Poradnik praktyczny obywatela najgorszego sortu

Data: 2016-05-08 11:04:49
Autor: Zenek Kapelinder
Poradnik praktyczny obywatela najgorszego sortu
Maly wielblad pyta mame po co maja szerokie kopyta. Zeby sie na pustyni po piachu lzej chodzilo. A po co maja grube futta. Bo w dzien jest w nich chlodniej a w nocy cieplej. Pyta po co im garby na plecach. Zeby zmagazynowac wode bo na pustyni przez kilka dni moze nie byc wody. Na koniec maly wielblad pyta po co im to wszystko jak w zoo mieszkaja. Z radami jakie dales jezt tak samo. Wiekszosc ludzi nie ma i nie bedzie miala przez cale zycie kontaktu z prokuratorem, sadem, aresztem itp. Jesli ktos wie ze w histori swiata do wladzy nie rwali sie ludzie madrzy, uczciwi, wrazliwi na krzywde innych. I ze zawsze to byly najwieksze skurwysyny w okolicy. To nie da sie ani zlapac ani podejsc zadnemu przyglupowi.

Data: 2016-05-08 20:17:24
Autor: u2
Poradnik praktyczny obywatela najgorszego sortu
Wiekszosc ludzi nie ma i nie bedzie miala przez cale zycie kontaktu z prokuratorem, sadem, aresztem itp.

no wiesz zenek, mogą przyjść lepsiejsi i wierniejsi od peace:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-05-08 11:39:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 8 maja 2016 20:17:50 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Wiekszosc ludzi nie ma i nie bedzie miala przez cale zycie kontaktu z prokuratorem, sadem, aresztem itp.

no wiesz zenek, mogą przyjść lepsiejsi i wierniejsi od peace:)

No tak, cooreff wędrowniczek jest pełno...

"O Charles Mansonie, pójdź splećmy dłonie
Z Lindą Kassabian zróbmy krąg
Wy towarzysze ze strefy ciszy
Co bagnet przymarzł wam do rąk
Czarni pancerni wodzowi wierni
Z którymi trwałem po ostatni strzał
Kochana grando, Sonderkommando
Prześmierdła dymem z bratnich ciał

Dość tej obsuwy, spluwy czyść
Wszak trzeba jeszcze dalej iść
Niech buchnie ogień, huknie grom
Niech płonie trędowatych dom
Zamglony świat niech zetnie mróz
Na niebie świecił będzie i tak Wielki Wóz"

https://youtu.be/hZk_Mp1lme0

Data: 2016-05-08 21:03:32
Autor: Klonkow
Nie kazdemu odpowiada mieszkanie w zoo.
Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci

 Na
koniec maly wielblad pyta po co im to wszystko jak w zoo mieszkaja.

Nie kazdemu odpowiada mieszkanie w zoo.
Wiekszosc normalnych ludzi raczej ceni swobode miejsca, zgromadzen,
wypowiadania sie, itd.
Takim ludziom ten poradnik moze przydac sie,
bo wódz takich ludzi nienawidzi, bo oni mysla.
W ustroju wodzowskim to wódz mysli, inni maja sluchac i wykonywac rozkazy.

W krajach o wysokim stopniu rozwoju wódz jest demokratyycznie
wybierany i demokratycznie kontrolowany.
W Polsce wódz zostal demokratycznie wybrany, ale juz nie bedzie
kontrolowany. To wódz bedzie kontrolowal wszystko i wszystkich.

Data: 2016-05-08 12:43:34
Autor: Zenek Kapelinder
Nie kazdemu odpowiada mieszkanie w zoo.
Moze i nie kazdemu pasuje mieszkanie  w kontrolowanych warunkach co nie zmienia faktu ze kazdy mieszka i zyje w kontrolowanych warunkach. Nie jestem w fan klubie drobiu plywajacego ani w fan klubie zadnej innej bandy. Jako obiektywny obserwator musze stwierdzic ze z tym wodzem opozycja mocno przesadza. Facio jest za stary na wodza. Kazdy lekarz rodzinny po jego wygladzie powie ze to nie jest zdrowy czlowiek. Jest otyly i ma w zwiazku z tym niewydolnosc krazenia i na bank nadcisnienie i cukrzyce typu II. Zabrac mu pigulki i po miesiacu by mogl kite odwalic. A opozycja wykorzystuje durnote swoich wielbicieli i wdrukowala im ze Kaczynski chce byc wodzem. Smiechu warte. Wodzem chce byc Kijowski , Petru i jeszcze paru innych by sie znalazlo. Ich nalezy obserwowac a nie dziadka Kaczynskiego.

