Pora偶ka PO w Elbl膮gu

Data: 2013-07-08 14:42:53
Autor: xantiros
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
艢miech na sali jak si臋 s艂ucha zwolennik贸w PiS, ze to PO ponios艂o kl臋sk臋 w Elbl膮gu, r贸偶nica chyba wynosi 3-4% g艂os贸w.

Dziwne natomiast jest to i偶 jak Komorowski wygrywa艂 z Kaczy艅skim, to Jaro ju偶 pora偶ki nie poni贸s艂 tylko sukces chocia偶 przewaga Bronka by艂a wi臋ksza.

Wynik w Elbl膮gu 艣wiadczy tylko o jednym, PiS nie ma szans na rz膮dzenie samodzielne, przy frekwencji 34% nawet ich 偶elazny elektorat ola艂 wybory.

Data: 2013-07-08 10:13:37
Autor: Grzegorz Z.
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
Dnia Mon, 08 Jul 2013 14:42:53 +0200, xantiros napisa艂(a):

艢miech na sali jak si臋 s艂ucha zwolennik贸w PiS, ze to PO ponios艂o kl臋sk臋 w Elbl膮gu, r贸偶nica chyba wynosi 3-4% g艂os贸w.

Przesta艂e艣 m艂ody g艂osowa膰 na PO czy dupa piecze od rana i chcesz si臋
jako艣 pocieszy膰?

Czekaj膮c wczoraj na cho膰by przybli偶one wyniki elbl膮skiej elekcji, na
"czerwonym pasku鈥 jednej z telewizji informacyjnej zobaczy艂em wynik jednego
z napr臋dce zorganizowanych w mie艣cie sonda偶y oraz komentarz kandydatki
Platformy Obywatelskiej, kt贸rej dawa艂 on do艣膰 wyra藕ne zwyci臋stwo. Pani
Gelert zapowiada艂a, 偶e dzi臋ki temu zwyci臋stwu Platforma ma okazj臋 pokaza膰
鈥瀒nn膮 twarz鈥.

To, oraz 鈥瀏or膮ce鈥 komentarze zwolennik贸w PO, pojawiaj膮ce si臋 w formie notek
czy g艂os贸w w dyskusji na forach ju偶 po podaniu szacunkowych wynik贸w,
przekonuj膮ce s艂owami pokonanej Gelert 偶e PO 鈥瀗ie ponios艂a pora偶ki lecz nie
zwyci臋偶y艂a鈥 to znakomity punkt wyj艣cie by z tej 鈥瀒nnej twarzy鈥 Platformy
wyci膮gn膮膰 par臋 wniosk贸w.

Wbrew dobrej minie kandydatki PO, wynik wybor贸w to kl臋ska tej partii. I to
rozumiana dwojako. Po pierwsze przegra艂a ona i utraci艂a w艂adz臋 w miejscu, w
kt贸rym by艂o to nie do pomy艣lenia. Co pokazuje, 偶e urok osobisty Tuska,
desant ministr贸w, otwieranie w 艣wietle kamer 鈥瀗owych dom贸w鈥 ju偶 nie dzia艂a
tak, jak powinno. To dobrzy komentarz do wyra偶onej ze spora pewno艣ci膮
siebie opinii szefa PO i premiera, 偶e do 2015 r. 鈥瀕os si臋 musi odmieni膰鈥.

Po drugie to sprawa 鈥瀞i艂y ra偶enia鈥 wspomnianej przez Gelert 鈥瀒nnej twarzy
PO鈥. Ju偶 po I turze wybor贸w, w kt贸rej Wilk pokona艂 Gelert circa 10 punktami
procentowymi, pojawi艂y si臋 g艂osy, wskazuj膮ce, 偶e ostatecznie wygra膰 mo偶e
kandydatka z drugiego miejsca. Nie by艂y one, w tym do艣膰 g艂o艣ne i skutkuj膮ce
sporym odzewem w Salonie 24 kalkulacje J. F. Libickiego, pozbawione logiki.
Kiedy zatem uruchomiona zosta艂a akcja 鈥濲arucka bis鈥 i ujawniono 鈥瀟a艣my
prawdy鈥, by艂em przekonany, 偶e mo偶e si臋 to Platformie i jej kandydatce uda膰.
Inaczej ni偶 wi臋kszo艣膰, na wspomniany, przeprowadzony po amatorsku sonda偶
jednego z miejscowych portali patrzy艂em jako na co艣 ca艂kiem
prawdopodobnego. A mo偶e i pewnego.

