Poradnik dla idioty :)

Data: 2011-02-21 02:06:30
Autor: Tomek z Wawy
Poradnik dla idioty :)
Hej,

Czy możecie polecić jakąś stronę/poradnik/inne źródło dla żółtodzioba.
Ale nie o tym czym jest giełda i jak działa ogólnie, tylko bardziej mi
chodzi o jak najbardziej obrazowy opis wszystkich rodzajów zleceń,
zwłaszcza typu STOP LOSS, STOP LIMIT, czy PKC oznacza, że mogę oddać
komuś akcje za darmo itp.

Data: 2011-02-21 11:34:20
Autor: Zyga
Poradnik dla idioty :)
W dniu 2011-02-21 11:06, Tomek z Wawy pisze:

chodzi o jak najbardziej obrazowy opis wszystkich rodzajów zleceń,
zwłaszcza typu STOP LOSS, STOP LIMIT, czy PKC

http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_id=183

pzdr
Zyga

Data: 2011-02-21 11:37:14
Autor: Dombrek
Poradnik dla idioty :)
Na stronie GPW jest dość dobry opis zleceń. Później możesz trochę popraktykować na realnym arkuszu zleceń.
PKC nie oznacza, że oddasz za darmo, co najwyżej za 0,01zł. Ale tylko wtedy, gdy nie będzie totalnie żadnego popytu na takie akcje.
Dombrek

Data: 2011-02-28 14:26:47
Autor: skippy
Poradnik dla idioty :)

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ijtf8t$l43$1news.onet.pl...
[...]

można powiedzieć, że nie oddasz niżej stoją niż dolne widełki

Data: 2011-02-21 11:59:26
Autor: DJ\(Dominik\)
Poradnik dla idioty :)
Jesteś z Warszawy, ale tak czy inaczej zapraszam do Katowic:
http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=5

DJ

Data: 2011-02-21 12:37:46
Autor: Mane
Poradnik dla idioty :)
W dniu 2011-02-21 11:59, DJ(Dominik) pisze:

Jesteďż˝ z Warszawy, ale tak czy inaczej zapraszam do Katowic:
http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=5

To zrobiłeś reklamę :D Szkolenia dla idiotów... :D

Data: 2011-02-22 01:49:54
Autor: Pr0NET
Poradnik dla idioty :)
On Feb 21, 12:37 pm, Mane <mane197...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-02-21 11:59, DJ(Dominik) pisze:

> Jeste z Warszawy, ale tak czy inaczej zapraszam do Katowic:
>http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=5

To zrobiłeś reklamę :D Szkolenia dla idiotów... :D

Nie każdy potrafi czytać ze zrozumieniem, niektórzy potrzebują
tłumacza.

Data: 2011-02-22 01:50:15
Autor: Pr0NET
Poradnik dla idioty :)
> [...]

>http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=5

To zrobiłeś reklamę :D Szkolenia dla idiotów... :D

A udział w szkleniu jest kosztem z tego co wiem :).

Data: 2011-02-28 05:07:03
Autor: Tomek z Wawy
Poradnik dla idioty :)
On 21 Lut, 11:06, Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:

Kontynuując temat :) Czy komuś chciałoby się spojrzeć na taki zrzut z
notowań ciągłych z eMaklera i powiedzieć mi w której kolumnie
właściwie są dane ofert sprzedaży i kupna, niestety podgląd jest na
jedną ofertę:

http://img145.imageshack.us/img145/1103/kghm.jpg

Czy dobrze rozumiem, że w tej sytuacji widzę, że ktoś chce:

Sprzedać 43 akcje po 174,20, a Kupić 15 po 174,10?

I czy dobrze rozumiem, że w kolumnach oznaczonych [T] są ostatnio
zrealizowane zlecenia?

Wiem, że to dla Was pytania jak oddychać czy nie oddychać...

Data: 2011-02-28 14:17:10
Autor: skippy
Poradnik dla idioty :)
Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:b78010f4-9ae5-437e-a054-200e95814bb0k10g2000prh.googlegroups.com...
[...]