
Uytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisa w
wiadomoci news:0c788d93-b6ce-47fa-8448-0f0d1a943f39googlegroups.com...
uytkownik Lucenty napisa:

PiSdzielcw Ustawa inwigilacyjna ju wesza w ycie.
==========
Ale podobno tak nakaza TK,

TK nie nakazywal inwigilowa bez nadzoru sdowego.
Teraz PiS inwigiluje wszystko i wszystkich kiedy zechce,
wszystko pod nadzorem superpolicmajstra pisdzielskiego.

Data: 2016-02-10 10:03:30
Autor: Chiron

Użytkownik "Lucenty" <lonkow@op.pl> napisał w wiadomości news:56bafa06$0$22820$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wyciąłeś to, co napisałem- posłużyłeś się moim postem- aby splunąć jadem w kierunku PiS. Tymczasem nie o tym pisałem- ani o czymkolwiek, co miałoby z PiS wspólnego. Jesteś manipulatorem. I- mam takie przekonanie- gimbusem.
Powtarzam pytanie: czy twoja mam wie, że tu pisujesz?

--

Chiron

Data: 2016-02-10 12:27:00
Autor: Lucenty

[...]

Istotne jest to, że PiSdzielcy wiedzą co ja pisuję w internecie.
Wiedzą także co wszyscy pisują w internecie.
Po to uchwalili ustawę inwigilacyjną, żeby wiedzieć co każdy robi
w internecie.
Trybunał Konstytucyjny mógłby unieważnić taką ustawę, ale PiSdzielcy
ubezwłasnowolnili Trybunał; Duduś im to przyklepał.

Data: 2016-02-10 14:59:53
Autor: Chiron

Użytkownik "Lucenty" <lonkow@op.pl> napisał w wiadomości news:56bb1e9b$0$688$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po raz kolejny pokazujesz, że rozmówca nie jest ci potrzebny wcale. Dlaczego wycinasz to, co ja napisałem i cały czas powtarzasz te swoje brednie- które przede wszystkim nie stanowią żadnego tematu. Zapytam jeszcze raz:
Czy twoja mama wie, że tu pisujesz? Czy jesteś gimbusem?

--

Chiron

Data: 2016-02-10 16:05:49
Autor: Lucenty
Operatorzy nie wiedzą. Re: Ustawa inwigilacyjna.

[...]

Cały czas ci piszę kto wie że ja tu PiSuję, ale do ciebie
to nie dociera. Masz jakieś uczulenie na PiS i natychmiast
przestajesz rozumieć.
PiSdzielcy nakazali operatorom uruchomić stałe łącza do PiSdzielskich
kontrolerów i nawet operatorzy nie wiedzą jakie dane PiSdzielcy  pobieraja.
Takie działanie umożliwia PiSdzielcom ustawa inwigilacyjna, która
weszła w życie od ostatniej niedzieli.
Teraz PiSdzielcy wiedzą wszystko co dzieje się w internecie.

Data: 2016-02-10 20:16:27
Autor: Chiron

Użytkownik "Lucenty" <lonkow@op.pl> napisał w wiadomości news:56bb5213$0$22839$65785112news.neostrada.pl...
[...]

OK- to zwal sobie konia, wypij butelkę kropli walerianowych- i wróć. Powinno cię uspokoić. Jak nie- możesz to zawsze powtórzyć

--

Chiron

Data: 2016-02-10 21:47:24
Autor: Lucenty
Operatorzy nie wiedzą.

[...]

Mamusia ci tak zawsze doradza ?

Data: 2016-02-11 08:59:42
Autor: Chiron
Operatorzy nie wiedzą.

Użytkownik "Lucenty" <lonkow@op.pl> napisał w wiadomości news:56bba1ec$0$679$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie pisz tu, bo Zielone Rudzielce z planety Keypax żywią się informacjami z internetu, aby potem we śnie prześladować ich autorów

--

Chiron

Data: 2016-02-11 04:41:04
Autor: stevep
Operatorzy nie wiedz. Re: Ustawa inwigila cyjna.
W dniu .02.2016 o 20:16 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

Uytkownik "Lucenty" <lonkow@op.pl> napisa w wiadomoci  news:56bb5213$0$22839$65785112news.neostrada.pl...
Uytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisa w wiadomoci

Uytkownik "Lucenty" <lonkow@op.pl> napisa w wiadomoci
Uytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisa w wiadomoci

Uytkownik "Lucenty" <lonkow@op.pl> napisa w wiadomoci
Uytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisa w wiadomoci

PiSdzielcy zadbali eby suby, policja wiedziay e ja tu pisuj,
co pisuj, eby kadego mona byo ledzi w internecie bez
postanowienia
sdu.
PiSdzielcw Ustawa inwigilacyjna ju wesza w ycie.

Istotne jest to, e PiSdzielcy wiedz co ja pisuj w internecie.
Wiedz take co wszyscy pisuj w internecie.
Po to uchwalili ustaw inwigilacyjn, eby wiedzie co kady robi
w internecie.
Trybuna Konstytucyjny mgby uniewani tak ustaw, ale PiSdzielcy
ubezwasnowolnili Trybuna; Dudu im to przyklepa.

Cay czas ci pisz kto wie e ja tu PiSuj, ale do ciebie
to nie dociera. Masz jakie uczulenie na PiS i natychmiast
przestajesz rozumie.
PiSdzielcy nakazali operatorom uruchomi stae cza do PiSdzielskich
kontrolerw i nawet operatorzy nie wiedz jakie dane PiSdzielcy  pobieraja.
Takie dziaanie umoliwia PiSdzielcom ustawa inwigilacyjna, ktra
wesza w ycie od ostatniej niedzieli.
Teraz PiSdzielcy wiedz wszystko co dzieje si w internecie.

OK- to zwal sobie konia, wypij butelk kropli walerianowych- i wr.  Powinno ci uspokoi. Jak nie- moesz to zawsze powtrzy

--

Chiron

Sam ju to zrobie?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-11 10:00:11
Autor: Lucenty
Operatorzy nie wiedzą.
[...]

Mamusia dobrze ci poradziła. Ona najlepiej wie, że nie stać cię na nic
więcej. Idź i zrób to jeżeli jeszcze nie zrobiłeś.
 Zwal sobie konia, wypij butelkę kropli walerianowych. Powinno