Te 3 punkty procentowe na korzy艣膰 Wilka, uzyskane mimo pokazania przez PO
鈥瀒nnej twarzy鈥 to tak naprawd臋 nokaut. Pokazuj膮cy, 偶e mo偶liwo艣ci partii
Tuska, do艣膰 urozmaicone w formie, maj膮 coraz mniejsz膮 skuteczno艣膰 i,
powiedzmy, 鈥瀞i艂臋 ra偶enia鈥.

Elbl膮g, jako rozgrzewka przez kolejnymi, uj臋tymi i jeszcze nie znajduj膮cymi
si臋 w politycznym kalendarzu kolejnymi elekcjami to cenna i bardzo
potrzebna lekcja. Pokazuj膮ca przede wszystkim jak b臋dzie wygl膮da膰 鈥瀒nna
twarz鈥 PO walcz膮cej o polityczne trwanie u w艂adzy. B臋d膮ca przy tym nauczka
i przestrog膮 dla jej przeciwnik贸w, kt贸rzy ju偶 wiedz膮, 偶e zanim cokolwiek
zrobi膮 czy powiedz膮, musz膮 sobie przypomnie膰, 偶e gdzie艣 mo偶e si臋 czai膰
ukryte oko czy te偶 ucho Platformy, b臋d膮ce w艂a艣nie cz臋艣ci膮 tej :鈥漣nnej
twarzy鈥. Mimo nerw贸w, jakie na finiszu sprezentowa艂 nam Elbl膮g dobrze, 偶e
metody walki wyborczej zdesperowanej partii Tuska mogli艣my zobaczy膰 tam a
nie w skali og贸lnopolskiej.

Mam nadziej臋, 偶e ta elbl膮ska lekcja nie zako艅czy艂a si臋 jeszcze. 呕e 鈥瀟a艣my
prawdy鈥 b臋d膮 mia艂y sw贸j ci膮g dalszy bo to nie by艂 ot taki sobie epizodzik
tylko do艣膰 specjalna i bardzo niebezpieczna odmiana 鈥瀌emokracji鈥 made in
PO. Mam nadziej臋, 偶e polityczni konkurenci nie pozwol膮 na to, by z pami臋ci
wyborc贸w wylecia艂o to, jak Platforma pr贸bowa艂a zachowa膰 w艂adze w Elbl膮gu i
jakich metod u偶ywa艂a przeciwko konkurentowi pr贸buj膮cemu zrewoltowa膰
przeciwko niej Warszaw臋.

艢wiadomo艣膰, 偶e przy kolejnych wyborach cz臋艣ciej b臋dziemy ogl膮da膰 t臋 鈥瀒nn膮鈥,
esbecka czy tam jaruck膮 鈥瀟warz鈥 partii, co sama siebie nazwa艂a
鈥瀘bywatelsk膮鈥 to najwa偶niejsza warto艣膰 dodana tego, co dzia艂o si臋 i sta艂o w
Elbl膮gu. Gdzie PO, mimo brudnej gry, z kt贸r膮 rzecz jasna 鈥瀗ie mia艂a nic
wsp贸lnego鈥 dosta艂a baty. Wiadomo ju偶 jak b臋dzie gra膰 i wiadomo te偶, 偶e to
ju偶 nie dzia艂a, jak dzia艂a艂o.

