Data: 2012-10-15 23:57:37 | |
Autor: PiteR | |
Popychacze zaworowe KXMK - warto ? | |
na ** p.m.s ** Excite pisze tak:
Na allegro są do kupna za 16zł/szt a oryginały INA po 35zł/szt więc różnica w cenie przy 16szt jest spora. znasz to przysłowie ;) jak to szło chytry dwa razy płaci? -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-10-16 01:02:57 | |
Autor: Excite | |
Popychacze zaworowe KXMK - warto ? | |
W dniu 2012-10-15 23:57, PiteR pisze:
znasz to przysłowie ;) Dlatego właśnie pytam czy jest to bubel. Popychacz (szklanka) to jednak proste urządzenie i jest taka możliwość że najtańszy zamiennik wytrzyma przynajmniej połowę żywotności oryginału a to już uznał bym za sukces przy takiej różnicy w cenie. Kiedyś do innego auta kupowałem świece Iskra które też były ponad dwa razy tańsze od NGK a mimo to silnik chodził idealnie. Amortyzatory Hart i Magnum działają idealnie a kosztowały 1/3 ceny markowych tak że chyba nie jest to reguła że tanie musi być bublem. |
|
Data: 2012-10-16 01:22:14 | |
Autor: PiteR | |
Popychacze zaworowe KXMK - warto ? | |
na ** p.m.s ** Excite pisze tak:
Popychacz (szklanka) to jednak proste urządzenie i jest taka Wiesz mniejsza o trwałość ale jakby choć jeden z 16 zacząłby mi cykać po miesiącu to zdejmowanie powtórne wałków nie uśmiechałoby mi się. w ogóle to dlaczego chcesz wymieniać? Próbowałeś zmieniać oleje na inne? Czasem to pomaga jak w moim przypadku z helix (żółty) 15W40 na mobil 15W40 -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-10-16 02:06:51 | |
Autor: Excite | |
Popychacze zaworowe KXMK - warto ? | |
W dniu 2012-10-16 01:22, PiteR pisze:
w ogóle to dlaczego chcesz wymieniać? Próbowałeś zmieniać oleje na Silnik będzie miał robiony mały remont, wymiana uszczelniaczy i prowadnic zaworowych, docieranie gniazd, honowanie, wymiana pierścieni tłokowych i rozrządu. Więc tak przy okazji dobrze by było wymienić też popychacze które mają już przejechane 210tyś km i klepanie choć nie jest bardzo mocne to jednak głośniejsze niż przy w 100% sprawnych popychaczach (Opel zaleca wymianę popychaczy przy o ile pamiętam 180tyś km). Oleje już różne były próbowane, Mobil 10W40, Mineralny Lotos 15W40, GM 5W30 i 10W40 ale na żadnym nie było idealnie. Dodatek Liqui Moly które miał wyciszać popychacze w ogóle nic nie zmienił poza tym że pozbyłem się trochę pieniędzy. Chyba zamiast kupować te niemarkowe w ciemno postawię na sprawdzone INA tylko nie będę wymieniał wszystkich. Mechanik twierdzi że jest w stanie sprawdzić które popychacze są najbardziej zużyte więc chyba będzie to mniej ryzykowane niż pakowanie tam kompletu "made in China". |
|