Pora na dotykowca - może HTC ?

Data: 2010-11-05 21:03:05
Autor: BearBag
Pora na dotykowca - może HTC ?
Od wielu lat uzywam dużych telefonów wiec rozmiar nie jest dla mnie
problemem a wrecz koniecznością (lubie duże ekrany). OStatnio długo miałem nokie E63 z pełna klawiaturą qwerty i tel naprawde
udany i z dobrą baterią (do 4dni jesli sie nie szaleje).
Pora jednak chyba na coś dotykowego najlepiej z Androidem (ludzie chwalą),
wpadło mi w oko kilka modeli HTC chwalonych za wykokanie i dobre
rozwiązania softowe. Co myślicie od HTC WIldfire, Hero albo Diamond ? bo na
Desire mnie nie stać. Wadą tych telefonów jest na pewno bateria, na pewno
będzie krócej niż w Nokii. Ogólnie szukam czegoś do 700-800zł z dobrym ekranem, Adroidem i nie
najgorszą baterią (dwa dni to mus).
Pozdrawia BearBag...

Pora na dotykowca - może HTC ?