Ja rozumiem wag臋 tego w ko艅cu prowincjonalnego miasteczka dla balansuj膮cej
dzi艣 na r贸wni pochy艂ej i pr贸buj膮cej z艂apa膰 na d艂u偶ej r贸wnowag臋 partii
w艂adzy, ale wydobycie takiego asa z r臋kawa i pozwolenie na to, by odpalona
bomba okaza艂a si臋 mizernym kapiszonem, z punktu widzenia wyborczej walki,
to du偶y b艂膮d.

Nie bez satysfakcji pozwol臋 sobie zauwa偶y膰, adresuj膮c te uwag臋 do
przegranej Gelert i stoj膮cego przed kolejnymi przegranymi Tuska, 偶e t臋
鈥瀒nn膮 twarz鈥, kt贸r膮 postraszyli w Elbl膮gu, mogli zachowa膰 na lepsz膮 okazj臋.
A tak ludzie zobaczyli, przyzwyczaili si臋 i wiedz膮, czego mog膮 si臋
spodziewa膰.

http://rosemann.salon24.pl/519520,inna-twarz-platformy

Data: 2013-07-08 15:20:00
Autor: leming.show
Pora縦a PO w Elbl眊u
> iech na sali jak si s硊cha zwolennik體 PiS, ze to PO ponios硂 kl阺k > w Elbl眊u, r罂nica chyba wynosi 3-4% g硂s體.

Niom, nadawala by sie do komentowania mistrzostw swiata w pilce. Przegralismy, ale tylko jedna bramka, a tak wlasciwie to wygralismy,  PEOwskie brednie.

Data: 2013-07-09 09:49:38
Autor: xantiros
Pora縦a PO w Elbl眊u
W dniu 2013-07-09 00:20, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

PiS tak wygrywa ka縟e wybory od 2007.

Data: 2013-07-10 16:16:50
Autor: the_foe
Pora縦a PO w Elbl眊u
W dniu 2013-07-09 09:49, xantiros pisze:
[...]

Gdyby prawo g硂su mieli tylko "prawdziwi Polacy" i w Polsce istniec mog硑by tylko "polskie partie" to PIS mia砨y wyniki jak NSDAP w Niemczech (92%).

--
@foe_pl

Data: 2013-07-10 16:33:17
Autor: Tuskobus
Pora縦a PO w Elbl眊u
W dniu 2013-07-10 16:16, the_foe pisze:
[...]

Bzdura, PiS to syjonistyczna partia, prawdziwi Polacy na ni nie g硂suj... Gdyby w Polsce mog硑 istnie tylko "polskie partie", 縜dna dzisiaj obecna w sejmie by nie istnia砤...

Data: 2013-07-08 23:10:52
Autor: xantiros
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
W dniu 2013-07-08 17:13, Grzegorz Z. pisze:
[...]

mnie tam nie piecze, ale twoja dupa to musi by膰 ju偶 nie藕le usma偶ona od tych licz膮c 2007 roku wygranych wybor贸w przez PiS. Zobaczy膰 wasze g臋by przy nast臋pnych wyborach (tych normalnych) jak znowu wygrywacie - b臋dzie bezcenne.

Data: 2013-07-09 02:11:40
Autor: Grzegorz Z.
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
Dnia Mon, 08 Jul 2013 23:10:52 +0200, xantiros napisa(a):

W dniu 2013-07-08 17:13, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Mon, 08 Jul 2013 14:42:53 +0200, xantiros napisa(a):

iech na sali jak si s硊cha zwolennik體 PiS, ze to PO ponios硂 kl阺k
w Elbl眊u, r罂nica chyba wynosi 3-4% g硂s體.

Przesta砮 m硂dy g硂sowa na PO czy dupa piecze od rana i chcesz si
jako pocieszy?

mnie tam nie piecze, ale twoja dupa to musi by ju nie糽e usma縪na

Wyk眕 si m硂dy w Wi秎e i przygotuj dup na wi阠ej niespodzianek
ze strony partii ironicznie przezywanej obywatelsk.

