Poradnik psychola.

Data: 2011-09-30 15:26:53
Autor: stevep
Poradnik psychola.
# Co robią oszuści?
1) Ustalają zakres fałszerstwa Zakres ten zależy od poczucia bezkarności i  oceny na jak wiele
mogą sobie pozwolić w ramach akceptowanego prawdopodobieństwa. W ten  sposób zostaną
zachowane pozory uczciwości i nie padną wyraźne oskarżenia.
2) Przygotowują od razu pełny fałszywy protokół z wyborów, (jakby wybory  już się odbyły) lub
ustalają wszystkie wartości fałszywego protokołu.
3) Przygotowują fałszywe karty wyborcze wypełnione zgodnie z ustalonym  wcześniej protokołem –
albo wszystkie, czyli pokrywające całą realną wysoką frekwencję,alby tylko  karty przeznaczone do
dorzucenia dla wybranego kandydata.
4) W dogodnym momencie, po zamknięciu lokalu wyborczego zabierają całą  realną zawartość
urny lub ustaloną jej część w „bezpieczne” miejsce i zastępują ją kartami  wcześniej
przygotowanymi.
5) Fałszują spis wyborców, przez dopisanie brakujących podpisów, tak aby  liczba podpisów
(odpowiadająca liczbie wydanych kart do głosowania) zgadzała się z ze  zmienioną liczbą kart w
urnie.
6) Podpisują fałszywy, wcześniej przygotowany protokół lub sporządzają  fałszywy protokół na
podstawie ustalonych wcześniej fałszywych wielkości.
7) Sfałszowaną dokumentację deponują zgodnie z wytycznymi Państwowej  Komisji Wyborczej,
podobnie jak czynią to prawidłowo działające komisje..
8) Po opuszczeniu lokalu wyborczego pozbywają się kart wykradzionych z  urny, niszcząc je lub
ukrywając. Jest to mechanizm, który może mieć różne warianty, ale ważne  jest to, że w przypadku
kontroli zachowuje on pozory legalności, ponieważ zgadzają się liczby kart  do głosowania
z liczbami podpisów złożonych przez wyborców. Jeśli nadzór nie jest  prowadzony na bieżąco,
osoba kontrolująca może posługiwać się tylko poszlakami. Trudne jest  udowodnienie sfałszowania
2000 kart, gdy karty są opieczętowane autentyczną pieczęcią komisji.  Trudno jest też przesłuchać
3000 osób uprawnionych do głosowania w danym obwodzie po to, by wykryć  fałszerstwo części
podpisów.
Przy tego typu oszustwach, możliwe jest zawyżanie frekwencji wyborczej w  ramach
oszacowanego przez fałszerzy prawdopodobieństwa.
Wybory #
Ze strony:
http://tiny.pl/h17q6

--
stevep

Data: 2011-09-30 17:54:40
Autor: abc
Poradnik psychola.
# Co robią oszuści?
1) Ustalają zakres fałszerstwa

Wy, komuniści macie w tym rozległe doświadczenie.

Data: 2011-09-30 18:51:29
Autor: pluton
Poradnik psychola.
> # Co robi oszuci?
> 1) Ustalaj zakres faszerstwa

Wy, komunici macie w tym rozlege dowiadczenie.

Za to wy, pedalskie czarnuchy, kazdy kawaleczek ziemi wyludzony
i wyrwany temu biednemu krajowi (zeby go natychmiast sprzedac
jakiemus szmranemu biznesmenowi) wycenialiscie bardzo uczciwie,

Nullification

Data: 2011-09-30 17:08:10
Autor: obserwator
Poradnik psychola.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa(a):

> [...]

i wyrwany temu biednemu krajowi (zeby go natychmiast sprzedac
jakiemus szmranemu biznesmenowi) wycenialiscie bardzo uczciwie,

kraj jest biedny nie z powodu kosciola katolickiego, tylko z powodu obecnosci
w nim debilnych kacapow , ktorzy z cala swiadomoscia, popieraja tuska,
palikmiotow, komoruskich  i podobnych debili.

Data: 2011-09-30 23:32:14
Autor: pluton
Poradnik psychola.

> [...]
w nim debilnych kacapow , ktorzy z cala swiadomoscia, popieraja tuska,
palikmiotow, komoruskich  i podobnych debili.

Nie opisywalem przyczyn biedy, pisalem tylko, ze pedalskie czarnuchy
dopuscily
sie masowych falszerstw przy wycenach, kiedy wyludzali grunty od panstwa.

Natomiast podoba mi sie sposob na biede wynikajacy z twojej diagnozy.
Wystarczy wypierdolic z Polski 80% obywateli, tych ktorzy z cala
swiadomoscia, popieraja tuska, palikmiotow, komoruskich  i podobnych debili,
a ich majatek rozdac  debilnym kacapom, ktorzy z cala swiadomoscia,
popieraja kaczynskiego, hofmana, brudzinskiego  i podobnych debili.
Poziom zamoznosci mocno wzrosnie.

Nullification

Data: 2011-09-30 16:54:00
Autor: Hans Kloss
Poradnik psychola.
On 30 Wrz, 23:32, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
 80% obywateli, tych ktorzy z cala
swiadomoscia, popieraja tuska, palikmiotow, komoruskich i podobnych debili,

Owe 80% popierajcych to wyssae pluto z wasnego kapucyna czy z
kapucyna swojego ma?
J-23

Data: 2011-10-01 08:44:34
Autor: .
Poradnik psychola.
Dnia Fri, 30 Sep 2011 16:54:00 -0700 (PDT), Hans Kloss napisa(a):

[...]

Prawd jest, e PiS popiera ok.80% rozmodlonych moherw, ludzi bez
wyksztacenia, leni i obibokw dla krrych rzdy PiS to raj zycia na
zasikach.

Dominik

Data: 2011-09-30 18:49:02
Autor: pluton
Poradnik psychola.
Tutaj brakuje mi jednej, nadzwyczaj istotnej infrormacji:
co ma robic maz/zona/corka zaufania, jezeli nie zdola
zlapac nikogo z komisji na falszerstwie.

To znaczy jak udowodnic i wykazac falszerstwo, kiedy
sie nic nie widzialo.

Nullification

Data: 2011-09-30 19:39:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Poradnik psychola.

Uytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j64s2a$o51$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdyby to dziao si w Japonii - popeniby seppuku. U nas? Powiesi si?

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-09-30 17:46:49
Autor: obserwator
Poradnik psychola.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):
U nas? Powiesi si?

u WAS, to wieszacie, rabiecie przeciwnika na kawalki siekiera lub podzynacie
gardlo nozem rzeznickim...taka wasza *demokratyczna * metoda pozbywania sie przeciwnikow politycznych. Wczesniej strzelaliscie w potilice i zywcem
zakopywaliscie.

Data: 2011-09-30 21:49:53
Autor: pluton
Poradnik psychola.
> [...]

sie
przeciwnikow politycznych. Wczesniej strzelaliscie w potilice i zywcem

A u was co ? Nadaje sie tytul bohatera zwiazku radzieckiego ?
Ciekawe, gdzie byscie zsylali, jak byscie nie mieli syberii.

Nullification

Data: 2011-09-30 21:46:58
Autor: pluton
Poradnik psychola.
Gdyby to dziao si w Japonii - popeniby seppuku. U nas? Powiesi si?

A moze wsiada w tutke i yebna w brzoze ?

Nullification

Poradnik psychola.