Popychacz sprzęgła Yamaha Fzr 600 3He

Data: 2013-02-13 11:59:47
Autor: olo344
Popychacz sprzęgła Yamaha Fzr 600 3He
Witam serdecznie.
Otóż mam mały problem z moim nowym nabytkiem wspomnianym w temacie. Sprzęgło działa normalnie, lecz popychacz który chodzi w wałku jest piłowany przy wyjściu z bloku silnika, otwór przez który wychodzi popychacz został nie wiadomo w jaki sposób powiększony przez popychacz.Luz na wałku sprzęgła jest nie wielki. Nowy popychacz ścięło równo z karterem. /Sprzęgło sprawdzane, składane wg manuala.    Szukałem czegoś w sieci, podobnych problemów lecz nic nie znalazłem, więc zgłaszam się tutaj z myślą że ktoś z Was maił podobny problem.

Popychacz sprzęgła Yamaha Fzr 600 3He