Poradnik dla boukuna - cz.1...

Data: 2009-03-12 10:54:06
Autor: Tzva Adonai
Poradnik dla boukuna - cz.1...
Gwałty więzienne (tzw. "przecwelenie") z natury homoseksualne, rzadko
służą zaspokojeniu potrzeby seksualnej, mają zwykle charakter
rytualny. Celem gwałtu więziennego może być chęć zdominowania
współwięźnia, chęć zdegradowania go, ukarania (np. za donosicielstwo)
lub chęć rozładowania agresji. Gwałty w więzieniu to przeważnie gwałty
zbiorowe, często połączone z pobiciem. Polegają na zmuszeniu ofiary do
odbycia stosunku analnego, często także oralnego. Na gwałty więzienne
narażeni są głównie mężczyźni słabi fizycznie i psychicznie lub
odsiadujący wyroki za określone przestępstwa (najczęściej przestępstwa
seksualne wobec dzieci). Gwałt więzienny pozbawia mężczyznę poczucia
męskiej tożsamości -- taki więzień od tej pory otrzymuje kobiece imię,
przy pomocy którego zwracają się doń współwięźniowie. Więzień taki
("cwel") od tej pory jest zmuszany do świadczenia usług seksualnych
współwięźniom oraz wykonywania różnych "brudnych" prac (np. mycia
muszli klozetowych), ponadto współwięźniowie mogą się nad nim znęcać w
inny sposób. Status "cwela" jest w zasadzie statusem dożywotnim i
utrzymuje się on w sytuacji przeniesienia więźnia do innego więzienia
lub rozpoczęcia po pobycie na wolności odbywania nowej kary (nawet po
upływie lat) -- współwięźniowie bowiem starają się "sprawdzić" więźnia
przeniesionego lub ponownie skazanego i przesyłają grypsy do innych
więzień z prośbą o informacje o statusie takiej osoby, a po ich
otrzymaniu traktują go stosownie do ich treści.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zgwa%C5%82cenie#Gwa.C5.82t_wi.C4.99zienny

Data: 2009-03-12 11:07:37
Autor: Tzva Adonai
Poradnik dla boukuna - cz.1...
On 12 Mar, 18:54, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

Gwałty więzienne (tzw. "przecwelenie") z natury homoseksualne, rzadko

Tego niestety nie doczytałem...

***

Sąd uznał jednak, że wobec oskarżonego jest możliwe skorzystanie z
instytucji
warunkowego zawieszenia wykonania orzeczonej kary łącznej pozbawienia
wolności,
a oskarżony może i powinien z faktu skazania wyciągnąć pozytywne
wnioski na
przyszłość i zmienić swoje postępowanie tak, by nie wchodzić ponownie
konflikty z prawem. Sprzyjać ma temu 3 - letni okres próby.

Data: 2009-03-12 12:47:12
Autor: mrdevilyn
Poradnik dla boukuna - cz.1...
On 12 Mar, 19:07, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

Sąd uznał jednak, że wobec oskarżonego jest możliwe skorzystanie z
instytucji  warunkowego zawieszenia wykonania orzeczonej kary

No nie, q... to ja w takim razie składam apelację !!!!!
J-23

Data: 2009-03-12 19:14:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Poradnik dla boukuna - cz.1...
czwartek, 12 marca 2009 19:07. carbon entity 'Tzva Adonai'
<tzva.adonai1@lycos.com> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

Tego niestety nie doczytałem...

No bo jak naszego tu wsadzać???

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-03-12 19:29:15
Autor: boukun
Poradnik dla boukuna - cz.1...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
Taki sadysta jak ja, to by całe więzienie na nogi postawił, a może nawet jaki przewrót zrobił. Kiedyś mi jedni garusi mówili, że ze mną byłoby dobrze kiciować, bo bardzo rozrywkowy jestem i jajcarz niesamowity.

boukun

Data: 2009-03-12 20:31:04
Autor: ColgatesBilly
Poradnik dla boukuna - cz.1...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gpbkqo$pgl$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Powiedz mu, zeby sie raczej skoncertowal na tym, jak
sobie radzic z poparzeniami i nieznosnym smrodem

Kol

Data: 2009-03-13 00:45:30
Autor: J-23
Poradnik dla boukuna - cz.1...
On 12 Mar, 19:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomości
[...]

Oj uwazaj chlopie, tzw. kryminalni maja zupelnie inny kodeks zachowan.
Moze sie zdazyc, ze bylbys im w jakis sposob potrzebny, np. pisalbys
im listy, wiersze do kobiet, albo ladnie umiesz rysowac... itd., to
daliby Ci spokoj. Ale jak podpadniesz swoim wymadrzaniem sie, lub
wywyzszaniem sie, o co u Ciebie nie trudno, to dupablada. No i teraz
musisz sie pilnowac, by nie podpasc z tzw. kontynuacja dzialalnosci
przestepczej, czyli z wypisywaniem paszkwili na Zydow. Bo wowczas Sad
bedzie mial podstawe do odwieszenia wyroku. Mozliwe ze zasadzi
dodatkowe ukaranie recydywy.

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-03-13 10:11:51
Autor: boukun
Poradnik dla boukuna - cz.1...

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0665ee05-1341-4162-94d0-ee11d6a26acaj8g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Jeszcze wyrok nie wszedł w życie. Uważać każdy musi, bo jak się chce psa udeżyć, to się kij zawsze znajdzie.

boukun

Data: 2009-03-13 03:28:04
Autor: J-23
Poradnik dla boukuna - cz.1...
On 13 Mar, 10:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:0665ee05-1341-4162-94d0-ee11d6a26acaj8g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

J-23 Flegiell von Trop

Jeszcze wyrok nie wszedł w życie. Uważać każdy musi, bo jak się chce psa udeżyć,

ew. uderzyc, nie udezyc
Twoj wyrok sie jeszcze nie uprawomocnil. Ale jak ktos doniesie do
Sadu, ze p.bokun dalej wypisuje w necie lzace Zydow posty, to nie
bedzie podstawy do apelacji wyroku. Co do "kija i psa", to warto sie
zastanowic czy oplaca sie nadstawiac du...

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-03-13 11:34:51
Autor: boukun
Poradnik dla boukuna - cz.1...

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:467e4eb3-53e4-46bf-a84a-238c32fe9a2bs20g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

bedzie podstawy do apelacji wyroku. Co do "kija i psa", to warto sie
zastanowic czy oplaca sie nadstawiac du...

Jak tylko przeczytałem, od razu poprawiłem i wysłałem skorygowany. Skąd ci takie głupoty do głowy przyszły? A ty myślisz że co, że ta grupa jest bez nadzoru i nie kontrolowana? Czytałeś wyrok, pierwsze co, to o Tabortowskim i jego histerii, jako inspiracji dla służb specjalnych napisali. Na całym świecie w ten sposób pracują specjalne komanda i wyłapują wszelkiego rodzaju przestępstwa, pedofili itp. Tak więc dziś ja, jutro ty możesz paść ofiarą systemu.

boukun

Data: 2009-03-13 10:19:56
Autor: boukun
Poradnik dla boukuna - cz.1...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gpd84e$81c$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jeszcze wyrok nie wszedł w życie. Uważać każdy musi, bo jak się chce psa uderzyć, to się kij zawsze znajdzie.

boukun

Poradnik dla boukuna - cz.1...