Poradnik psychola.

Data: 2011-09-30 17:54:40
Autor: abc
Poradnik psychola.
# Co robią oszuści?
1) Ustalają zakres fałszerstwa

Wy, komuniści macie w tym rozległe doświadczenie.

Data: 2011-09-30 18:51:29
Autor: pluton
Poradnik psychola.
> # Co robi± oszu¶ci?
> 1) Ustalaj± zakres fałszerstwa

Wy, komuni¶ci macie w tym rozległe do¶wiadczenie.

Za to wy, pedalskie czarnuchy, kazdy kawaleczek ziemi wyludzony
i wyrwany temu biednemu krajowi (zeby go natychmiast sprzedac
jakiemus szmranemu biznesmenowi) wycenialiscie bardzo uczciwie,

Nullification

Data: 2011-09-30 17:08:10
Autor: obserwator
Poradnik psychola.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

i wyrwany temu biednemu krajowi (zeby go natychmiast sprzedac
jakiemus szmranemu biznesmenowi) wycenialiscie bardzo uczciwie,

kraj jest biedny nie z powodu kosciola katolickiego, tylko z powodu obecnosci
w nim debilnych kacapow , ktorzy z cala swiadomoscia, popieraja tuska,
palikmiotow, komoruskich  i podobnych debili.

Data: 2011-09-30 23:32:14
Autor: pluton
Poradnik psychola.

> [...]
w nim debilnych kacapow , ktorzy z cala swiadomoscia, popieraja tuska,
palikmiotow, komoruskich  i podobnych debili.

Nie opisywalem przyczyn biedy, pisalem tylko, ze pedalskie czarnuchy
dopuscily
sie masowych falszerstw przy wycenach, kiedy wyludzali grunty od panstwa.

Natomiast podoba mi sie sposob na biede wynikajacy z twojej diagnozy.
Wystarczy wypierdolic z Polski 80% obywateli, tych ktorzy z cala
swiadomoscia, popieraja tuska, palikmiotow, komoruskich  i podobnych debili,
a ich majatek rozdac  debilnym kacapom, ktorzy z cala swiadomoscia,
popieraja kaczynskiego, hofmana, brudzinskiego  i podobnych debili.
Poziom zamoznosci mocno wzrosnie.

Nullification

Data: 2011-09-30 16:54:00
Autor: Hans Kloss
Poradnik psychola.
On 30 Wrz, 23:32, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
 80% obywateli, tych ktorzy z cala
swiadomoscia, popieraja tuska, palikmiotow, komoruskich  i podobnych debili,

Owe 80% popieraj±cych to wyssałe¶ pluto z własnego kapucyna czy z
kapucyna swojego męża?
J-23

Data: 2011-10-01 08:44:34
Autor: .
Poradnik psychola.
Dnia Fri, 30 Sep 2011 16:54:00 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Prawd± jest, że PiS popiera ok.80% rozmodlonych moherów, ludzi bez
wykształcenia, leni i obiboków dla krórych rz±dy PiS to raj zycia na
zasiłkach.

Dominik

Poradnik psychola.