Data: 2016-05-13 14:54:55
Autor: Klonkow
Ty, zenkosynu, mnie obrażasz.

Moze i nie kazdemu pasuje mieszkanie  w kontrolowanych warunkach co nie
zmienia faktu ze kazdy mieszka i zyje w kontrolowanych warunkach.

Kontrolowane warunki bardzo mocno różnią się od siebie.
Wodzowie Kaczyński, Putin bardziej kontrolują.
 Cameron, Hollande i podobni, mniej kontrolują.

Reżim bardziej trzyma za mordę.
Demokracja mniej kontroluje.

[...]

Ty, zenkosynu, mnie obrażasz. Wdrukowali ci, że ja nie potrafie
odróżnić  kto wprowadził dyktaturę w Polsce.
Zenkosynu, jest coś takiego jak słownik języka polskiego.
Sprawdź co znaczy : dyktatura, demokracja.
Kijowski i Petru nie idą drogą wytyczoną przez Hitlera,
to Kaczyński wzoruje się na Hitlerze.

Data: 2016-05-13 06:43:19
Autor: Zenek Kapelinder
Ty, zenkosynu, mnie obrażasz.
Chyba czegos nie wiesz Klonkutasie. Hitler zanim rozpetal wojne swiatowa w przeciagu kilkunastu lat z najbiedniejszego panstwa europejskiego stworzyl supermocarstwo.

Data: 2016-05-14 11:31:29
Autor: Klonkow
propaganda hiltlerowska.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

===============
Hitler zanim rozpetal wojne swiatowa w przeciagu kilkunastu lat
z najbiedniejszego panstwa europejskiego stworzyl supermocarstwo.

Powyższe to propaganda hitlerowska.
Niemcy były potęgą militarno-gospodarczą już przed 1914 r.

Data: 2016-05-14 11:53:45
Autor: Anatol
propaganda hiltlerowska.

[...]

To był taki sam "cud" na kredyt jak w PRL Gierka czy w Grecji do roku 2008.

W ciągu 6 lat Hitler doprowadził do wzrostu zadłużenie państwa z 12% PKB do 46% PKB. W 1939 III Rzesza była na skraju bankructwa :

http://ciekawostkihistoryczne.pl/2015/05/17/cud-gospodarczy-w-iii-rzeszy-to-klamstwo-hitler-doprowadzil-niemcy-do-bankructwa/

Anatol

Data: 2016-05-14 03:05:05
Autor: Zenek Kapelinder
propaganda hiltlerowska.
Ze statystyk wychodzi ze to placforma blizsza Hitlerowi bo bez umiaru zadluzala.

Data: 2016-05-14 12:36:11
Autor: Anatol
propaganda hiltlerowska.
Ze statystyk wychodzi ze to placforma blizsza Hitlerowi bo bez umiaru zadluzala.

W całym roku 2015 całkowity dług publiczny wzrósł o 54 mld PLN podczas gdy W okresie styczeń - luty 2016 tylko zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło o 20 mld PLN  czyli 10 mld PLN miesięcznie (jeszcze przed uruchomieniem wypłat 500+ i bez uwzględnienia zadłużenia pozostałych instytucji publicznych):

http://www.finanse.mf.gov.pl/documents/766655/1170488/zsp_2016_02.pdf

  - pomimo że do dochodów budżetu 2016 zaliczono jednorazowe wysokie wpływy z Polski w ruinie z 2015 - tj. zysk NBP oraz wpływy z z aukcji LTE - prawie 17 mld PLN. W 2017 dochody budżetu będą o taką kwotę niższe.

http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/aukcja-lte-na-koncie-skarbu-panstwa-jest-juz-7-mld-zl,616863.html

http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/zysk-nbp-za-2015-r-wyniosl-ok-8-mld-zl-- ,182,0,1994678.html

Anatol

Data: 2016-05-15 03:34:15
Autor: stevep
propaganda hiltlerowska.
W dniu .05.2016 o 12:05 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Ze statystyk wychodzi ze to placforma blizsza Hitlerowi bo bez umiaru  zadluzala.
Co ćpałeś?

--
stevep

Poradnik praktyczny obywatela najgorszego sortu