Zobaczy wasze g阞y przy nast阷nych wyborach (tych normalnych) jak
znowu wygrywacie - b阣zie bezcenne.

Ogl眃am g阞 tego waszego fuhrerka i widz strach w oczach, kiedy
straci bufetow, zacznie p砤ka.

Data: 2013-07-09 09:48:27
Autor: xantiros
Pora縦a PO w Elbl眊u
W dniu 2013-07-09 09:11, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Fakty s takie ze na razie to PiS przepierdala ka縟e wybory.

Data: 2013-07-09 03:00:44
Autor: Grzegorz Z.
Pora縦a PO w Elbl眊u
Dnia Tue, 09 Jul 2013 09:48:27 +0200, xantiros napisa(a):

[...]

:)))) M硂dy jeste, w nogach 秔isz, ucz si politykowa na przyk砤dzie
los體 poprzedniej partii Donka Kondonka:

"Elektorat odp硑wa od Unii, to oczywiste. Szczeg髄nie szybko w ostatnich
latach, bo politycy UW wyra糿ie nie mogli si zdecydowa, czyje interesy
reprezentuj. Po etosie partii inteligenckiej by czas ugrupowania
"bud縠t體ki", potem - to okres Balcerowicza - przedsi阞iorc體 i ludzi
przedsi阞iorczych, ostatnio - czas (bli縠j nieokre秎onej) klasy 秗edniej.
Za ka縟ym razem - troch bezmy秎nie, a troch z typow dla Unii
nonszalancj - za burt unijnego statku pozostawa硑 kolejne segmenty i
秗odowiska spo砮czne. Okaza硂 si w efekcie, 縠 UW ma硂 komu jest ju w
Polsce potrzebna."

Data: 2013-07-09 15:20:39
Autor: xantiros
Pora縦a PO w Elbl眊u
W dniu 2013-07-09 10:00, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Pytanie na inteligencje:

Kt髍a partia m眃ralo wygra砤 wybory parlamentarne 2x z rz阣u ?

Data: 2013-07-09 06:40:10
Autor: leming.show
Pora縦a PO w Elbl眊u
Data: 2013-07-10 04:38:33
Autor: Grzegorz Z.
Pora縦a PO w Elbl眊u
Dnia Tue, 09 Jul 2013 15:20:39 +0200, xantiros napisa艂(a):

W dniu 2013-07-09 10:00, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Tue, 09 Jul 2013 09:48:27 +0200, xantiros napisa艂(a):

W dniu 2013-07-09 09:11, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Mon, 08 Jul 2013 23:10:52 +0200, xantiros napisa艂(a):

[...]

Wyk膮p si臋 m艂ody w Wi艣le i przygotuj dup臋 na wi臋cej niespodzianek
ze strony partii ironicznie przezywanej obywatelsk膮.

Zobaczy膰 wasze g臋by przy nast臋pnych wyborach (tych normalnych) jak
znowu wygrywacie - b臋dzie bezcenne.

Ogl膮dam g臋b臋 tego waszego fuhrerka i widz臋 strach w oczach, kiedy
straci bufetow膮, zacznie p艂aka膰.

Fakty s膮 takie ze na razie to PiS przepierdala ka偶de wybory.

:)))) M艂ody jeste艣, w nogach 艣pisz, ucz si臋 politykowa膰 na przyk艂adzie
los贸w poprzedniej partii Donka Kondonka:

Pytanie na inteligencje:

:)))))  LOL

Ch臋tnie ok艂amany 鈥 to cz艂owiek, kt贸ry ch臋tnie przyjmuje k艂amstwo z ust
k艂amcy, gdy偶 jego k艂amstwo wsp贸艂gra z planami lub potrzebami ok艂amywanego.

Kt贸ra partia m膮dralo wygra艂a wybory parlamentarne 2x z rz臋du ?

Polska Zjednoczona Partia Robotnicza?

Grzegorz Schetyna: "PO dosta艂a w Elbl膮gu powa偶nie po g艂owie"

"Z sonda偶u Homo Homini przeprowadzonego dla "Rzeczpospolitej" wynika, 偶e a偶
55 procent Polak贸w chce, by Donald Tusk odszed艂 ze stanowiska premiera"

Data: 2013-07-10 12:55:56
Autor: xantiros
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
W dniu 2013-07-10 11:38, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nikt ci nie wm贸wi ze bia艂e jest bia艂e, i jako ciemny lud kupujesz wszystko :D

Kt贸ra partia m膮dralo wygra艂a wybory parlamentarne 2x z rz臋du ?

Polska Zjednoczona Partia Robotnicza?

A ty dalej tkwisz w czasach PRL-u ? Ch艂opie obud藕 si臋, komuna upad艂a ponad 20 lat temu, spytaj si臋 Jarka on ci臋 u艣wiadomi.

Grzegorz Schetyna: "PO dosta艂a w Elbl膮gu powa偶nie po g艂owie"

"Z sonda偶u Homo Homini przeprowadzonego dla "Rzeczpospolitej" wynika, 偶e a偶
55 procent Polak贸w chce, by Donald Tusk odszed艂 ze stanowiska premiera"

I co to znaczy ? Jarek nigdy nie mia艂 takiego poparcie nawet jak Tusk ma dzi艣.

Data: 2013-07-10 16:54:30
Autor: Proletariusz
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
U偶ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1s3xepomwivs8.o7jzyx3j9udi$.dlg40tude.net...

Ile jeszcze masz ksywek ty 艂ajzo!

MW

Data: 2013-07-08 15:38:51
Autor: Ikselka
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
Dnia Mon, 08 Jul 2013 14:42:53 +0200, xantiros napisa艂(a):

 PiS nie ma szans na rz膮dzenie samodzielne, przy frekwencji 34% nawet ich 偶elazny elektorat ola艂 wybory.

Patrz膮c na "przebogaty" wyb贸r i autorament kandydat贸w - mia艂 racj臋 :->
--
XL   "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Ja艂owiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Data: 2013-07-08 16:47:37
Autor: xantiros
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
W dniu 2013-07-08 15:38, Ikselka pisze:
[...]

to te偶 艣wi臋ta prawda :D, udzia艂 w wyborach brali chyba tylko zagorzali fanatycy tych dw贸ch opcji :D

Data: 2013-07-08 18:08:33
Autor: Ikselka
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
Dnia Mon, 08 Jul 2013 16:47:37 +0200, xantiros napisa艂(a):

Dok艂adnie. Niestety.

Data: 2013-07-08 18:24:46
Autor: u2
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
W dniu 2013-07-08 18:08, Ikselka pisze:
[...]

bzdura, ludzie widza kto rzadzi i jak rzadzi. donek przyjechal i znowu naobiecywal, a kon jaki jest to kazdy widzi.

--
http://www.youtube.com/watch?v=IWE828WHpng
http://www.youtube.com/watch?v=wJfZ9OsKb8E

Data: 2013-07-08 19:25:47
Autor: Tuskobus
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
W dniu 2013-07-08 18:24, u2 pisze:
[...]

Tylko 34% przymu艂贸w....

Data: 2013-07-08 15:53:18
Autor: Ronald Kuczek
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
On 07/08/2013 02:42 PM, xantiros wrote:
Wynik w Elbl膮gu 艣wiadczy tylko o jednym, PiS nie ma szans na rz膮dzenie
samodzielne, przy frekwencji 34% nawet ich 偶elazny elektorat ola艂 wybory.

Jak nie spojrze膰 2/3 ludzi ola艂a p贸j艣cie na wybory w og贸le.

RK

Data: 2013-07-08 16:48:18
Autor: xantiros
Pora偶ka PO w Elbl膮gu
W dniu 2013-07-08 15:53, Ronald Kuczek pisze:
[...]

mnie tam bardziej bawi jak teraz tr膮bi膮 o sukcesie, i to obie strony

Pora偶ka PO w Elbl膮gu